• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Voldie

    Ik grijns even.'Waarom zou ik mijn plan vertellen?' dan zakt Adelaine plotseling in. 'Haha, die kinderen gaan snel dood van de angst!' ik trap met mijn voet tegen haar gezicht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    Ik werp een bezorgde blik op Adelaine tot ik het herken van vanmiddag. 'Zoals ik al zei mensen moeten een iets duidelijker worden. Wil je ons nu of wil je ons nu niet?' vraag ik chagrijnig. 'Zo ja, dan moet je me haar weer naar school laten brengen en erna zal ik doen wat je van verwacht/wilt'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Positieve kleuren dansen om mij heen. 'Oké, Dumbledore. Kunt u mij de profetie vertellen. In ieder geval ver genoeg om Voldemort te overtuigen?'
    Ik krijg een voorstelling van kleuren te zien. Het is maar goed dat ik getraind heb op het begrijpen ervan, want anders had ik er niks van gesnapt. Ik hoor de woorden die ze vertolken haast. Als de kleuren stoppen, knik ik dankbaar.
    Langzaam open ik mijn ogen weer.
    'Nee Fred,' zeg ik kalm. 'Sorry, maar dat kan ik je niet laten doen.' Ik kijk naar Voldemort en begin te praten.
    'Hij die de macht heeft om de Heer van het Duister te overwinnen nadert... het kind van hen die hem driemaal hebben getrotseerd, geboren aan het einde van de zevende maand... de Heer van het Duister zal hem aanmerken als zijn gelijke, maar hij zal een kracht-' Ik kijk Voldemort even aan. 'Ik zou nog verder kunnen gaan.'


    Happy Birthday my Potter!

    Voldie

    Ik rol met mijn ogen. 'Dom wicht, dit had ik ook al gehoord van Snape, jaren terug. Hij staat aan mijn kant. Waarom zou ik anders James en Lily Potter hebben vermoord? Driemaal ontsnapt, zoon van het einde van juli. Ik ben niet dom hoor!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Sorry, maar als dat de enige manier is dan is het zo' zeg ik tegen Adelaine en richt mijn aandacht dan weer op Voldemort. 'Kies maar zou ik zeggen. Of je laat mij haar naar school brengen en we doen alles of je laat haar niet gaan en je heb niets'

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 11:00 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Voldie

    'Dan heb ik maar niks! Ik ga jullie alle drie vermoorden!' schreeuw ik. 'En ik begin met jou!' ik wijs naar Fred. 'Heb je nog een laatste woord?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik spring op en ga voor Fred staan. Snel trek ik mijn eigen stok die ik nog onder mijn gewaad verstopt had. Hij dacht blijkbaar dat ik geen stok meer had, omdat ik die van die dooddoener op de grond had gegooid.
    'Kom dan. Je moet wel eerst langs mij. Ben benieuwd of je dezelfde fout maakt als toen je Harry wilde vermoorden.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Door de actie van Adelaine krijg ik genoeg tijd om me los te maken uit de greep van de dooddoender en zijn toverstok af te pakken. 'Expelliarmus!' roep ik nadat ik mijn aandacht op Narcissa heb gericht. Snel vang ik de toverstokken die door de lucht vliegen. 'Mijn laatste woorden zijn foute keuze en heel erg bedankt Adelaine'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    ''Ik red me wel, dat heb ik de afgelopen zeventien jaar ook kunnen doen, niet?'' zei ik, en haalde mijn schouders op.
    ''Ik ben vaak in haar omgeving geweest. Nagini ligt nu waarschijnlijk ergens in een gang. We kunnen haar verstijven of iets dergelijks..'' opperde ik. ''Ten zij jij iets beter weet?'' vroeg ik, maar het klonk niet onaardig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Voldie

    Ik kijk naar Adelaine die voor Fred springt. 'Blijf lekker zo staan. Ik vermoord eerst hem wel.' ik wijs naar George. 'Crucio!' zeg ik. De dooddoener grijpt Fred weer en Narcissa springt op Adelaine af. 'Ik win altijd!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ginny

    'Ik vind het goed en nee, ik weet niks beters, maar laten we opschieten. Wat moeten we eigenlijk met het jongetje doen?' zg ik snel. 'En wie betoverd de dooddoener?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Misschien moet je eens iets anders gaan verzinnen, want je bent voorspelbaar en die woorden kloppen niet' mompel ik en draai mijn staf zodat die naar de dooddoender wijs. 'Crucio!' mompel ik en kijk dan van Voldemort, naar Adelaine en dan naar George. 'Waag het niet om dat te doen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ik ga even eten. Ben zo terug]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    ''Ik denk dat ik me beter bezig kan houden met de slang, voor het geval ze weer ontwaakt. Eh- doe jij de dooddoener?'' vroeg ik haar, en richtte me toen tot het jongetje.
    ''Lieverd, kan je bij die boom wachten?'' zei ik, terwijl ik wees naar een boom, een eindje verderop. ''Wij komen zo terug, goed?'' zei ik, en hij knikte om vervolgens naar de boom te snellen.
    Ik reikte mijn hand naar Ginny uit.
    ''Klaar?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    Ik knik en kijk naar het jongetje. 'Klaar!' ik pak haar hand vast en we verschijnselen. Dit was al de derde keer vanavond! Ik kijk om me heen en we zijn weer bij Malfoy Manor. 'Laten we naar binnen gaan.' fluister ik zacht. 'Welke dooddoener is het makkelijkst te betoveren?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!