• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dumbledore

    Met een glimlach stapte ik achter mijn bureau vandaan richting het jongetje dat vervolgens naar me toe kwam lopen, 'Ik neem aan dat jullie de weg terug naar jullie eigen slaapzaal kunnen vinden?' Vroeg ik aan hun terwijl ik het andwoord wel wist. 'En anders wil ik jullie in iedergeval vragen om voorzichtig te blijven' Vervolgde ik waarna ik de hand van het jongetje pakte en hem een glimlach schonk voordat ik verschijnselde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Ik kijk toe hoe Perkamentus verdwijnseld. Ik draai me om naar Madison. 'Wat ga jij nu doen?' vraag ik aan haar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    IrishStar schreef:
    Fred Weasley

    'Lieve Fred je kan toveren dus waarom zou je me moeten dragen' zeg ik lachend. 'Maar ik loop wel gewoon en volgens mij moet ik zo maar eens opzoek naar mijn stok' vervolg ik. 'Blijkbaar gaan we dan allebei nog niet slapen'


    George Weasley

    'Aangezien jij iets moet zoeken en ik iemand kunnen we in iedergeval gaan zoeken' Zeg ik waarna ik opsta, ik wilde gewoon naar Madison.. Na alles wat er vandaag gebeurt is.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik zuchtte even toen het jongetje weg was, en keek toen naar Ginny.
    ''George zoeken, denk ik. Die zal wel in de keuken zitten..'' zei ik, en ik grijnsde onwillekeurig. ''En jij?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    Ik grijns even. 'ja, dat denk ik wel. Ik ga denk ik Dean en Adelaine zoeken.' ik draai me om. Madison was echt al een stuk aardiger geworden.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Ik grijnsde even. ''Oké, ik eh- zie je vast nog wel,'' mompelde ik toen maar. Ginny was wel oké.
    Ik liep het kantoortje van Dumbledore uit, op zoek naar de keuken of George.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    'Maar ik ben te lui om wat te zoeken dus wil je alsjeblieft even een leuke en goede spreuk uitspreken?' vraag ik met een onschuldige glimlach. 'Dan kan ik naar de leerlingenkamer en kan jij met je zoektocht beginnen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik knipper een paar keer met mijn ogen en gaap. Oké, dat was vreemd. Normaal ben ik nooit zo moe, laat staan dat ik gedwongen in slaap val. Ik rek mij even uit en pak het boek weer.

    (Is er iets dat Adelaine kan doen?)


    Happy Birthday my Potter!

    [eten xxx]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Weet je wat broertje' Zeg ik grijnzend, 'Veel plezier met in de leerlingenkamer komen' vervolg ik lachend waarna ik naar de deuropening van de keuken loop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    [eten xxx]


    (Eet smakelijk)


    Happy Birthday my Potter!

    {Ugh.. Like siriusly? Mijn moeder, vader en zus hebben een samsung galaxy S 3 ofzo.. EN IK MOET HET NOGSTEEDS DOEN MET EEN SAMSUNG STAR -.-'' Niet eerlijk Okeeee.. Dat klinkt erg verwend XD}

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 17:58 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Jij bent echt gemeen en dat zal ik onthouden' zeg ik en sta dan op. 'Wraak zal nu wel van pas komen, maar dat stel komt vanavond of morgen wel'. Ik loop de keuken uit. 'Opzoek naar mijn staf dan maar'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aragog schreef:
    [eten xxx]


    [Eet smakelijk]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WillNotLearn schreef:
    {Ugh.. Like siriusly? Mijn moeder, vader en zus hebben een samsung galaxy S 3 ofzo.. EN IK MOET HET NOGSTEEDS DOEN MET EEN SAMSUNG STAR -.-'' Niet eerlijk Okeeee.. Dat klinkt erg verwend XD}



    (ik heb precies hetzelfde probleem! Met dezelfde telefoons!)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!