• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    'Als een van jullie dood zou gaan zoals er bij Noah en zijn broertje gebeurde, hoe zou de ander dan reageren.' zeg ik ik kijk hem even aan. Het was een trieste gedachte om daar over na te denken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik glimlach treurig naar Fred. 'Het is vreselijk wat Voldemort hen aan heeft gedaan.' Een zucht verlaat mijn lippen en ik kijk naar de grond. 'En we konden er niks aan doen.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'De ander zou het moeilijk krijgen en waarschijnlijk na een tijd volledig instorten' zeg ik en gelijk slaat mijn humeur weer om. 'Net als vanmiddag bijna gebeurde en het is ook vreselijk wat hij hen allemaal heeft gedaan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aragog schreef:
    Madison
    Ik giechelde zachtjes toen hij een zacht kusje in mijn nek drukte. Het kietelde nogal.
    We liepen de Common Room binnen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik steek mijn hand naar hem uit. 'Sorry, we wilden je niet van streek maken.' Ik zucht. 'En sorry voor het kijken naar je aura.' Ik laat mijn ellebogen op mijn benen rusten en grijp naar mijn haar.
    'Ik moet dit echt onder controle krijgen. Ik kan nu wel vragen wat ik wil, maar ik kan niks uitzetten.'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Als je wilt oefenen mag je mijn aura wel een keer gebruiken.' zeg ik tegen haar. Ik gaap even en wrijf met mijn handen in mijn ogen. Ik was eigenlijk best moe.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Het maak niet uit' zeg ik en probeer te glimlachen. 'Het is gewoon zo onvoorstelbaar als het zo zou zijn. George en ik kunnen niet zonder elkaar en als dat zou gebeuren dan...'. Ik schud mijn hoofd. 'Mag ik trouwens van iemand even zijn staf lenen?' vraag ik om op een ander onderwerp over te srappen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Astoria drukte een zacht kusje op mijn kin en sloeg haar armen om mijn middel. Ik staarde naar het plafon en alles ging door mijn hoofd, blijdschap maar ook veel vragen. Langzaam zakte mijn ogen dicht terwijl mijn gedachten nog steeds geen rust hadden gevonden.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik kijk hoofdschuddend naar Ginny. 'Lieve schat, hoe graag ik mijn beste vriendin ook altijd bij mij heb, je hebt echt slaap nodig. Straks zak je net als ik in elkaar op een vensterbank.' Vervolgens haal ik mijn staf te voorschijn. 'Hier. Waar heb je hem voor nodig?'

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 20:30 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Dankjewel en mijn staf is weg. Ik wil graag weten of dit hier ergens ligt' zeg ik en kijk even naar Ginny. 'Misschien is het inderdaad wel het beste om te gaan slapen'. Vervolgens richt ik de toverstok in de richting van de trappen. 'Accio toverstaf!'. Een zucht verlaat mijn mond als er niets gebeurd. 'Waar is die ergens gebleven?'

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 20:39 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria keek Draco aan, toekijlkend hoe hij beetje voor beetje in slaapviel, zachtjes wreef ze met haar hand over zijn wang en drukten een zacht kusje op zijn lippen. "Slaapzacht" fluisterden ze in zijn oor en plaatsten haar hoofd op zijn borstkast terwijl haar ogen sloten en ze in een rustige slaapviel.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Adelaine Catherina Lupin

    'Nou, aangezien je hem in de keukens kwijt was en daarvoor buiten hebt gelopen en naar de keukens bent gerent, denk ik dat je hem onderweg bent kwijt geraakt. We kunnen naar de keukens lopen en dan vanaf daar terugwerken naar waar we zijn verschijnseld?' opper ik. 'En dit keer las ik om te helpen,' zeg ik er met een onschuldige glimlach achteraan.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik knik en slof naar de leerlingenkamer. Ik zeg het wachtwoord en loop naar binnen. Ik doe mijn pyjama aan en ga in mijn bed liggen. Ik doe mijn ogen dicht en alles van vandaag herhaalt zich door mijn hoofd. Ik zucht, zo kan ik dus nooit slapen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    Met moeite kan ik een gaap onderdrukken net als in de keuken. 'Dan ga ik weer naar de keuken en dan langzaam in de richting waar we verschijnseld zijn. Trouwens het maakt niet uit en weet dat' zeg ik en draai me om tot ik bedenk dat ik haar staf nog in mijn handen heb. 'Bedankt' zeg ik en overhandig haar de staf.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik pak de staf aan en bijt op mijn lip. 'Dus... zal ik met je meekomen? Ik heb net al geslapen.' Ik gebaar even naar de vensterbank waar ik nog steeds op zit.


    Happy Birthday my Potter!