• Hoi,

    vanmiddag ben ik nog even snel naar de supermarkt geweest om boodschappen te doen.
    Na alles te hebben gevonden en in mijn mandje te hebben gedaan besloot ik om af te rekenen.
    2 vrouwen en een dochter achter mij hebben producten geopend zonder eerst af te rekenen.
    Het meisje (ik denk 15 jaar oud) zat gewoon een ijsje te eten en de moeder ervan keurde het goed.
    Zelf stond de vrouw een blikje energydrank te drinken bij de kassa
    IK vindt dit niet kunnen !!

    en jij ???


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Mijn ouders deden dat vroeger bijvoorbeeld met fruit, maar dan wogen ze dat eerst, plakten de prijs erop, en gaven ons dan het stukje fruit, of zeiden het aan de kassa ofzo. Maar dat vind ik er wel over.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    LOVATOCREW schreef:
    Ehmm, dat mag volgens mij wel gewoon? Zolang ze er maarvoor betaald natuurlijk.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Volgens mij mag het gewoon hoor, als je het maar betaalt. Je moet alleen niet een hele zak chips op gaan staan eten :W

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 19:53 ]


    Caution first, always.

    Bij ons in de buurtwinkel doen ze dat ook altijd, meestal mannen. - niet discriminerend bedoelt. -
    Ze drinken hun biertje, of wat dan ook leeg en dan pas zetten ze het op de loopband van de kassa en betalen ze.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Nayade schreef:
    Mijn ouders deden dat vroeger bijvoorbeeld met fruit, maar dan wogen ze dat eerst, plakten de prijs erop, en gaven ons dan het stukje fruit, een croisstantje, of zeiden het aan de kassa ofzo. Maar dat vind ik er wel over.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Serieus, mag het. Ik wacht bij de ijscoman soms zelfs totdat er betaalt is.


    Food.

    Daar is dus echt niks mis mee als je het uiteindelijk toch betaald. Dat heb ik ook al gedaan, hoor. Misschien is het in Nederland anders, don't know. Maar zolang je betaald waar je al van bent beginnen drinken of eten is er echt geen probleem mee!
    Heeft er nooit iemand bij de charcuterie een velletje vlees gekregen? Dat is net hetzelfde, niets mis mee.


    O, look at all the fucks I give:

    Assassin schreef:
    Volgens mij mag dat niet eens. :x Jezus, wat raar.


    Ivar Oosterloo.

    Panini schreef:
    Dat is best wel vreemd :/
    Maar zolang je het afrekent mag het geloof ik wel.


    None but ourselves can free our minds.

    Dat heb ik heel vaak, maar ze zeggen het wel altijd.


    Take risks and conquer your fears.

    Square schreef:
    Eh, dat is inderdaad nogal vreemd. Je gaat toch niet al iets eten of drinken als je er nog niet eens voor hebt betaald? :/


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    dat deed ik vroeger ook altijd met komkommers, dus zo asociaal vind ik het niet. Zolang je het maar verteld aan de kassa en er voor betaald.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik doe dat soms ook,maar dan alleen met water en alleen als ik heel veel dorst heb. Maar ik betaal er toch voor,dus...


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ow, bij ons gebeurt het zo vaak alhoewel ik het eigenlijk nog nooit gedaan heb, maar het is zeker geen misdrijf...

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 9:27 ]


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Het is toegelaten zolang je het bij de kassa toch nog betaalt.
    Heb ik ook een keer gedaan toen ik heel grote dorst had :Y)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein