• Hoi,

    vanmiddag ben ik nog even snel naar de supermarkt geweest om boodschappen te doen.
    Na alles te hebben gevonden en in mijn mandje te hebben gedaan besloot ik om af te rekenen.
    2 vrouwen en een dochter achter mij hebben producten geopend zonder eerst af te rekenen.
    Het meisje (ik denk 15 jaar oud) zat gewoon een ijsje te eten en de moeder ervan keurde het goed.
    Zelf stond de vrouw een blikje energydrank te drinken bij de kassa
    IK vindt dit niet kunnen !!

    en jij ???


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Oh ja, wat heeft dit in godsnaam te maken met het feit of ze asociaal zijn of niet? (cat)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Wat heeft dat met asociaal zijn te maken?
    Ik werk in de supermarkt en je hebt zo vaak mensen die dan bijvoorbeeld 5 sandwiches kopen en dan een stukje aan hun kindje geven. Aan de kassa zien ze dan echt wel dat het er 5 zijn en dan betalen deze mensen er gewoon voor.
    Als men het betaalt maakt het toch niet uit wanneer ze het opeten?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik vind gewoon dat dat een ding is dat je gewoon niet doet...
    Maar zolang je betaalt voor wat je in de winkel consumeert, kan het door de beugel.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Kaboeki schreef:
    Ik snap niet, wat dat met asociaal te maken heeft... Maar zoiets doe je inderdaad niet, dat die moeder dat goedkeurt en zelf nog eens drinkt is gewoon onverantwoordelijk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Starkisch schreef:
    Ik vind gewoon dat dat een ding is dat je gewoon niet doet...
    Maar zolang je betaalt voor wat je in de winkel consumeert, kan het door de beugel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat een verschrikkelijk slechte opvoeding. Heropvoeden die hap! -Inclusief moeder-


    Tijd voor koffie.

    Het mag gewoon hoor, zolang je het maar betaald :')


    To infinity and beyond •

    Dat deed ik vroeger ook met bananen hoor (cat)

    Panini schreef:
    Dat is best wel vreemd :/
    Maar zolang je het afrekent mag het geloof ik wel.


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Het mag wel zolang je het afrekent
    ik draaide kassa
    en er komen wel veel mensen langs met lege blikjes en zeggen dat ze al hadden gedronken
    en wilden daarna het afrekenen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Assassin schreef:
    Volgens mij mag dat niet eens. :x Jezus, wat raar.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Assassin schreef:
    Volgens mij mag dat niet eens. :x Jezus, wat raar.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer