• Hoi,

    vanmiddag ben ik nog even snel naar de supermarkt geweest om boodschappen te doen.
    Na alles te hebben gevonden en in mijn mandje te hebben gedaan besloot ik om af te rekenen.
    2 vrouwen en een dochter achter mij hebben producten geopend zonder eerst af te rekenen.
    Het meisje (ik denk 15 jaar oud) zat gewoon een ijsje te eten en de moeder ervan keurde het goed.
    Zelf stond de vrouw een blikje energydrank te drinken bij de kassa
    IK vindt dit niet kunnen !!

    en jij ???


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Volgens mij mag dat niet eens. :x Jezus, wat raar.


    Your make-up is terrible

    Dat is best wel vreemd :/
    Maar zolang je het afrekent mag het geloof ik wel.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    wow! idd aso.. dat mag volgens mij niet eens..


    If you was all I have, what do I have now?

    hhm het is hun keus als ze dat doen maar ik vindt het wel raar
    ook als mensen met kleine kinderen naar de supermarkt gaan gaan die zeuren dat ze precies dat product willen hebben dat in het winkelmandje ligt en dan pakt die moeder/vader dat en dan eten ze het op--
    Je kan tog ook gewoon even wachten tot je hebt betaalt en dan opeten?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Eh, dat is inderdaad nogal vreemd. Je gaat toch niet al iets eten of drinken als je er nog niet eens voor hebt betaald? :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dafug? Dat klopt echt niet.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb dat één keer meegemaakt. Ik had daardoor ook nog een dat verkeerd aangeslagen. Het is dan ook verschrikkelijk irritant voor de cassières om dit te doen, want dat weet je dan niet (aangezien dit normaal niet gebeurd) of je nog iets moet aanslaan.
    I agree :Y)

    Ik werk zelf achter de kassa :Y)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 19:17 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik snap niet, wat dat met asociaal te maken heeft... Maar zoiets doe je inderdaad niet, dat die moeder dat goedkeurt en zelf nog eens drinkt is gewoon onverantwoordelijk.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 19:17 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Zo iets achtig zag ik ook in de Hyper U (supermarkt) in Frankrijk. Stond er een vrouw in de rij de rij met een kind. Gingen van het nog niet gekochte stokbrood eten en ze gingen ook nog andere dingen eten/drinken. Ze gaven zelfs een stukje stokbrood weg aan een kind achter mij o.0


    Shoganai i ne~

    Kaboeki schreef:
    Ik snap niet, wat dat met asociaal te maken heeft... Maar zoiets doe je inderdaad niet, dat die moeder dat goedkeurt en zelf nog eens drinkt is gewoon onverantwoordelijk.

    Mysteria schreef:
    Ik heb dat één keer meegemaakt. Ik had daardoor ook nog een dat verkeerd aangeslagen. Het is dan ook verschrikkelijk irritant voor de cassières om dit te doen, want dat weet je dan niet (aangezien dit normaal niet gebeurd) of je nog iets moet aanslaan.
    I agree :Y)

    Ik werk zelf achter de kassa :Y)


    Same here. Irritant, maar het mag wel...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Assassin schreef:
    Volgens mij mag dat niet eens. :x Jezus, wat raar.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ehmm, dat mag volgens mij wel gewoon? Zolang ze er maarvoor betaald natuurlijk.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Assassin schreef:
    Volgens mij mag dat niet eens. :x Jezus, wat raar.


    Life is full of fake people

    Square schreef:
    Eh, dat is inderdaad nogal vreemd. Je gaat toch niet al iets eten of drinken als je er nog niet eens voor hebt betaald? :/


    Pretty is just a pretty word.