• Mij lijkt het wel leuk om een forum speciaal voor sport te maken, dan komt hij onder stamcafé. wat vinden julie ervan?

    Je bent wel erg van de suggesties hexD


    Music is the new sex

    Uhmm sport?

    I'm sorry maar ik heb t nie echt zo op sport z]

    Lijkt me leuk 8D

    ik wil net zeggen, jij hebt vandaag wel heel veel ideeen hea..xD


    i need you like a heart needs a beat.

    Sport is poep. :"D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Sport is niet echt iets wat me interesseerd, maar voor sommige zal het best leuk zijn.


    blame the bully.

    ik wil net zeggen, jij hebt vandaag wel heel veel ideeen hea..xD
    dit is mijn tweede volgens mij...


    en over sport, het is net als TH, sommige vinden het leuk en sommige haten het. Maar er is wel een forum over, zelfs een forumkopje met 3 forums. Ik denk dat sport aleen iets minder populair is op quizlet en daarom verdient het wel een forum, althans vind ik.

    Sport is niet echt iets wat me interesseerd, maar voor sommige zal het best leuk zijn.

    Ik stem in.

    Nou, mensen, aardigheid is ook wel gewenst hier -kijkt mensen streng aan-

    'Sport is poep', dankje voor je bijdrage, maar dat is niet echt waar hij om vroeg, weetje? -trekt wenkbrauw op-

    Maar, ik vind het eigenlijk wel een goed idee. ^^ Als er dan weer zo'n EK ofzeu is, wordt het stamcafe ofzeu niet zo overspoeld door topics. x)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Idd

    Dat idee had ik ook voorgesteld,ergens in het Ek maarja dat mocht niet omdat iemand vond dathet dan alleen over vpetbal zou gaan >.<

    Bullshit

    Rutger weet jij al wat je ervan vind?

    wel goed opzich maar haast niemand praat over sport..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Dat komt denk ik ook omdat er geen forum over is, maar er werden eerst ook weinig gedichten en andere creatieve dingen gepost maar toch is het een goed forum.

    Lijkt me leuk =]