• Wij zitten nu in de trein en die is echt propvol. Voor ons op twee van die vierzitsplaatsen zitten allemaal mensen die bij elkaar horen. Aan de ene kant zitten kinderen, ééntje staat er op en gaat op schoot zitten aan de andere kant bij iemand en de andere kinderen leggen gewoon heel uitgebreid hun voeten op de overige plek die is vrijgekomen. Ten eerste mag dat al niet eens en hun ouders zeggen er niets van. Ten tweede zijn er echt vet veel mensen die staan en die kunnen er gewoon niet zitten.
    Ik zeg dus heel hard door de trein heen dat zoiets verboden is, dat je er een boete voor kunt krijgen en dat ouders hun kinderen niet meer op kunnen voeden. Ik vroeg me ook heel hard af hoe de kinderen van die kinderen wel niet zouden worden. Ze reageren er niet op en toen zei Mitchell: 'Ze horen je vast niet.' Nou, dat is voor mij een extra reden om lekker hard te zeggen: 'Natuurlijk niet, ze zijn zo egocentrisch en denken alleen maar aan zichzelf.'
    Maar helaas gaf dat ook geen reactie.
    Stuur het hele gezin van mij part naar een opvoedkamp. Als ik dat had gedaan was mijn moeder echt kwaad geweest. Rekening houden met mensen is tegenwoordig ook echt teveel werk.


    Your make-up is terrible

    En nu gaan we weer op het topic reageren i.p.v. elkaar aanvallen op gedrag. Dankuwel. :)


    Life is hard and then we die

    CyberLord schreef:
    (...)
    Je voelt je wel heel volwassen hé? Voor een 15 jarige.


    Leeftijd zegt niet veel hoor. En nee, zo volwassen voel ik me niet. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je hier zo'n groot probleem van moet maken. Je hoeft daarbij niet zo manachtig te doen, hoor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Omg, mensen, kunnen we a.u.b. even normaal doen? Nikki stoorde zich er alleen aan, dan mag ze dit toch wel erop zetten? Dan hoeft ze niet gelijk allemaal hate-reacties te krijgen. Als zij zo wilt reageren, doet ze dat. En natuurlijk mogen jullie ook jullie mening geven, maar om dan ook haar vriend erbij te betrekken is echt laag.
    Nu ga ik weer. Peace-out. (cool)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Disick schreef:
    (...)

    Oh, we kunnen niks verzinnen. Dus gaan we het maar op de leeftijd gooien? Ze heeft groot gelijk. Het is gewoon asociaal. Ze hoort zich in eerste instantie ook niet te bemoeien met de opvoeding van die kinderen.
    Ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat jij in dit topic zou verschijnen. :')

    Nee ik gooi het niet op haar leeftijd. Ik vind alleen dat ze heel erg uit de hoogte doet. Ik ben het niet met haar eens, maar dat is haar mening en ik ga daar niet over discussiëren. Ik blijf gewoon bij wat Nikki heeft gezegd want ik ben het ermee eens.
    En for the record ik was al veel eerder in het topic, dus ik weet niet waar die reactie op slaat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Criska schreef:
    (...)

    Leeftijd zegt niet veel hoor. En nee, zo volwassen voel ik me niet. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je hier zo'n groot probleem van moet maken. Je hoeft daarbij niet zo manachtig te doen, hoor.

    Hoezo manachtig? Ik mag toch wel zeggen wat ik vind? Dat had jij net zo goed kunnen zeggen.

    En dankje Frey, ik vind het echt nergens op slaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hoezo manachtig? Ik mag toch wel zeggen wat ik vind? Dat had jij net zo goed kunnen zeggen.

    En dankje Frey, ik vind het echt nergens op slaan.


    Van mij mag je zeggen wat je wilt hoor, no problem maar zodra je mijn leeftijd erbij gaat betrekken vind ik het een beetje minachting. Alsof als ik vier jaar ouder ben meer mening mag hebben, meer mag weten en meer 'uit de hoogte' mag zijn. Deal with it want dit is mijn ego. Daarbij kan jij niets over mijn volwassenheid zeggen want je weet niet wat ik heb meegemaakt en heb gezien, wat mijn volwassen heeft gemaakt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Van mij mag je zeggen wat je wilt hoor, no problem maar zodra je mijn leeftijd erbij gaat betrekken vind ik het een beetje minachting. Alsof als ik vier jaar ouder ben meer mening mag hebben, meer mag weten en meer 'uit de hoogte' mag zijn. Deal with it want dit is mijn ego. Daarbij kan jij niets over mijn volwassenheid zeggen want je weet niet wat ik heb meegemaakt en heb gezien, wat mijn volwassen heeft gemaakt.

    Dit helpt niet om mijn mening over je te veranderen. Nu vind ik je juist een klein kind dat denkt dat ze oh zo belangrijk bent (cat) En je hebt mijn vraag gewoon ontweken. Maar okay, ik hou mijn mond al anders word Annick boos :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hoezo manachtig? Ik mag toch wel zeggen wat ik vind? Dat had jij net zo goed kunnen zeggen.

    En dankje Frey, ik vind het echt nergens op slaan.

    Sarcasme? :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    Sarcasme? :')

    Nee, ik ben het juist met je eens!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nee, ik ben het juist met je eens!

    Oké, ik vroeg het even voor de zekerheid, want zo leek het. But no problemo. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Poeh, ik ken het. Ik heb een hekel aan van die asociale mensen..
    Laatst liep ik met twee vriendinnen in een stad, we liepen gewoon naast elkaar en toen kwam er ineens zo'n griet recht op ons afgelopen. Echt zo één met zo'n arrogante bakkes, bah. Dus ik, ik liep aan de buitenkant, wilde opzij gaan, maar nog voordat ik de kans kreeg beukt die griet echt gewoon volop tegen mijn schouder aan. Deed nog pijn ook! Dus ik mompelde nogal pissig iets van 'jezus' en toen hoorde ik haar een eind verderop schreeuwen: "WAT JEZUS?! BLBLA" Geen idee wat ze allemaal riep, maar jeetje, iedereen is tegenwoordig zo opgefokt :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Poeh, ik ken het. Ik heb een hekel aan van die asociale mensen..
    Laatst liep ik met twee vriendinnen in een stad, we liepen gewoon naast elkaar en toen kwam er ineens zo'n griet recht op ons afgelopen. Echt zo één met zo'n arrogante bakkes, bah. Dus ik, ik liep aan de buitenkant, wilde opzij gaan, maar nog voordat ik de kans kreeg beukt die griet echt gewoon volop tegen mijn schouder aan. Deed nog pijn ook! Dus ik mompelde nogal pissig iets van 'jezus' en toen hoorde ik haar een eind verderop schreeuwen: "WAT JEZUS?! BLBLA" Geen idee wat ze allemaal riep, maar jeetje, iedereen is tegenwoordig zo opgefokt :l

    Als iemand zoiets zou doen zou ik terug lopen en een grote bek terug geven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Of zoals ik laatst aan de hand had in de bus.
    De bus was dus overvol (ik stond zelf al recht), stapt er een oud vrouwtje met een wandelstok op en ging ze dus heel beleefd vragen aan 2 van die barbietrutjes die het dichts bij de deur zaten als zij daar mocht zitten, aangezien ze niet goed te been was. Antwoord één van die twee trutten "waarom? Er is toch plaats genoeg op de grond", waarop de andere keihard begon te lachen. Stomme kuthoeren.
    Toen heeft iemand anders zijn plaats aangeboden, ik had echt zo'n medelijden met dat vrouwtje :c


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Squido schreef:
    Of zoals ik laatst aan de hand had in de bus.
    De bus was dus overvol (ik stond zelf al recht), stapt er een oud vrouwtje met een wandelstok op en ging ze dus heel beleefd vragen aan 2 van die barbietrutjes die het dichts bij de deur zaten als zij daar mocht zitten, aangezien ze niet goed te been was. Antwoord één van die twee trutten "waarom? Er is toch plaats genoeg op de grond", waarop de andere keihard begon te lachen. Stomme kuthoeren.
    Toen heeft iemand anders zijn plaats aangeboden, ik had echt zo'n medelijden met dat vrouwtje :c


    Niemand staat nog op voor ouderen --'' Ik doe dat wel altijd en dan zijn ze vet blij, haha, dat vind ik altijd schattig :p


    CyberLord schreef:
    (...)
    Als iemand zoiets zou doen zou ik terug lopen en een grote bek terug geven.


    Het was echt zo'n vechtersbaasje, zo'n trut die met iedereen ruzie zoekt en meteen gaat schelden. Althans, zo kwam ze wel op mijn over, dus ik besloot maar geen ruzie te zoeken voordat ik een klap kreeg :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Squido schreef:
    Of zoals ik laatst aan de hand had in de bus.
    De bus was dus overvol (ik stond zelf al recht), stapt er een oud vrouwtje met een wandelstok op en ging ze dus heel beleefd vragen aan 2 van die barbietrutjes die het dichts bij de deur zaten als zij daar mocht zitten, aangezien ze niet goed te been was. Antwoord één van die twee trutten "waarom? Er is toch plaats genoeg op de grond", waarop de andere keihard begon te lachen. Stomme kuthoeren.
    Toen heeft iemand anders zijn plaats aangeboden, ik had echt zo'n medelijden met dat vrouwtje :c
    Wat een stelletje !@#% gladiolen zeg, daar kan ik echt niet tegen 0.0


    Life is hard and then we die