• Wij zitten nu in de trein en die is echt propvol. Voor ons op twee van die vierzitsplaatsen zitten allemaal mensen die bij elkaar horen. Aan de ene kant zitten kinderen, ééntje staat er op en gaat op schoot zitten aan de andere kant bij iemand en de andere kinderen leggen gewoon heel uitgebreid hun voeten op de overige plek die is vrijgekomen. Ten eerste mag dat al niet eens en hun ouders zeggen er niets van. Ten tweede zijn er echt vet veel mensen die staan en die kunnen er gewoon niet zitten.
    Ik zeg dus heel hard door de trein heen dat zoiets verboden is, dat je er een boete voor kunt krijgen en dat ouders hun kinderen niet meer op kunnen voeden. Ik vroeg me ook heel hard af hoe de kinderen van die kinderen wel niet zouden worden. Ze reageren er niet op en toen zei Mitchell: 'Ze horen je vast niet.' Nou, dat is voor mij een extra reden om lekker hard te zeggen: 'Natuurlijk niet, ze zijn zo egocentrisch en denken alleen maar aan zichzelf.'
    Maar helaas gaf dat ook geen reactie.
    Stuur het hele gezin van mij part naar een opvoedkamp. Als ik dat had gedaan was mijn moeder echt kwaad geweest. Rekening houden met mensen is tegenwoordig ook echt teveel werk.


    Your make-up is terrible

    Had je dan al gevraagd of je er bij mocht zitten? Lijkt mij dat je dat eerst vraagt als je echt graag wilt zitten. (niet aanvallend/gemeen bedoeld, maar als je het had gevraagd snap ik dat je pissig bent).


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dai5y schreef:
    Had je dan al gevraagd of je er bij mocht zitten? Lijkt mij dat je dat eerst vraagt als je echt graag wilt zitten. (niet aanvallend/gemeen bedoeld, maar als je het had gevraagd snap ik dat je pissig bent).


    Ik zat al. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zat al. :'D
    ._. Ik lees echt te snel.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Je had gewoon moeten vragen en daar dan gaan zitten.
    Dat doet hen immers meer dan een paar opmerkingen die ze vluchtig opvangen =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zat al. :'D


    Wat is het hele probleem dan? Oké, het is niet netjes dat ze dat doen maar dat is hun opvoeding en daar hoef jij je -naar mijn mening- niet mee te bemoeien. Als iemand er wilt zitten kunnen ze dat gewoon vragen, dat is dan toch niet aan jou en daar hoef jij ze dan toch niet op te wijzen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Wat is het hele probleem dan? Oké, het is niet netjes dat ze dat doen maar dat is hun opvoeding en daar hoef jij je -naar mijn mening- niet mee te bemoeien. Als iemand er wilt zitten kunnen ze dat gewoon vragen, dat is dan toch niet aan jou en daar hoef jij ze dan toch niet op te wijzen?


    To infinity and beyond •

    *neemt zelf stiekem 4 stoelen in als ze in de trein zit*

    Criska schreef:
    (...)

    Wat is het hele probleem dan? Oké, het is niet netjes dat ze dat doen maar dat is hun opvoeding en daar hoef jij je -naar mijn mening- niet mee te bemoeien. Als iemand er wilt zitten kunnen ze dat gewoon vragen, dat is dan toch niet aan jou en daar hoef jij ze dan toch niet op te wijzen?


    Heel veel mensen dúrven dat gewoon niet. Al die mensen die stonden durfden gewoon niet te vragen of ze daar mochten zitten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Heel veel mensen dúrven dat gewoon niet. Al die mensen die stonden durfden gewoon niet te vragen of ze daar mochten zitten.


    Dat is dan toch hun fout? Zo erg is het nou niet om te vragen of je ergens mag zitten. :')


    To infinity and beyond •

    Assassin schreef:
    (...)

    Heel veel mensen dúrven dat gewoon niet. Al die mensen die stonden durfden gewoon niet te vragen of ze daar mochten zitten.


    En dat heb je die mensen gevraagd? Veel mensen blijven expres staan hoor, dichter bij de deur, sneller ontsnapte. Ik snap niet waarom je, je daar zo nodig mee moest bemoeien en je gaat schreeuwen. Want zelfs als iedereen dat doet vind ik dat asociaal. Maar oké.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    En dat heb je die mensen gevraagd? Veel mensen blijven expres staan hoor, dichter bij de deur, sneller ontsnapte. Ik snap niet waarom je, je daar zo nodig mee moest bemoeien en je gaat schreeuwen. Want zelfs als iedereen dat doet vind ik dat asociaal. Maar oké.


    Ik heb nergens gezegd dat ik aan het schreeuwen was. Je kan ook een béétje overdrijven hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb nergens gezegd dat ik aan het schreeuwen was. Je kan ook een béétje overdrijven hoor.


    Assassin schreef:
    (...)


    Nou, iedereen schreeuwde door de trein heen. D: Was niet normaal. Maar ik mocht het niet normaal zeggen van Mitchell omdat hij bang was dat het een ruzie zou veroorzaken. Ik zou wel willen dat ze zich omgedraaid hadden en iets gezegd hadden hoor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik zei dat iedereen door de trein heen schreeuwde, niet dat ik dat deed.


    Your make-up is terrible

    Ahjoh mensen zijn daar verschillend in. Ik zou ook eerder ''schreeuwen'' (gewoon luid praten eigenlijk) dan naar die persoon lopen en het in zijn/haar gezicht zeggen. Als ze je dan een klap willen verkopen, kun je sneller wegrennen :Y)


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Assassin schreef:
    Ik zei dat iedereen door de trein heen schreeuwde, niet dat ik dat deed.


    Ach, laat ook maar. Ik vind dat je, je niet met die mensen moet bemoeien en geen oordeel moet trekken over een opvoeding, ik het algemeen niet over opvoeding.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."