• Wij zitten nu in de trein en die is echt propvol. Voor ons op twee van die vierzitsplaatsen zitten allemaal mensen die bij elkaar horen. Aan de ene kant zitten kinderen, ééntje staat er op en gaat op schoot zitten aan de andere kant bij iemand en de andere kinderen leggen gewoon heel uitgebreid hun voeten op de overige plek die is vrijgekomen. Ten eerste mag dat al niet eens en hun ouders zeggen er niets van. Ten tweede zijn er echt vet veel mensen die staan en die kunnen er gewoon niet zitten.
    Ik zeg dus heel hard door de trein heen dat zoiets verboden is, dat je er een boete voor kunt krijgen en dat ouders hun kinderen niet meer op kunnen voeden. Ik vroeg me ook heel hard af hoe de kinderen van die kinderen wel niet zouden worden. Ze reageren er niet op en toen zei Mitchell: 'Ze horen je vast niet.' Nou, dat is voor mij een extra reden om lekker hard te zeggen: 'Natuurlijk niet, ze zijn zo egocentrisch en denken alleen maar aan zichzelf.'
    Maar helaas gaf dat ook geen reactie.
    Stuur het hele gezin van mij part naar een opvoedkamp. Als ik dat had gedaan was mijn moeder echt kwaad geweest. Rekening houden met mensen is tegenwoordig ook echt teveel werk.


    Your make-up is terrible

    Criska schreef:
    (...)

    Ach, laat ook maar. Ik vind dat je, je niet met die mensen moet bemoeien en geen oordeel moet trekken over een opvoeding, ik het algemeen niet over opvoeding.
    Hier heb je gelijk bij maar ik vind, dat als je kinderen hebt je hun toch iets probeert bij te leren ivm normen en waarden. Dat ook dmv te zeggen dat ze anderen ook plaats in de trein moeten gunnen.


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Graziano schreef:
    (...)Hier heb je gelijk bij maar ik vind, dat als je kinderen hebt je hun toch iets probeert bij te leren ivm normen en waarden. Dat ook dmv te zeggen dat ze anderen ook plaats in de trein moeten gunnen.


    Wie zegt dat ze het met ouders waren? Laat die mensen gewoon en trek geen oordelen. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Disick schreef:
    (...)

    Dat is dan toch hun fout? Zo erg is het nou niet om te vragen of je ergens mag zitten. :')


    Nou, ik vraag het meestal ook liever niet, want ik hou niet van 'lastig' zijn + het zijn kinderen, dan verwacht je toch op z'n minst dat die ouders er wat van zeggen.


    You are beautiful, you are love.

    Criska schreef:
    (...)

    Wie zegt dat ze het met ouders waren? Laat die mensen gewoon en trek geen oordelen. Haha.
    Op het laatst zeiden de mensen er toch wat van, had ik gelezen bij de reacties? Dan neem ik aan dat het wel hun ouders waren.


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Graziano schreef:
    (...)Op het laatst zeiden de mensen er toch wat van, had ik gelezen bij de reacties? Dan neem ik aan dat het wel hun ouders waren.


    Ouders + grootouders.


    Your make-up is terrible

    Graziano schreef:
    (...)Op het laatst zeiden de mensen er toch wat van, had ik gelezen bij de reacties? Dan neem ik aan dat het wel hun ouders waren.


    Wat is dan het probleem? Die mensen hebben er iets van gezegd. Dat wilde ze, punt. Ik snap het niet?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Wat is dan het probleem? Die mensen hebben er iets van gezegd. Dat wilde ze, punt. Ik snap het niet?
    Wacht ik zoek even de reactie, ghehe.

    Edit: ''Net zei ik nog eens hard hoe vies het is als je met je schoenen erop gaat zitten en dat andere mensen er nog op moeten zitten, zeiden ze er ineens wel iets van. Niet dat die kinderen ernaar luisteren...'', déze zocht ik haha.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:16 ]


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Graziano schreef:
    (...)Wacht ik zoek even de reactie, ghehe.

    Edit: ''Net zei ik nog eens hard hoe vies het is als je met je schoenen erop gaat zitten en dat andere mensen er nog op moeten zitten, zeiden ze er ineens wel iets van. Niet dat die kinderen ernaar luisteren...'', déze zocht ik haha.


    En wat moet ik met deze. Ja het is vies, goh wat een les. Maar die mensen hebben er iets van gezegd en dat is wat ze wilde bereiken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dat van jou is ook niet bepaald vriendelijk, je kan het ze ook gewoon vragen of er op een vriendelijke manier iets van zeggen. En niet achter hun rug tegen je vriendje.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Criska schreef:
    (...)

    En wat moet ik met deze. Ja het is vies, goh wat een les. Maar die mensen hebben er iets van gezegd en dat is wat ze wilde bereiken.
    Mij leek het volgens mij dat ze er iets van zeiden én dat die kinderen luisterden ook ahah :Y)


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Graziano schreef:
    (...)Mij leek het volgens mij dat ze er iets van zeiden én dat die kinderen luisterden ook ahah :Y)


    Mwah, laat maar. In mijn ogen wordt er van zo'n minuscuul dingetje, zo'n enorm probleem gemaakt. Het is maar waar je, je druk om wilt maken in je leven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Scandal schreef:
    Dat is inderdaad onbeleefd... Geen respect.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Criska schreef:
    (...)

    Mwah, laat maar. In mijn ogen wordt er van zo'n minuscuul dingetje, zo'n enorm probleem gemaakt. Het is maar waar je, je druk om wilt maken in je leven.

    Je voelt je wel heel volwassen hé? Voor een 15 jarige.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Je voelt je wel heel volwassen hé? Voor een 15 jarige.


    Oh, we kunnen niks verzinnen. Dus gaan we het maar op de leeftijd gooien? Ze heeft groot gelijk. Het is gewoon asociaal. Ze hoort zich in eerste instantie ook niet te bemoeien met de opvoeding van die kinderen.
    Ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat jij in dit topic zou verschijnen. :')

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:30 ]


    To infinity and beyond •

    Dat is echt Onbeleefd. Met tassen in bussen is wel okay, mits er genoeg plaatsen zijn, maar in de trein 1. stampvol, 2. met je voeten op de stoel? Dat is echt belachelijk. Die ouders moeten echt leren hun ouders op te voeden.


    Tijd voor koffie.