• Wij zitten nu in de trein en die is echt propvol. Voor ons op twee van die vierzitsplaatsen zitten allemaal mensen die bij elkaar horen. Aan de ene kant zitten kinderen, ééntje staat er op en gaat op schoot zitten aan de andere kant bij iemand en de andere kinderen leggen gewoon heel uitgebreid hun voeten op de overige plek die is vrijgekomen. Ten eerste mag dat al niet eens en hun ouders zeggen er niets van. Ten tweede zijn er echt vet veel mensen die staan en die kunnen er gewoon niet zitten.
    Ik zeg dus heel hard door de trein heen dat zoiets verboden is, dat je er een boete voor kunt krijgen en dat ouders hun kinderen niet meer op kunnen voeden. Ik vroeg me ook heel hard af hoe de kinderen van die kinderen wel niet zouden worden. Ze reageren er niet op en toen zei Mitchell: 'Ze horen je vast niet.' Nou, dat is voor mij een extra reden om lekker hard te zeggen: 'Natuurlijk niet, ze zijn zo egocentrisch en denken alleen maar aan zichzelf.'
    Maar helaas gaf dat ook geen reactie.
    Stuur het hele gezin van mij part naar een opvoedkamp. Als ik dat had gedaan was mijn moeder echt kwaad geweest. Rekening houden met mensen is tegenwoordig ook echt teveel werk.


    Your make-up is terrible

    Cydonia schreef:
    Dat stoort mij ook enorm! Ook als mensen in de bus hun tas naast hun neerleggen. Om ziek van te worden.

    dat doe ik ook maar als ik merk dat het druk word zet ik em op mijn schoot


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    dat doe ik ook maar als ik merk dat het druk word zet ik em op mijn schoot


    Ik ook, altijd.


    Your make-up is terrible

    Cydonia schreef:
    Dat stoort mij ook enorm! Ook als mensen in de bus hun tas naast hun neerleggen. Om ziek van te worden.


    Ik zet hem vaak naast mij omdat ik het naar en lastig vind als er vreemden naast mij gaan zitten. Dan voel ik me altijd ongemakkelijk. Maar zodra het druk wordt zet ik hem gewoon voor me neer of zo.


    26 - 02 - '16

    Ugh, ik kan me er ook zo aan ergeren.
    Ik zat een keer in de stilteruimte en er kwam een heel lawaaierig gezin op zo'n vierzitsplaats. De kinderen bleven maar zeuren om snoepjes en alles terwijl ze net wat gehad hadden enzovoort. De moeder deed er verder niet zo veel aan, maar als ze wat tegen ze zei, was het op zo'n typisch asociale manier en lekker hard.
    Het is dat ik niet bewust in de stilteruimte ging zitten en net zo goed in een lawaaierig stuk van de trein had kunnen zitten, maar ugh |:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik vind het altijd irritant als je met je fiets voor het stoplicht staat te wachten, en er dan iemand je bijna aanrijdt op zijn/haar fiets om zelf door rood te kunnen fietsen --' een keer zei ik tegen een man: het is rood, dan mag je niet doorrijden. En hij keek lachend achterom en hij zei; ja eigenlijk heb je gelijk. En toen werd hij aangehouden en kreeg hij een boete omdat er politie iets verderop stond. Dat noem ik nou karma :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ook, altijd.

    :Y) hoe komt het dat wij zoveel dingen hetzelfde doen?? Oohja samen opgegroeit best friends muahaha *proud*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb een keer twee uur in de trein gezeten met een stelletje aso's van hier tot tokio. Allemaal veel te dik en dan in van die felle regenboog jumpsuits en paars roze haar. Ze hadden allemaal stink eten bij zich en zaten de hele tijd keihard te praten. En daardoor hoorde ik de omroeper niet en kwam ik er te laat achter dat de trein niet meer stopte bij de halte die ik moest hebben en het was te laat om bij een andere halte uit te stappen van waar ik ook kan overstappen, dus toen had ik een uur vertraging.
    En dan zeuren tegen mij dat het aso is om muziek te luisteren in een niet-stilte coupé

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 21:41 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Feline schreef:
    (...)

    Ik zet hem vaak naast mij omdat ik het naar en lastig vind als er vreemden naast mij gaan zitten. Dan voel ik me altijd ongemakkelijk. Maar zodra het druk wordt zet ik hem gewoon voor me neer of zo.


    Jaa, dat begrijp ik opzich wel. En als het echt heel rustig is doe ik het zelf ook wel hoor. En ja, als ik naast een vreemde zit probeer ik daar altijd zo min mogelijk aandacht aan te schenken. Het hoeft niet ongemakkelijk te zijn.


    You are beautiful, you are love.

    jaimyhoi schreef:
    Ik vind het altijd irritant als je met je fiets voor het stoplicht staat te wachten, en er dan iemand je bijna aanrijdt op zijn/haar fiets om zelf door rood te kunnen fietsen --' een keer zei ik tegen een man: het is rood, dan mag je niet doorrijden. En hij keek lachend achterom en hij zei; ja eigenlijk heb je gelijk. En toen werd hij aangehouden en kreeg hij een boete omdat er politie iets verderop stond. Dat noem ik nou karma :Y)


    Hahaha, nou dat vind ik nog eens goed. Kwam hier maar een conducteur langs om die kinderen hun plaats te wijzen. Mijn zusje heeft er serieus een boete van 30 euro voor gekregen, zij zette alleen haar ene voet erop om haar beenwarmer omhoog te trekken.

    Edit: Daar kwam de conducteur, keek eroverheen en liep verder. Yeah, great.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 21:48 ]


    Your make-up is terrible

    Ik doe dat alleen als er nog voldoende plaats is in de trein. Maar dan doe ik wel mijn schoenen uit of zorg ik dat ze niet op de bank liggen, want het is dacht ik 50EUR per voet, maar dat kan ook al veranderd zijn. Ik kan er ook niet tegen als mensen je geen plaats gunnen als je in het gips zit of staat te manken. Om nog maar te zwijgen over oude vrouwtjes die zo bruut zeggen dat je voor hen moet opstaan. Dan blijf ik zeker zitten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    dat ken ik, in de trein ja dan moesten kleine kinderen met zijn 2en opschoot terwijl andere maar dan ook mensen van 20+ languit lagen en zo. En ja als je een lange reis hebt{die kwamen van ergens anders} is het vermoeid maar als je ziet dat het fck druk is dan ga je toch even recht zitten

    lolz en in de stilteruimte was het herrie en in de normale ruimte doodstil

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 8:05 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    die kinderen van tegenwoordig voelen zich echt beter als de rest. pff gek word je ervan..


    ailoveejoee.

    Tja, misschien had het meer effect gehad als je het hen zelf was gaan zeggen in plaats van zo subtiel te gaan schreeuwen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hmm. Ik vind dat inderdaad asociaal, maar ik vind het net zo asociaal om zo te gaan schreeuwen door de trein. :W


    To infinity and beyond •

    Disick schreef:
    Hmm. Ik vind dat inderdaad asociaal, maar ik vind het net zo asociaal om zo te gaan schreeuwen door de trein. :W


    Dit. Misschien vind ik dat schreeuwen nog wel asocialer. Daarbij kan je het ook gewoon normaal vragen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."