• bill jouw droomster vertel hier waarom?

    hij is zo sexy is nmij reactie:P(A)

    Hij's gewoon übergeil natuurlijk, maar hij heeft gewoon zijn eige styl en daar niks aan veranderd, ookal werd hij vroeger gepest. en.. ja hij's gewoon hot. ^.^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ikke Tom(H) wille(baby) bill schonbroer zijn(baby)
    whaha melig xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Hij kan fucking mooi zingen en Hij is gewoon sexy omdat hij een andere stijl heeft en omdat hij zich niets van iedereen aantrekt.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Hij is anders dan de rest, en hij kijkt ook zo lief..
    En elke keer als ik naar hem kijk op een poster of foto of plaatje of iets anders, dan voel ik het tog een klein beetje kriebelen:$


    My fairytail stinks, does yours?

    Bill is schattig en lief en gevoelig maar ik Vind zijn broetje net ietsje mooier hoewel Bill helemaal ni mis is he XD

    (H)(K)

    Ik weet niet, hij is gewoon super knap. En ik geef toe hij ziet er anders uit als anderen, maar dat maakt hem zo leuk. Hij is tenminste niet zo standaard.
    Ik heb nog wel tientallen andere reden, maar ik bespaar jullie:)

    xX (K)

    hier een lijstje (ERROR: dit kan freaky overkomen!)
    -zijn prachtige haren en kapsel ^^, die in het begin soms tottaal niet mooi recht stonden, maar dat vond ik gwoon sgattig xD en ze zijn gwoon altijd sexy gedaan ^^
    -zijn ogen, die make-up is zo gewaagd, omdat geen enkele jongen hem dat nadoet (behalve dan een vriend van mij, die op Bill wil lijken >.<), maar het is zo DAMN SEXY xD
    -zijn neusje, I LOVE ZIJN NEUSJE! ^^ zo perfectheid ^^
    -zijn kaaklijn, hij heeft zo'n fijn gezichtje, en da Love ik gwoon zo fel e! x3 (mn mama zegt altijd: Bill me zn snoezig gezichtje, a zo'n lief tootje :D)
    -zijn figuur: ik val op magere jongens! geen dikzakke, en zeker geen bodybuildmachines met een 8-pack! jak! o.O maar tog heeft hij zo twee lijnen aan zn bekken omdat hij een beetje spieren heeft, en das zo heet! x3 met die heuptattoo al helemaal!
    -jah, zn tattoo's en piercings ^^ passen zo perfect bij hem! (alleen die in zn nek zie je niet, dus die heeft weinig nut xD)
    -Zijn kledingstijl, soms zijn het zo simpele dingen, maar wel dingen die alleen Bill Kaulitz kan uitvinden! geniaal altijd!
    -Zijn nageltjes, Oeh, I love them!
    -Zijn stem, de manier waarop hij op het einde van een zin bij het zinge zo ffe omhoogsgiet, daar krijg ik kippevel van! en soms klinkt ie een beetje hees, is zo cutebol! x3
    -zijn podiumdansje, niet te vergeten natuurlk ^^
    -zijn doeningen: soms kinderachtig maar altijd lief, cute en vooral sexy! ^^
    -ok, deze gaat heel freaky overkome: de manier waarop hij soms tijdens het spreken, zo even tussen twee zinnen in, met zn onderkaak heen en weer beweegt..:$ moet je egt eens op letten! hij doet het vooral bij bepaalde lettergrepen (en nee, ik ben nii zo freaky dat ik weet dewelke!)

    en dit las ik in een boekje: de reden waarom Bill Kaulitz in vredesnaam zo geliefd is door zn fans? Dat komt door het feit dat hij aan de ene kant heel stoer is, maar aan de andere kant ook heel vrouwelijk. Hierdoor hebben de fans het gevoel alsof hij hen echt verstaat, en bijna '1 van hen' is. Het feit dat hij een heel aparte stijl heeft, doet de meisjes al helemaal wegsmelten. Dat Bill nog steeds op zoek is naar de ware, zorgt er natuurlk voor dat al die fans alleen nog maar voor tokio hotel en Bill leven, want zij willen allemaal de ware zijn voor deze 1 uit de duizend.

    (A) kan ze geen ongelijk geven!

    haha dank voor de reacties alvast vinden jullie dit een leuke topic gewoon ff vraagie horr:P


    Het lukt mij op dit moment niet om de juiste woorden te vinden


    I recycle my thoughts.

    haha

    ik euhmm.. weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het moet zeggen.. ik ben gewoon heeel verliefd op Bill.. hij is mooi, lief, hij is gewoon de allerliefste..
    En niet altijd braaf ^^ daar hou ik van ..!!


    I changed.

    Tom, Gustav en Georg zijn er ook nog hoor.

    hij is gewoon mooooooooooooooooooooi
    xx (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    Tom, Gustav en Georg zijn er ook nog hoor.



    daar heb ik ook over gemaakt:D