Audacity schreef:
Wacht wacht wacht...
Je bent directioner en luistert billy talent? o.o -confused-
hahaha noh, ik luister geen Billy Talent.
hahah Ik ken hem niet eens (':
Maaaar ik ging op songteksten.nl kijken naar een gepaste songtekst en toen kwam ik die tegen (':
Inifinity schreef:
Had het wel gelezen als het geen fanfiction was.
Ja ik zit zelf ook beetje te twijfelen of ik nog wel over Louis zal doen, aangezien meer mensen zonder denk ik zullen lezen.
Dus ik haal het iig denk ik maar weg, heb toch nog niks geschreven met Louis erin. (':
Ja ik zit zelf ook beetje te twijfelen of ik nog wel over Louis zal doen, aangezien meer mensen zonder denk ik zullen lezen.
Dus ik haal het iig denk ik maar weg, heb toch nog niks geschreven met Louis erin. (':
Haha .., nou dan neem ik zeker even een kijkje! Ik denk dat je meer lezers hebt als je het voor deze story past. Veel mensen op Quizlet worden (net als ik) die fanfiction wel zat ...
Haha .., nou dan neem ik zeker even een kijkje! Ik denk dat je meer lezers hebt als je het voor deze story past. Veel mensen op Quizlet worden (net als ik) die fanfiction wel zat ...
Haha ja zoiets had ik zelf ook wel, dus daarom zat ik erg te twijfelen erover.
hahaha noh, ik luister geen Billy Talent.
hahah Ik ken hem niet eens (':
Maaaar ik ging op songteksten.nl kijken naar een gepaste songtekst en toen kwam ik die tegen (':
> <
Het is een heel, heel slecht idee om een 1d story te combineren met een songtekst van billy talent. Ik word hier heel verdrietig van .
Dit is het meesterwerk dat je in je story hebt staan. En aangezien je directioner bent, neem ik aan dat je het verschrikkelijk vindt.