• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.

    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Ravenne Morrow Black
    'Everything all right mister Horan?' vraag ik. Ik ontwijk opnieuw een idioot en toeter weer. 'BAKA!!' gil ik er keihard achteraan.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Liam Payne

    Eigenlijk moest ik ook een beetje lachen. 'Laat maar ze maakt weer zo'n flauw grapje. Doeiii!!'. Ik hang op. Ik storm op Alex af, 'Mens laat me toch niet zo schrikken!' roep ik lachend. 'Oke het was best een domme actie van mij, om zo'n reactie te hebben. Maar jij gaat hier voor boete.' dat laatste zei ik nep boos. Ik stop even en begin daarna haar heel hard te kietelen. Ik twijfelde of ze er tegen kon of niet, maar de niemand kan tegen de Liam-kietel.


    Do what people say you can't.

    Alexa Lorraine Payne
    'STOP IT!!' gil ik lachend. 'Liam, stoppen!!!' Ik blijf lachen. 'We moeten maar eens verder gaan. Zodra we thuis zijn krijg je je revenge hoor LiLi.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zayn Malik
    "Nah..", mompel ik. Ik doe mijn ogen dicht en luister naar de golven. Even rust. Precies wat Liam zei. "Zullen we wat gaan eten? Ik heb echt honger", stel ik voor. Summer knikt. We lopen naar de dichtstbijzijnde café. Net voor we kunnen zitten flitsen er allemaal camera's voor onze ogen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [kga bbq'en. Straks ben ik weer online]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Liam Payne

    Na 5 minuten stop ik met kietelen. 'Ja oke is goed maar ik moet dat meisje nog een handtekening, foto en een follow back op twitter geven.' Ik loop naar haar toe. 'Sorry dat ik je heb mee gesleurd heb voor niks maar zoals beloofd. Hier is een handtekening. Ik geef haar een briefje met een krabbel van mij erop. Ze pakt haar telefoon en geeft die aan mij. Samen maken we een foto. 'Oke wat is je twitter? En beloof me dat je mij niet vol gaat spammen!'. Vlug knikte ze. Ze zei haar twitter snel zocht ik hem op e klikte op de follow knop. 'Zo alsjeblieft! Doeii'. Snel rende ik weer naar de auto en stapte in.


    Do what people say you can't.

    {k ga ook eten, ben miss er straks weer}


    Do what people say you can't.

    Summer Melody Night

    'Ze volgen je echt overal hé?' vraag ik zacht aan Zayn als er allemaal camera's voor onze ogen flisten. 'Vertrouw me' zeg ik en trek hem mee naar de keukens van het café. Snel zeg ik iets tegen iemand die voorbij loopt en ze knikt. 'Oke wat is het plan?'

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 21:37 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    "Weet ik veel", mompel ik. Ik ren naar de achterdeur. "Ik denk niet dat dat een goed idee is , ze zullen je weer achtervolgen", zegt Summer. Ik zucht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Summer Melody Night

    'Het komt wel goed en je kan hier zo weg zonder achtervolgt te worden' zeg ik. 'Maar zeg eerst maar wat je wilt eten'. Even kijk ik bedenkelijk rond, maar richt mijn aandacht snel weer op Zayn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {ben er weer}

    Liam Payne
    Eindelijk reed de auto onze straat binnen. Mijn moeder staat al voor de deur. Ik vlieg bijna de auto uit en loop naar haar toe. 'Heey mam!'. Ik geef haar een knuffel. 'We hebben een verassing voor straks!' zegt ze. Ik wou gaan vragen wat de verassing was maar ik deed het niet. Anders was het natuurlijk geen verassing meer. Ik loop terug naar de auto, pak de koffers van Alex en mij en zet ze in onze kamers neer.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 19:33 ]


    Do what people say you can't.

    {pickachuuuuuuuuu}

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 20:15 ]


    Do what people say you can't.

    APRIL JOSEPHS
    Ik draai de deur achter ons op slot en kijk naar Harry. Ik pers er een klein glimlachje uit. 'Cola?' vroeg ik aan hem. Hij knikte. Ik liep de woonkamer binnen. 'Pap, mam, Daisy, dit is -' 'HARRY STYLES VAN ONE DIRECTION!' gilde Daisy. 'Sssh!' siste ik. 'Hij werd achterna gezeten door een groep fans en paparazzi. We konden nog net optijd hierheen vluchten.' Ze zuchtte overdreven. 'Als je me nu geen handtekening geeft, zet ik het nog eens op een gillen.' zei ze terwijl ze Harry uitdagend aankijkt. 'Dacht ik niet.' zei mijn moeder. Ze stak haar hand uit. 'Elizabeth Josephs. En dat is Carl.' zei ze met een knikje naar mijn vader, die Harry begroette door even zijn hand op te steken. Ik schenk Harry wat cola en pak ook een glas voor mezelf. Ik geef het aan hem en glimlach nog even. Hij had het wel nodig, dacht ik zo.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik
    Ik kijk haar fronsend aan. Verlekkerd kijk ik naar een stuk chocoladetaart. Zonder iets te zeggen loop ik erop af en zoek ik naar een vork. Ik had de hele dag nog niets gegeten.. Het werd maar eens tijd.

    (Ik was gaan douchenn...)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Summer Melody Night

    'Met wat verkeerde informatie kan je een hoop en meestal werkt het nog ook' zeg ik en pak een van de glazen met drinken. 'Of je moet zin hebben om verschillende vragen te beantwoorden, want dat kan natuurlijk ook nog'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer