• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.

    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Alexa Lorraine Payne
    Ik stap in de auto en sluit de deur. 'Well, where are we going?' Ik pak mijn iPod en zet zacht Same Mistakes op. Na een dag zonder de jongens moet ik nog janken als ik hun muziek hoor. Gelukkig heb ik waterproof mascara gekocht.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (Ik ben online nu , kan misschien een paar stukjes doen.. Maar ik zit op mn bb duss...)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    ''Ik weet niet. Vragen beantwoorden heb ik al helemaal geen zin in.'' ''Logisch'', mompelt ze. Ik haal mijn schouders op en neem een hap van mijn taart.

    [late reactie.. Sorry ;$]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne

    Ik stap uit en kijk rond. Een restaurant, zoals ik al dacht. We lopen naar binnen. We krijgen een tafel een beetje aan de rechterkant.


    Do what people say you can't.

    [zeg me even wanneer ik erin moeten komen? Jaymina dan.. XD]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    Ik zet mijn iPod uit en veeg mijn ogen droog. Ik stap uit de auto en loop achter Liam aan. We krijgen een tafel aangewezen en ik ga zitten bij het raam, in de hoop inspiratie te krijgen voor een nieuw muziekje.

    \\Misschien kan Liam naast Alexa gaan zitten?//

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 9:59 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {dat kan altijd =)}
    Liam Payne

    Ik ga op eens stoel zitten naast Alex. Ik kijk even uit het raam maar daarna weer naar het restaurant waar we in zitten.

    {omg ik ben inspiratieloos}


    Do what people say you can't.

    Jaymina Dé La Garté

    Ik zucht en kijk het restaurant rond. God , waarom moest ik nou weer mee met dit stomme verjaardag. Dan sta ik op om naar de wc te gaan. Opeens bots ik tegen iemand op.

    [God.. Ben zo inspiratieloos.. En het is nu al stikheet hier.. En zij heeft een lange naam XD]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Summer Melody Night

    'Je mist de andere nu al he?' Vraag ik zacht. Niet wetende of het een goed plan was omdat te vragen. 'Maar om niet te lang door te gaan op dat onderwerp' zeg ik bedenkelijk. 'Heb je zin om iets leuks te doen of heb je liever dat ik je weer met rust laat?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik

    ''Iets leuks doen.. Ik zit me toch te vervelen als ik in mijn appartement zit.. Alleen''

    [Sorrehh , ik ga even the TCA kijken (A) http://www.youtube.com/watch?v=oSo0i8OUpGQ&feature=related ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {haha ja}
    Liam Payne

    Ik zat net moest ik heel nodig naar de wc. Terwijl ik naar de wc loop botst er iemand tegen mij, en ik tegen haar. 'Oh, sorry!' zeg ik.

    {ik ga eten}

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 10:31 ]


    Do what people say you can't.

    [f*ck you.. nu krijg ik honger..]
    Jaymina Dé La Garté
    God , moet dan nou met mij gebeuren?
    ''Laat maar'' Ik loop de wc in en doe mijn behoefte. Ik loop de wc uit én bots wéér tegen iemand op. Ik kijk omhoog en zie dezelfde iemand als daarnet. Dat ga je toch niet menen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {hehe}
    Liam Payne
    Ik loop weer door naar de wc, laat mijn kadootje daar en loop weer terug. Onderweg bots ik weer tegen iemand en zij tegen mij. 'Heey, jij bent toch dat meisje van daarnet?' vraag ik.


    Do what people say you can't.

    Summer Melody Night

    'Dan gaan we iets leuks doen. Je vervelen in je appartment kan altijd nog' zeg ik. 'En alleen is al helemaal niet gezellig'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    \\serieus? Kadootje?//


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen