• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.

    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    [ mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {BOEM mijn topics}


    Do what people say you can't.

    [Oh ik was vergeten te vragen of jullie het liefst Engels of Nederlands gesproken willen?]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    PopRocket schreef:
    [Oh ik was vergeten te vragen of jullie het liefst Engels of Nederlands gesproken willen?]


    {ik ben zelf niet echt handig in Engels maar als jullie dat willen.. Daarom is google vertaler uitgevonden xd}


    Do what people say you can't.

    JustMx1D schreef:
    (...)

    {ik ben zelf niet echt handig in Engels maar als jullie dat willen.. Daarom is google vertaler uitgevonden xd}


    [ ik sluit me hier bij aan]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {duss wat doen we?}


    Do what people say you can't.

    [Doe maar Nederlands dan :)]

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 21:49 ]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    {oke =) maar hoe wil je precies beginnen?}

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:14 ]


    Do what people say you can't.

    Harry Styles POV

    Ik schoof de krant opzij. Damn, waarom moest dit in hemels naam. Het was niet mijn idee geweest om tijdelijk uit elkaar te gaan. In tegendeel, ik was er juist fel tegenin. Maar de rest was het blijkbaar wel met Liam's plan eens. Achteraf is het misschien ook wel goed, als we een grote ruzie zouden krijgen dan.. ik wil er niet eens over nadenken. Mijn koffer stond al klaar voor mijn verhuizing terug naar Holmes Chapel. Ik ging natuurlijk niet weer bij mijn moeder inwonen. Nee, tot we weer de beslissing maken voor de come-back betaal ik huur voor een ruim appartement. Hopelijk komt de come-back snel.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    {snap nie helemaal $: }


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    Ik schud mijn hoofd als iemand een krant onder mijn neus schuift. Ik wil het niet lezen, horen of geloven. Het was een moeilijk keuze waar we niet allemaal achterstonden. Maar toch is dit toch de beste oplossing op dit moment. Een diepe zucht verlaat mijn mond als ik opsta en naar mijn kamer loop om de laatste spullen in te pakken. Nog even en ik ben weer thuis. Het zal moeilijk worden vooral zonder de jongens. Maar zoals gezegd moeten we tijdelijk onze eigen weg en de mijne zal leiden naar Ierland.

    [ Als het niet klopt hoor ik het wel dan pas ik hem wel een beetje aan (A)]

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:39 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne

    Harry was dus niet met mijn plan eens, om een tijdje uit elkaar te gaan. Ergens hoorde je Niall zuchtten. 'Ik weet het, ik vind het ook niet geweldig, maar het is beter, voor ons maar ook voor de fans' zeg ik. Ik loop achter Niall aan die zijn spullen ook van plan was te pakken maar ga net een kamer later erin, mijn kamer. Ik bekijk de kamer, misschien zal ik het hier nooit meer zien. Ik zucht en laat me op mijn bed vallen, want die stond er nog, en denk na over hoe ik de jongens ga missen.

    {zo beetje goed?}


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    'Denk je dat het nog goed komt en het weer word zoals het was?' vraag ik en kijk Liam aan. Nadat ik mijn spullen had gepakt was ik naar de kamer van Liam gelopen. Mijn ogen stond vol met angst volgens mij. Angst om iedereen teleur te stellen, maar vooral om mijn beste vrienden of beter gezegd mijn broers te verliezen. De gedachten dat dit het juiste is blijft door mijn hoofd spoken, maar zo voelt het niet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (hoe gaan April + Harry elkaar dan meeten?)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    (hoe gaan April + Harry elkaar dan meeten?)
    [ze woont in Holmes Chapel of is daar op vakantie ofzoiets? be creative! :)]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.