• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.

    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    IrishStar schreef:
    ( Hoe gaat Zayn's vriendin Zayn ontmoeten?)

    [IDK , heb jij misschien een ideetje? x]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xMHoran schreef:
    (...)
    [IDK , heb jij misschien een ideetje? x]


    ( Nee niet echt. Maar misschien iets van op het strand ofzo?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Spencer Hastings.

    Het begon al te schemeren buiten toen ik met mijn loodzware koffer het perron bereikte. Waar de trein heenging maakte me niet uit, ik zou wel zien waar ik terecht kwam, geld had ik genoeg. Ik moest er even tussen uit, ik had vanaf mijn geboorte in Londen gewoond en ik moest de drukte ontvluchten. Gelukkig steunden mijn ouders me. De trein naar bestemming onbekend kwam al snel en vlug stapte ik in. Het was opvallend druk in de trein en was blij dat ik nog 1 lege coupe zag. Snel maakte ik het me gemakkelijk en net toen ik lekker zat kwam er een jongen binnen stormen. Hij had een muts op en een grote zonnebril. ´De zon schijnt hier niet hoor.´ zei ik lachend terwijl ik naar zijn zonnebril wees. De jongen haalde even lachend zijn schouders op en trok hem toen van zijn gezicht af. ´Mag ik bij je komen zitten?' vroeg hij voorzichtig. Ik knikte, 'Maar alleen als je een liedje voor me zingt, Louis.' grijnsde ik. Hij keek me even verward aan. 'Grapje, ga zitten joh.' Goh, mijn vriendinnen zouden me niet geloven als ik ze vertelde dat ik bij Louis Tomlinson in de trein zat.


    Keep your head, heels and standards high.

    Liam Payne

    Ik staarde nog steeds voor mij uit tot ik hoorde dat Niall mijn kamer in kwam. 'Ik weet het niet, maar ik hoop het wel' antwoordde ik zijn vraag. Ik staarde weer doelloos verder. 'Is Harry al weg? En een van de rest?' vroeg ik want net hoorde ik een deur dicht slaan. Uiteindelijk besloot ik al mijn kleding en andere spullen in mijn koffer te doen. 'Nou weer terug naar Wolverhampton dan maar' zuchtte ik.

    {sorry ben er weer ff maar k heb zo een afsluitingsfeest van iets en ik weet niet tot hoelaat}

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 19:53 ]


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    'We hopen het allemaal dus het moet toch wel goed komen' zeg ik en probeer te glimlachen. Iets wat totaal mislukt. 'Harry en Louis zijn volgens mij al weg' beantwoord ik dan zijn vraag. Voor de laatste keer de kamer rond en dan naar Liam. 'Er zal jammer genoeg niets anders op zitten' zucht ik. 'Ik vertrek zo ook maar is in de richting van Mullingar '


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    'Hey Niall, hey broertje.' Ik loop door Liams kamer en ga midden in de kamer viool spelen. Ik speel een nummer van Evanescence, My Immortal, dat eigenlijk met de piano wordt gespeeld, maar ook met viool kan. 'Why so said guys?' vraag ik ze na mijn muziekspel. 'Jullie kunnen toch contact houden?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Liam Payne

    Alexa, mijn zusje, liep mijn kamer binnen. 'Hoi zusje'. Precies nu moet ze viool gaan spelen. 'Ja oke dat kan maar dat is anders dan elkaar in het echt te zien. Want jij gaat met mij mee naar huis en de rest gaat ook terug naar waar ze vandaan komen'. Ik zuchtte weer, wat zuchtte ik veel. Nah, misschien is het omdat ik mijn 5 beste vrienden die eigenlijk als broers voor me zijn ga missen. 'Ik ben blij dat ik jou nog heb Alex'. Zo noemde ik haar altijd. De rest noemde haar Rain. Ik stond op van het bed, liep naar haar en gaf d'r een knuffel.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 23:43 ]


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    'Hello Alexa' zeg ik en een moment later gaat mijn telefoon. Een zucht verlaat mijn mond. 'Het is voor mij echt tijd om terug naar huis toe te gaan' zeg ik. 'Hopelijk tot snel en contact houden lijkt me een goed plan'. Na die woorden loop ik naar mijn eigen kamer en pak mijn koffers. Voor de laatste keer kijk ik het huis rond terwijl ik naar de voordeur loop. 'Dag' roep ik niet wetende wie er nog zijn. Zonder op antwoord te wachten trek ik de voordeur dicht. Op naar Mullingar.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    'Naar huis? Excuuuse me? Ik volg hier colleges hoor. Wacht even, ik ben zo terug.' Ik ren naar de voordeur en ruk hem open. 'Niall, wacht!' Ik ren naar hem toe en geef hem een knuffel. 'Ik ga je missen, meer dan Zayn, Louis en Harry. Je was als een tweede broer voor me.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    'Ik ga jou ook missen. Voor mij was je ook als een tweede zusje' zeg ik en sla mijn armen om haar heen. 'Maar we houden contact en voor je het weet is alles weer zoals het was'. Ik hoor een auto achter me toeteren als teken dat we echt moeten gaan. 'We zien elkaar snel weer oke'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne

    'Maar laatst zei je nog dat je mee ging! Of was dat meer om mij op te fleuren?' stamel ik. Nou ze was al achter Niall aan gerend dus ren ik er snel maar achter na. 'Euhm.. doei denk ik' zeg ik omdat ik niet weet wat ik moest zeggen. Doelloos zwaai ik, volgens mij zwaaide ik totaal de andere kant op.


    Do what people say you can't.

    Alexa Lorraine Payne
    'Oké.' Ik geef Niall snel nog een knuffel en ga dan bij Liam staan. 'Over dat terug gaan hè, ik maakte maar een grapje. Ik ga wel mee. Hoe kan ik je juis nu alleen laten? Je hebt mij nodig, en dat weet je. Kom.' Ik trek hem mee naar binnen. 'Heb je je spullen al? De mijne staan op mijn kamer klaar.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Liam Payne

    Ik zuchtte, 'Gelukkig.' Man, ik zuchtte echt veel! Ze trok me mee naar binnen. 'Euh ja volgens mij wel'. Snel check ik alle kasten in mijn kamer. 'Nope, ik heb alles' zeg ik meer tegen mezelf. Terwijl ik ook de kaste van de andere jongen check vraag ik aan Alex: 'Is Zayn er nou nog of is hij ook al weg?'.


    Do what people say you can't.

    Alexa Lorraine Payne
    'I've no idea.' Ik loop naar mijn kamer en laat me op mijn bed vallen. Ik begin te huilen. Ik miste de jongens nu al, en ze waren nog maar net weg. Ik pak mijn tas die ik altijd bij me had van de grond en haal mijn iPod eruit. Ik zet mijn speciale muzieklijst op, speciaal voor dit soort dingen. De muziek van Delain knalt door mijn oren. We are the others. Ik kan niet stoppen met huilen. Ik haal een foto uit mijn tas. Liam, Niall en ik. Op de kermis. Niall was als een broer voor me.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 10:09 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {late reactie, ik was eten}

    Liam Payne
    Nadat ik mijn alles in mijn koffer had gedaan en hem bij de deur heb gezet loop ik naar de kamer van Alex. Ze ligt te huilen op bed met haar iPod en een foto van Niall, haar en mij op de kermis. Ik kom naast haar op bed zitten. 'Mis jij de andere jongens nu ook al heel erg?'. Zonder dat ik het door heb zucht ik weer. Ik mis ze in ieder geval al wel. Zachtjes ging ik One Thing zingen, 'I tried playing it cool, but when i'm looking at you. i can't ever be brave, 'cause you make my heart race'

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 11:31 ]


    Do what people say you can't.