• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.

    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Zayn Malik
    Mijn spullen had ik al achtergelaten in mijn nieuwe appartement. Op dit moment loop ik het strand op. De wind is zo vredig. Ik pak even mijn mobiel erbij en check twitter. Ik ga jullie missen. Maar ik ga niet van twitter af! tweet ik. Ik zucht en kijk naar de golven. "Mooi he?" De stem achter me laat me schrikken.

    (Irishstar , je weet wat je te doen staat (; )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    @xMHoran, hoe gaan Liam en Jaymina elkaar ontmoeten =) }


    Do what people say you can't.

    [No idea. Jij een idee?]
    Alexa Lorraine Payne
    Ik pak mijn iPhone en check twitter. Ik ga jou ook missen Zayn. twitter ik. Ik pak mijn iPod weer en zet Up All Night op. Ik twitter snel nog even. Ik mis jullie jongens. xXx Alexa Daarna stop ik hem weg en beloof mezelf pas te kijken als ik weer thuis ben. Ik wikkel nog even wat verband om mijn pols en pak dan mijn koffers.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 15:30 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [een van de ouders die ze komen ophalen met de auto?]


    Do what people say you can't.

    [Goed idee.]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (Umhhh... In de trein dan maar , of hoe Liam daar ook heen gaat xd)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {of ze kunnen dat de ouders van Alexa en Liam omdat ze terug thuis zijn dat ze uit eten gaan en dat ze elkaar daar ontmoeten? kwam ineens in me op}


    Do what people say you can't.

    [Ja, is goed! Je hebt echt goede ideeën JustMx1D]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {wahahha thx}


    Do what people say you can't.

    (Kan (: maar ik zit nu op mijn bb en straks ga ik bbq'en dus ik kan niet zo snel reageren xd)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Summer Melody Night

    'Sorry het was niet mijn bedoeling om je te laten schrikken' zeg ik en richt mijn blik op de persoon naast me. Een glimlach speelt rond mijn lippen als er wat herkenning in me opkomt. Toch besluit ik om mijn mond maar even te houden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik ga ook bbq'en ^^]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ Mag ik trouwens ook een reactie van Ravenne ?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne

    'Oke pap moet hier over 2 minuten zijn' zeg ik. Telkens als er een auto langs komt kijk ik of hij erin zit, maar nee. Een paar minuten later komt een bekende auto langs. Er gaat een raampje open. 'Hoi Jongens' zegt hij. 'Heey pap!' zeg ik vrolijk. Ik doe de achterbak-klep open en leg Alexa en mijn koffer erin. Daarna stap ik in op de achterbank.


    Do what people say you can't.

    [Sorry dat ik zo lang niet gepost heb.. was naar het strand.. ik ga nu een stukje Haz en een stukje Boobear maken maar eerst even lezen wat er allemaal gebeurd is :) X]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.