• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.

    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    (mihi idee :3 is hij dan daar al? Anders heb ik nothing to do. Ps ze woont in dan Holmes Chapel)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson

    Iedereen stond op het punt te vertrekken en in de kamer naast me hoorde ik Liam en Niall praten. Alleen ikzelf wist niet of ik hier wel klaar voor was. Na deze 2 jaar waren we zo naar elkaar toe gegroeid dat we wel broers leken. Jammer genoeg ruzieden we ook als broers de laatste tijd. Ik pakte mijn Iphone en checkte voor voorlopig de laatste keer de mentions op mijn twitter. Het stond vol met Directioners die ons sterkte wensten en ook een paar die belooften er voor ons te zijn als we terug kwamen. Ik hoopte zo dat we terug kwamen en het niet te lang zou duren ik pakte mijn grote weekend-tas en liep naar Harry zijn kamer om voor de laatste keer tot ziens te zeggen. 'Hey Haz.' begon ik. 'Ik dacht: ik kom maar even gedag zeggen.' Het kwam er nog moeilijker uit als gedacht.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Harry Styles

    Ik was als eerste weggegaan. Als ik de rest goed genoeg kende zaten ze daar nogsteeds. Waarschijnlijk te klagen dat ik al weg was. Ik stond voor een groot flatgebouw. 'Appartement 301.. waar is in hemelsnaam appartement 301?' mopperde ik. Ik draaide me om en keek in 2 prachtige ogen. Ze waren van een mooi meisje met lichtblond haar. 'Ehh.. hallo. Weet je uhmm.. misschien waar appartement 30- ehh.. 1 is?' stamelde ik.

    [goede opkomst?]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    X

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 0:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (sorry lees nu pas, maak wel een nieuwe :$)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    APRIL JOSEPHS
    Ik glimlach even naar hem. 'Ja, daar sta je voor.' Zei ik met een knikje naar de flat. Ineens kwam er wat van herkenning in me op. 'He, ben jij niet Harry Styles?' Vroeg ik. Ik glimlachte nog eens. 'Ik ben April. Zal ik anders met je meelopen? Ik woon dan denk ik onder jou.' Ik pak een van zijn koffers over. 'Lets go.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik

    Ik kuchte even. Een laatste blik op mijn 'oude' kamer. Dit was moeilijker dan ik dacht. Louis kwam de kamer binnenlopen. ''Ummh.. Hay'', mompelde ik. Dit was nóg moeilijker. ''Ik ga je missen Lou'' ''Ik ga je ook misschien Zayn'' We knuffelden elkaar even. Tranen prikten al in mijn ogen en mijn neus begon ook te prikken. Ik zuchtte en liet Louis weer los. Ik zou weer terug gaan naar Bradford. In een appartement , wat wel genoeg voor me zou zijn.

    [Goed beginnetje? En hoe gaat Liam's vriendin Liam ontmoeten? ^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik wacht geduldig af tot ik Louis kan ontmoeten haha, even iets bedenken hoor!]


    Keep your head, heels and standards high.

    [Iedere vriendin kan ze anders ontmoeten zo lang je maar creatief bent.. Denk aan restaurant, supermarkt, treinreis, boekhandel enz. xx]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Harry Styles

    'Oh, oke.' Nogsteeds afgeleid door het uiterlijk van.. hoe heette ze ook al weer? Heel handig van je Harry. Nou vergeet je de naam van het meisje dat zich net twee seconden geleden aan je had voorgesteld. 'Woon je hier al lang?' vroeg ik dan maar. Ja standaard vraag. 'Ik ben hier net komen wonen nu de jongens uit elkaar zijn. Nou eh, voorlopig dan.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    [Ik bedoel dat ik ook rekening moet houden met die iemand die Liam heeft ^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Oh, okee]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    [hehe, sorry late reactie, was naar Beekse bergen ^^]
    April Josephs
    Ik kijk bedenkelijk. 'Ik geloof dat ik hier mijn hele leven al woon...' toen ik dat had gezegd zag ik hoe een groep mannen de hoek om kwam rennen, gevolgd door een grotere groep gillende meisjes. 'Echt?' mompelde ik. Ik keek naar Harry. Arme hij. Hij was zo beroemd dat hij eerder door de paparazzi wordt gevonden dan dat hij zijn eigen appartement kan vinden. De cameramannen waren bij ons en begonnen te flitsen en te filmen. Er werden vragen gesteld, zoals: 'Ben jij Harry Styles' nieuwe vriendin?' Ik zuchtte. Toen de fans. 'Jij bent toch niet zijn vriendin, hé?' vroeg een meise van een jaar of 15 boos aaan me. Ze leek de "leider" van de groep die waarschijnlijk mega-Directioners waren. 'Kom mee.' fluisterde ik tegen Harry. Ik bleef nog een paar seconden staan en trok hem toen aan zijn pols mee het flatgebouw in. Ik rende naar de lift. Ik drukte op het liftknopje, waarna de lift meteen opengleed. De cameraploeg en de directioners zaten al achter ons aan, maar ik drukte net optijd het knopje in naar mijn verdieping. Niet dat dat de bedoeling was, maar het ging gewoon automatisch.
    [zo goed?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ( Hoe gaat Zayn's vriendin Zayn ontmoeten?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kan ik nog één of twee personen aanmaken straks?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa