• zijn er mensen die zich hebben ingeschreven voor het 1D kamp van 12, 13 en 14 oktober dit jaar?
    X


    What by Zeus' beard is going on????

    Memoria schreef:
    (...)
    en de mijne(:


    en de jouwe?


    To infinity and beyond •

    lolwtf... Nee.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik wist niet dat het bestond, maar ik zou dan sowieso niet gaan.


    Take risks and conquer your fears.

    Wist vaag dat het er was maar ik ga er nooit heen

    Insurgent schreef:
    Ik wist niet dat het bestond, maar ik zou dan sowieso niet gaan.


    Olive

    Ik vind het wel leuk dat iemand dit bedacht heeft, en ik ben een huge fan van 1D, maar ik ga niet op 1D camp. Ik moet naar school, veel belangrijker.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Disick schreef:
    (...)

    en de jouwe?

    ???


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lol nee, zou nooit van m'n leven daarheen gaan. Ik ben dan ook niet meer zo'n grote fan als bijna twee jaar terug, vindt dit echt te overdreven.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ten eerste ik wist niet eens dat er een bestond. En ik ookal luister naar One Direction. Heb ik wel wat beters te doen dan naar een kamp gaan dat trouwens veel te kinderachtig klink. Na mijn mening dan.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Hahah seriously een kamp? Ik ben fan, maar dit vind ik toch wel overdreven. Dit is mijn mening ofc :')

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 18:34 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    REC0VERY schreef:
    Nee, wist niet eens dat dat bestond


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    okee , een kamp gaat me allemaal veel te ver xd


    Fashion is a girl's best friend.

    Toyfriend schreef:
    Hahah seriously een kamp? Ik ben fan, maar dit vind ik toch wel overdreven. Dit is mijn mening ofc :')

    Ik wist niet eens dat het bestond. oO Maar als je wilt dat ik zou komen, dan moet je toch echt wel een Niam kamer maken. x'D


    Take me to wonderland