• Ben jij op school lief en stil, of heb je ook tegen leraren een grote mond en ga je je eigen weg??

    Ik schrijf meestal in de les en ben dus best wel stil. Maar ik ben er wel al vaker uit gezet. Dus ook niet altijd even lief.

    Ik ben best brutaal & spijbel veel. Maar wat zou het ik ga toch van deze school af.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Vele haatte mij omdat ik stil en asociaal was.
    Sorry dat ik moeilijk vrienden maak, hoor.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    He die vraag ken ik...(:
    Ik ben stil,niet lief zeker niet lief maar wel stil.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 21:39 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb een te grote mond, ja.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Qlimax schreef:
    Ik ben best brutaal & spijbel veel. Maar wat zou het ik ga toch van deze school af.


    Same for meh ;d

    Ik ben stil en lief, behalve bij beeldende vorming, dan heb ik een grote bek.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    verschilt
    meestal ben ik wel rustig xD


    A friend will never be in your way, unless you're falling down. Then they'll be there to stop you from falling…

    eignlijk zijn er meestal ook niet egt redenen om een grote mond te hebben tegen leraren bij mij op school xD
    hoewel... een paar keer wel
    en toen heb ik ook een grote mond gegeven xD


    A friend will never be in your way, unless you're falling down. Then they'll be there to stop you from falling…

    grote mond


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik doe gewoon wat ik zelf wil, maar heb niet echt een grote mond ofzo. Meer dat ik er gewoon doorheen praat of dat ik spelletjes doe x)


    Felix

    Ik ben best druk eigenlijk. Ik spijbel de laatste tijd ook behoorlijk veel, maar dat maakt niet zoveel uit. Ik blijf mezelf maar voorhouden dat als mijn cijfers goed blijven, er niets aan de hand is. :'D

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 21:54 ]

    Lief en meestal ook wel stil.
    Als ik niet stil ben weet ik wel wanneer ik moet stoppen met praaten door de les. Ik word er dus nooit uitgestuurd..

    braaf he?


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Soms heb ik zo mijn momenten dat ik een grote mond heb. Maar ik vind mezelf eigenlijk 'normaal'. Ik spijbel niet -nee ik ben geoorloofd afwezig (krul)- maar ik ben ook niet superbraaf :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    In de klas ben ik altijd heel stil en verlegen. Maar bij mijn vrienden ben ik heel luidruchtig en hyperactief.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    ik zit er een beetje tussen in.


    Even a white rose has a black shadow.