• zijn er mensen die zich hebben ingeschreven voor het 1D kamp van 12, 13 en 14 oktober dit jaar?
    X


    What by Zeus' beard is going on????

    Nee, wist niet eens dat dat bestond


    None but ourselves can free our minds.

    eerlijk gezegd, wat doe je daar op een 1D kamp?
    nee, niks voor mij (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ik ook niet haha, tot 5 minuten geleden xD maar alle info staat op hyves, en dat heb ik een paar maanden geleden verwijderd -__-


    What by Zeus' beard is going on????

    ZeusBeard schreef:
    ik ook niet haha, tot 5 minuten geleden xD maar alle info staat op hyves, en dat heb ik een paar maanden geleden verwijderd -__-

    hmm ik ga liever survivalen:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    eerlijk gezegd, wat doe je daar op een 1D kamp?
    nee, niks voor mij (:

    hier is een filmpje

    vooral zingen, fangirlen, leuke spelletjes en zo xD


    What by Zeus' beard is going on????

    Grapje, is al gezegt.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:32 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Agnus schreef:
    Wat is het?

    een kamp voor fans van 1D


    What by Zeus' beard is going on????

    ZeusBeard schreef:
    (...)
    een kamp voor fans van 1D

    Mmm dat filmpje maakt me nou niet echt warm of koud..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Agnus schreef:
    (...)
    Mmm dat filmpje maakt me nou niet echt warm of koud..

    mij wel aha, ik wil echt meeeee


    What by Zeus' beard is going on????

    Om heel eerlijk te zijn: ik vind het een vreselijk kinderachtig iets. Vind je het heel gek dat mensen die geen fan zijn van 1D, Directioners uitlachen? Echt, ik heb geen idee welke kant het opgaat met al die fandoms, maar ik schaam me er op dit soort momenten wel voor.


    To infinity and beyond •

    Disick schreef:
    Om heel eerlijk te zijn: ik vind het een vreselijk kinderachtig iets. Vind je het heel gek dat mensen die geen fan zijn van 1D, Directioners uitlachen? Echt, ik heb geen idee welke kant het opgaat met al die fandoms, maar ik schaam me er op dit soort momenten wel voor.

    oh, ik echt niet, ik vind het echt goed dat er dit soort dingen georganiseerd worden, zo ontmoet je nieuwe mensen die in hetzelfde fandom zitten, je hebt iets gemeen, je kunt samen fangirlen. Echt superleuk! En ik zou me er niet voor schamen hoor, net alsof je je schaamt voor de jongens. Echt, zou ik nooit van mijn leven doen.


    What by Zeus' beard is going on????

    ZeusBeard schreef:
    (...)
    oh, ik echt niet, ik vind het echt goed dat er dit soort dingen georganiseerd worden, zo ontmoet je nieuwe mensen die in hetzelfde fandom zitten, je hebt iets gemeen, je kunt samen fangirlen. Echt superleuk! En ik zou me er niet voor schamen hoor, net alsof je je schaamt voor de jongens. Echt, zou ik nooit van mijn leven doen.


    Dat kan je via Q & Twitter ook doen, zo heb ik ook veel vriendinnen ontmoet. Ik schaam me niet voor de jongens, ik schaam me voor de fans.


    To infinity and beyond •

    REC0VERY schreef:
    Nee, wist niet eens dat dat bestond


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Disick schreef:
    (...)

    Dat kan je via Q & Twitter ook doen, zo heb ik ook veel vriendinnen ontmoet. Ik schaam me niet voor de jongens, ik schaam me voor de fans.

    ja, maar dat is internet, eerste indruk via internet is nooit de juiste, het is veel beter als je mensen echt ziet en ze echt leert kennen.


    What by Zeus' beard is going on????

    Disick schreef:
    Om heel eerlijk te zijn: ik vind het een vreselijk kinderachtig iets. Vind je het heel gek dat mensen die geen fan zijn van 1D, Directioners uitlachen? Echt, ik heb geen idee welke kant het opgaat met al die fandoms, maar ik schaam me er op dit soort momenten wel voor.

    je hebt gelijk, sommige gaan wel iets te ver...
    maar als andere mensen het wel willen, ga je gang(:
    maar je kan ook gewoon hun liedjes thuis op de pc beluisteren (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."