• zijn er mensen die zich hebben ingeschreven voor het 1D kamp van 12, 13 en 14 oktober dit jaar?
    X


    What by Zeus' beard is going on????

    Memoria schreef:
    (...)
    je hebt gelijk, sommige gaan wel iets te ver...
    maar als andere mensen het wel willen, ga je gang(:
    maar je kan ook gewoon hun liedjes thuis op de pc beluisteren (:

    kan ook, maar ik wil mensen ontmoeten, vrienden maken, samen fangirlen.. lijkt me echt super!


    What by Zeus' beard is going on????

    Waar is dat dan? Ik zie het ook wel zitten c: ?


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Waar is dat dan? Ik zie het ook wel zitten c: ?

    ik weet niet.. heb je hyves? want er is een hyve waar alle info opstaat, maar ik heb mn hyves al verwijderd


    What by Zeus' beard is going on????

    kun je link van die hyves pagina sturen dan?


    Pretty is just a pretty word.

    hyves


    What by Zeus' beard is going on????

    REC0VERY schreef:
    Nee, wist niet eens dat dat bestond


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Gelukkig niet.


    Life is full of fake people

    ZeusBeard schreef:
    (...)
    kan ook, maar ik wil mensen ontmoeten, vrienden maken, samen fangirlen.. lijkt me echt super!

    nou ja, veel plezier zal ik dan maar zeggen als je gaat (:
    er zijn ook echt heel veel directioners op Q, daar kan je lekker mee gaan fangirlen(;
    oke ik hou nu op (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ik kijk even.


    Pretty is just a pretty word.

    Jezus, bestáát dat?! .____________.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    Jezus, bestáát dat?! .____________.

    tegenwoordig bestaat alles:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Disick schreef:
    (...)

    Dat kan je via Q & Twitter ook doen, zo heb ik ook veel vriendinnen ontmoet. Ik schaam me niet voor de jongens, ik schaam me voor de fans.


    Ik ben fan van hun, maar net als jou schaam ik mij hoe erg soms het kan gaan. Natuurlijk is dat ieder voor zich en het geeft ook een kick, om fan te zijn [en de jongens zullen het vast ook vleiend vinden dat ze fans hebben] maar ik moet soms stiekem ook lachen om hoe ver sommige mensen gaan. :'S


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Ik ben fan van hun, maar net als jou schaam ik mij hoe erg soms het kan gaan. Natuurlijk is dat ieder voor zich en het geeft ook een kick, om fan te zijn [en de jongens zullen het vast ook vleiend vinden dat ze fans hebben] maar ik moet soms stiekem ook lachen om hoe ver sommige mensen gaan. :'S


    Sommige fans gaan te ver, ik vind dit kamp ook - persoonlijk - te ver gaan en snap niet dat mensen geld uit willen geven om gezellig een bonte avond te doen & rond een kampvuur liedjes van 1D te zingen en vertellen hoe geweldig ze wel niet zijn. Mij niet gezien.
    Maar je hebt gelijk, om sommige dingen kun je inderdaad wel lachen. (:


    To infinity and beyond •

    Disick schreef:
    (...)

    Sommige fans gaan te ver, ik vind dit kamp ook - persoonlijk - te ver gaan en snap niet dat mensen geld uit willen geven om gezellig een bonte avond te doen & rond een kampvuur liedjes van 1D te zingen en vertellen hoe geweldig ze wel niet zijn. Mij niet gezien.
    Maar je hebt gelijk, om sommige dingen kun je inderdaad wel lachen. (:


    I agree with you, je haalt mij de woorden uit de mond. xD


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    I agree with you, je haalt mij de woorden uit de mond. xD

    en de mijne(:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:05 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."