• Edit: Laat maar, dit topic zal waarschijnlijk alleen maar problemen veroorzaken...

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:49 ]


    Music is the soul of our emotions

    Ik snap er niks van.

    Kan jij dit dan niet tegen haar zeggen ipv hetzelfde te doen door het hier neer te zetten?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    8D ?


    i put the fun in funeral

    Strider schreef:
    Ik snap er niks van.
    Dit


    Life is hard and then we die

    Ik snap er niet veel van, maar als ik het goed begrijp schrijft ze allerlei beschuldigingen in een verhaal waar iedereen het kan lezen die ook nog eens waargebeurd zijn? Over jullie?


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    Ze negeert me voor dood op het moment, en ik hoopte dat het zo bij haar zou doordringen.


    Music is the soul of our emotions

    Kaien schreef:
    Kan jij dit dan niet tegen haar zeggen ipv hetzelfde te doen door het hier neer te zetten?


    comfort in c h a o s

    Dus als ik het goed begrijp is die Vicky jaloers op jullie en geeft ze jou de schuld van dat het uitging??
    Sorry maar dat vind ik gemeen. Dat ze jaloers is ok, maar dat ze jouw de schuld geeft, waar slaat dat nou weer op!
    Ik ken haar niet maar als ik dit lees zou ik die Vicky niet als een vriendin beschouwen
    Maar dat is mijn mening hierover,
    Vraag waroom ze dat doet en denkt, vraag haar desnoods of ze het verhaal van Q af wil halen of vraag haar om het aan te passen...

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:41 ]


    •*• Lululu •*•

    Strider schreef:
    Ik snap er niks van.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik snap hier heel weinig van. Ik heb geprobeerd het hoofdstuk te lezen, maar het Engels staat me een beetje tegen en ook dat is vrij vaag geformuleerd. Ik doe het daarom maar zo;

    Wat ik dénk dat er aan de hand is, is dat een vriendin van jou boos is omdat jij te close bent met een andere vriendin, waar jullie beiden mee om gaan. Dan speelt er nog een meisje in dit alles die boos op jou is, en die zou zogenaamd haar relatie met ene Kim beëindigd hebben door jouw toedoen. Komt dit in de richting (en als dat het geval is, kun je mijn gebrabbel opduidelijken, aangezien ik het zelf ook niet echt snap)?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat is nummer twee deze week :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat English


    None but ourselves can free our minds.

    Wat ik vind? Dat jij het nu alleen nog maar meer openbaar maakt. Dat vind ik trouwens niet slim.


    everything, in time

    Ik snap er niets van. Zowel niet van het hoofdstuk, als van wat je hier neergezet hebt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Om eerlijk te zijn vind ik het redelijk stom dat mensen die ruzie hebben en hierbij hulp vragen op Q, ook gaan zeggen hoe die andere personen hier op Q heten. Best lullig tegenover hen.
    Verder kan ik je niet helpen want ik snap er niet zo veel van.


    Has no one told you she's not breathing?