• Ik heb ze echt heel veel op mijn bovenbenen, en ik vind ze zo lelijk.
    Weet iemand hoe je ze minder kan laten lijken, en dat ze misschien weg gaan?
    Ja ik weet dat ze waarschijnlijk niet weg gaan, maar ik vind ze echt lelijk.


    Food.

    Ik heb ze ook en ik haat ze. (cat) Op vakantie vind ik het niet erg, niemand kent me toch in het buitenland, maar hier in Nederland met m'n vrienden, nee, dat gaat niet gebeuren, lol. Ik weet ook niet hoe je ze weg kan krijgen, ik denk dat het met de jaren weg gaat.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 19:31 ]


    wth.

    Ze zeggen dat Bio oil er heel goed tegen helpt, maar dat is best duur en je moet het 3 maanden lang 2 keer per dag doen, maar het kwam wel als 1 van de beste en goedkoopste dingen uit de tests.


    Your make-up is terrible

    Ik heb ze ook, dat heeft iedereen en je kan er niets aan doen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik weet niet waarom, maar massage-olie helpt bij mij op mijn bovenbenen :') Of een verzorgende crème.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik had ze, ze zijn bij mij weg gegaan omdat ik vet veel ben afgevallen. Heb er verder niks aan gedaan, ging vanzelf


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb dat niet, denk ik toch


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bio Oil is dikke shit, ik had ze op mijn borsten (ik leek wel zwanger Ö) en heb toen calendulanzalf geprobeerd (dat is tegen brandwonden enzo) en dat hielp heel goed.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Striemen kunnen niet weggaan.
    Normaal gezien trekt de paarse kleur weg, maar ze zullen altijd licht blijven en als je bruint zal je ze dus erger zien.
    Maar ach, tegenwoordig heeft bijna iedereen dat, stoor je er niet aan.


    Has no one told you she's not breathing?

    Als ze donkerrood/paars zijn kun je allerlei dingen zoals crêmes nog proberen, daarna heeft het niet veel effect meer. Ik heb zelf Bio-oil gebruikt en het werkt best goed. Ik heb ze ook -heupen, dijen- en ik schaam me er best voor maar ik kan er zelf niks aan doen..


    your eyes are like stars in the night.

    Assassin schreef:
    Ze zeggen dat Bio oil er heel goed tegen helpt, maar dat is best duur en je moet het 3 maanden lang 2 keer per dag doen, maar het kwam wel als 1 van de beste en goedkoopste dingen uit de tests.

    ^
    Dat dus. Het werkt wel (bij mij wordt het geleidelijk minder), maar je moet het regelmatig gebruiken. Ik gebruik het eenmaal per dag, maar tweemaal is beter :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien heb je hier iets aan?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb ze ook, vlak naast mijn navel. Ze gaan gelukkig wat weg, omdat ik afval. Maar ik haat ze ook ):


    Destroy what destroys you.