• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:15 ]


    El Diablo.

    [heel veel plezier, ik ga weer wel lekker naar school=( iM gona miss you]
    Luke
    Ik laat een spottend lachje horen "Kurt, jullie denken allemaal dat ik het slechte mannetje ben. Rachel wilt heel graag Emily nog even zien. Ik heb haar beloofd dat ik mijn best zou doen. Als ze een uurtje met haar zou mogen doorbrengen zou ze echt blij zijn. Weetje ik vind het echt spijtig voor Blaine, ik had zelf nooit verweacht dat ze echt zouden schieten, vaak is het een dreiging. Maar gun je Rachel dit niet?" Ik was blij dat ik de naam wist van dat kreng.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Als jij echt zo goed was als je beweert, zou je haar vrij laten! We gaan Emily niet naar die zieken mensen zoals jullie sturen, breng Rachel maar hier heen als je haar dit gunt, maar van Emily blijf je af!' riep ik naar hem. Ik wist ook even niet waar mijn moed ineens vandaan kwam, normaal was ik alleen maar in paniek. Emily begon te krijsen en Blaine hield haar stevig vast. Hij zou haar echt nooit krijgen, nooit! Het voelde alsof mijn lichaam in automatische piloot trad om haar te beschermen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ga jullie ook missen!! D: Maar dankje en dat gaan we zeker doen! ^^ Tot volgende week!!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Luke
    "dat kan niet Kurt, ik heb geen idee waarom, ik weet alleen dat de leider plannen heeft. Wat we ook kunnen doen is dat jij ofzo of iemand die je met haar vertrouwd met ons en Emily mee laat gaan. Het is wel een geblindeerd busje aangezien de lokatie geheim is. Dus dan mag je in de wachtruimte of in de woonkamer zitten. En heelm isschien kan ik regelen dat je Rachel ziet." ik kijk hem serieus aan. Ja ik had liever gehad dat iemand anders was ontvoerd want voor Rachel was het zielig door dat kind.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [have a nice holiday]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Nee!' siste ik boos, er viel niet te onderhandelen. Ik was woedend op hem op wat hij Rachel had aangedaan en wat hij Blaine had aangedaan. 'Donder op, denk je echt dat ik je nu blindelings ga vertrouwen?' vroeg ik waarna ik dichter bij Blaine en Emily ging staan en hem waarschuwend aan keek. Niet dat ik zo sterk was, maar ik ging dit niet gemakkelijk maken voor hem. Even was ik bang dat hij mij ook mee zou nemen, maar dat schoof ik zo aan de kant. Misschien als ik door zou blijven gaan, zou hij wel weggaan.

    [Tot volgende weeek! <333]

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 20:06 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik grinnik even "Kurt, weetje als het aan mij lag zouden we iemand anders pakken want ze is net moeder enzo, maar ik heb niets te kiezen aangezien die leider een oogje op haar heeft. Maar denk aan 1 ding, je hebt altijd een minder fijne oplossing. Ik wil het liefste voor deze dat zelfs jij haar kunt zien en Rachel haar kind kan vasthouden. Ik kon ook binnen stormen, jullie in eklaar slaan en met Emily weggaan. Geef het een kans Kurt, laat Rachels wens uitkomen. Echt waar, zo slecht heeft ze het niet, een bed, douche toilet 3x per dag eten en in de avond een avondmaal maar geef haar een uurtje, een uur met haar kind te zijn" ik kijk hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Ik geloof je niet,' zei ik rustiger en liet mijn hand weer naar het knopje glijden. 'Je moet Rachel vrij laten, jíj weet waar ze zit en als je echt een hart had, dan liet je haar vrij.' zei ik zuchtend. 'En over mijn lijk dat ik Emily mee geef of zelf mee ga naar dat hok. Wie zegt dat jullie ons ooit weer laten gaan.' siste ik naar hem. 'Jij hebt echt geen hersenen! Weet je wel hoeveel het vreet aan iemand om geen vrijheid te hebben?!' schreeuwde ik naar hem. 'Ik meen het, als je nú niet weg ga roep ik de beveiliging erbij!' gilde ik naar hem en drukte bijna het knopje in.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    "je gaat je gang maar Kurt, trouwens onthoud 1 ding mocht ze ooit er nog uit komen... ze zal het je niet zomaar vergeven en ga niet zeggen dat ze ook voor de vrijheid van Em zou kiezen. Ze heeft het tegen me gezegd, en tegen Jayden het kon haar niet schelen wat er zou gebeuren als ze haar maar een keer mocht zien. en weetje ik was zelfs van plan als het goed zou gaan en haar blijer zou maken om haar ten eerste naar een andere kamer te doen en haar vaker haar kind laten zien" Ik wist dat het koosnaampje gevoelig lag bij hun.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Je liegt en nogmaals voor jouw begrip,' zei ik waarna ik het uit hijgde van inspanning. 'Je zou haar pas blij maken als je haar vrij liet.' zei ik boos tegen hem. Ik hield Emily nu zelf in mijn armen, stevig tegen me aan. Ze zouden haar niet krijgen, nooit niet.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik grijnsde gemeen. Dan moest hij het maar leren ik draaide me om en liep naar de receptie. "mevrouw Blaine is panisch door de alarm knop voor bewakers door het lampje zou die uit mogen" de vrouw knikte en zei dat ze nog langs zou komen. Met een grijns liep ik terug naar de kamer en pakte ik mijn mes. "ach als je haar zo graag wilt zien" Ik loop naar hem toe en zet het mes op zijn keel. "je maakt geen enkel geluid of je bent dood. Als bewijs dat ik het echt zou doen lieti k mijn gevulde wapen nog even zien aan hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik voelde ineens een mes tegen mijn keel en voelde mijn ademhaling versnellen, ik hield Emily nu nog dichter tegen me aan en keek Luke aan en zijn gevulde wapen. Blaine kon niets doen, aangezien hij gewond was. Het leek alsof ik helemaal niets meer hoorde en ik keek met angst in mijn ogen voor me uit.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    "een kik en je bent dood. Neem dat ding mee en doe alsof we van een dode afkomen, owja trouwens Blaine is dood" ik grijnsde en liet het mes in mijn broekzak glijden waar het hoesje was. Ik zag een tas van Emily en pakte een paar spullen zoals een luier een speen en wat speelgoed zodat Rachel er iets mee kon doen. "nu loop je mee naar het parkeerplaats" droeg ik kurt op en liep alvast richting de deur "als hij luisterd komt hij heel terug hoor Blaine, maak je geen zorgen" .

    Rachel

    "verdomme Micheal laat me douche" grom ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Micheal

    Ik lach.
    'laat ik eens gaan pesten' mompel ik.
    Ik open de deur, en zie hoe ze erheen loopt.
    Als ze ervoor staat doe ik hem weer dicht.
    Ik grijns...


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik trilde over mijn hele lijf en liep met kleine stappen Luke achterna. Ik hoorde Blaine nog schreeuwen en roepen maar ik kon niets doen. Ik was machteloos. Mijn ademhaling was al zo snel als het maar zijn kon, ik voelde een hyperventilatie bui op komen maar had nu geen zakje om in te blazen. Ik zag dat Jayden er ook bij kwam en klemde Emily nog dichter tegen me aan. Zat hij ook in die bende? Ik was zo doodsbang dat ik geen woord uitbracht. Jayden duwde me ruw vooruit en nog steeds klemde ik Emily tegen mijn borst aan die nog altijd overstuur was.

    Jayden Ian Archibald

    'Hehe, nu komen we nog eens ergens.' grijnsde ik toen ik naar Luke keek en daarna naar de doodsbange Kurt. 'Nou, naar de auto dan maar.' grijnsde ik en duwde Kurt voor me uit. Nu kon ik eens gemeen tegen hem doen, zonder dat Blaine het zag.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.