• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Haha ik had dat in de eerste klas ook, ik noemde het ochtendgymnastiek. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ugh , ik zit in de 1e. Moet ik gelijk (morgen) mijn eerste schooldag overleven met 2 uur hardlopen. omg. -_-


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Goed, ik heb éíndelijk mijn rooster.
    Ik heb op donderdag het zevende en het achtste gym, of sportorientatie.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb nooit meer gym. :Y)
    Godzijdank! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Why the fuck vind iedereen gym zo kut? Ik vind het best grappig ^^


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Ik heb 3 dagen tot 16:05 les...1 dag tot 14:10 en 1 tot 15:15. Bijna elke dag om 8:25 beginnen =='


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik had dat eerst ook, maar toen veranderden ze het rooster en was dat de maandag twee uur na de middag.


    Olive

    Ugh, ik haat gym. Ik krijg pas op 3 september mijn rooster.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik vind gym niet erg, maar 2 uur aan het begin van maandag is echt verschrikkelijk. Maar goed, ik heb mijn rooster verder nog niet. Ik heb wel een keer gehad dat ik 5 vd 6 uur op een dag dezelfde rot leraar had --''


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Mijn rooster is echt helemaal super! ;D


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ik heb geen idee wanneer ik mijn rooster krijg.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wij hadden vorig jaar op vrijdag de eerste twee uur gym. Maar gym in de ochtend is juist chill joh! Minimaal een halfuur uitslapen, pas om negen uur op het veld. Niemand heeft het door x'D.
    M'n rooster voor dit jaar weet ik nog niet.


    i put the fun in funeral

    Ik heb maar 2 dagen school en ik krijg mijn rooster pas volgende week te zien.


    -

    Ik heb mijn roostoor nog niet.
    En ik ben blij dat ik van gym af ben. Serieus ik haatte dat vak gewoon.

    Audacity schreef:
    Wij hadden vorig jaar op vrijdag de eerste twee uur gym. Maar gym in de ochtend is juist chill joh! Minimaal een halfuur uitslapen, pas om negen uur op het veld. Niemand heeft het door x'D.
    M'n rooster voor dit jaar weet ik nog niet.


    Hm, bij ons beginnen de lessen om kwart voor 9. Maar uiteindelijk stonden we pas om kwart over 9 klaar. Maar dan zit je in de les met de hele dag zo'n kutgezicht omdat je gym gehad hebt :3