• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Ik weet niet eens wat mijn rooster is, lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik kreeg 'm eigenlijk gisteren, maar mijn school is natuurlijk weer te laat. '.' ach, ik ben het gewend..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik heb mijn rooster nog niet c:


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Geen normale pauze hebben omdat gym het vijfde en het zesde uur was. :/ dat was niet echt gezellig.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb mijn rooster nog niet ,maar ik weet wel dat ik maandag 1e tot 8e zit (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik heb mijn rooster nog niet c:


    + Jakkes dan ben je nog niet eens wakker -__- Heb liefst de laatste uren op een dag gym :Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Als mijn rooster zo blijft als het nu is, moet ik op donderdag na heel de week tot kwart over vier naar school. Daar ben ik nu echt blij mee. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ben 4 dagen in de week 10 over 2 uit, donderdags 3 uur. Ik heb ook de eerste twee uur op maandag gym >.<.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    Nope, mijn rooster is pas donderdag 30 augustus bekend.
    Ik had gym altijd maandag het 7de en 8ste lesuur (dat is van 14:35 tot 15:30). De tweede periode was het zo dat ik na gym altijd nog twee uur CKV had (waar ik gelukkig van af ben). Dat was van 15:35-17:00. Dan zit je heel leuk van half 9 tot 5 uur op school.
    Dat was tof zeg.. :8


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik had dat ook een jaar geleden^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik krijg mijn rooster maandag of dinsdag pas.. ik heb gelukkig geen gym meer! (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik heb de laatste twee uur op vrijdag gym D;


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ben ingedeeld bij dansen en turnen
    No way dat ik dat ga doen. Ik ben net zo lenig en ritmisch als een gemiddelde plank
    Gelukkig gaat het morgen niet door


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb mijn rooster nog niet, maar ik had ooit drie uur wiskunde op een dag ): En op het midden van de dag een blokuur gym, waardoor je de rest van die dag nog helemaal brak was daarvan -.-


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    heb mn rooster nog niet maar ik heb het dit jaar sowieso twee keer in de week twee uur achter elkaar:S


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing