• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Opzich moet ik maandag tot 5 uur naar school en dan de rest van de week tot 4.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Die krijg ik pas over een week. Ik heb nog vakantie, vandaar maar er zullen vast wel minpunten pluspunten zijn aan mijn rooster.


    Physics is awesome

    Ik krijg 'm pas 3 september

    Ik heb maandag ook gym, maar dan het 5 en 6 uur. Na de 5e uur heb ik pauze ._.
    En ik zit 2 keer tot het 8ste en moet elke 1e beginnen D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik krijg mijn rooster de 28ste pas. MAAR ik heb geen gym meer! =D ja oke ik heb wel 3 sportmodules die ik in een jaar moet doen, maar ik heb zoveel keuzes uit sporten, dat er vast wel iets bijzit wat ik leuk vind. hoop ik ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb mijn rooster nog niet, die krijg ik 4 september pas...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik heb 6-6-7-7-6. En dat is echt heeeeeeel chill.:Y)


    Are you lost?

    Ik heb mijn rooster nog niet, staat blijkbaar op internet, maar ik kan niet inloggen op onze internetsite .__.
    Ik heb geen gym meer, gelukkig _O_


    Destroy what destroys you.

    Ik heb het midden op de dag. D:
    Alle andere jaren had ik dinsdag of donderdag de laatste twee uur,ven dan was je gelijk eerder uit.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Omg, dat had ik in klas 1. Een keer was de lerares ziek, stonden we allemaal om half negen bij het veld... Zijn we maar met een hele groep naar de Mc Donalds gegaan, die zat toch dichtbij :Y)

    Meh, ik weet m'n rooster nog niet. Zit in ieder geval geen gym bij :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Maandag 1 tot 8 -.-' ,maar gelukkig wel 3e en 4e uur gym. Dat scheelt weer (niet dat ik gym leuk vind) .


    Shoganai i ne~

    Ik heb op donderdag lesuren van 100 minuten i.p.v van 85 want dan hebben we tekenen, begleidend werken, gym en economie en ik heb het laatste gym!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Haha dat is echt erg! Ik weet mijn rooster pas op 3 september.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 18:42 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    I feel you bro. Ik heb hetzelfde :')


    The universal language of art.

    Ik heb woensdag hetzelfde , of ik heel het jaar heb - weet ik nog niet -.-


    I don't want you to die, I want you to suffer.