• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:58 ]

    Ik had in de tweede het 1e+2e uur zwemmen, ja wij moesten nog schoolzwemmen in de tweede, dat was niet bepaald fijn haha.


    What's so bad about being different?

    Ik krijg mijn rooster maandag pas. Maar wij hebben sowieso nooit voor negen uur gym omdat wij van half negen tot negen "mentor-uur" hebben.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik had het voorbije jaar maandag 1ste&2de uur Grieks. Ugh :C
    En dinsdag 1ste&2de Latijn en 3de&4de Frans. De hel D:

    Dit jaar wordt vast niet beter, maar dat weet ik pas zeker in de eerste schoolweek.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ja, het feit dat ik mijn rooster pas op het aller laatste moment krijg en ik mijn tijden moet weten omdat ik in aanmerking kom voor een super gaaf bijbaantje. D: Waarschijnlijk ga ik dat dankzij mijn trage school mislopen. -.-


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dat had ik in de derde, maar alleen voor een half jaar. Ik heb mijn rooster nog niet, waarschijnlijk krijg ik die volgende week maandag pas, als ik mijn boeken moet ophalen en de volgende dag de eerste schooldag is.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb de eerste twee of drie uur SLB op maandag, op het rooster wat tot nu toe bestaat. Die is nog niet definitief, maar ze veranderen nooit veel.
    Gadverdamme. Dat wordt dus elke maandagochtend films kijken, omdat ik ben blijven zitten en dus alles al weet .___.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Omg, hahaha. Wat ben ik blij dat ik nog 2 weken vakantie heb!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik hoef mijn rooster 3 september pas op te halen :O


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Mijn school doet niet aan roosters. C:


    Numbers.

    Ik heb nog lekker vakantie. :Y)
    Maar vorig schooljaar had ik L.O. dinsdag het eerste uur. Echt stom. Moesten we rondjes rennen voordat we echt wakker waren. -_-


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wanneer mijn rooster online staat, zit ik lekker in het zwembad in het buitenland ;D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik heb mijn rooster nog niet c:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik heb best wel een chil rooster. Alleen op donderdag heb ik het zesde uur een collegeles, dus ben ik verplicht sowieso tot tien over drie op school te zijn.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ugh vreselijk! Ik weet mijn rooster nog niet, jammer genoeg. Ben wel benieuwd. (: Ik weet wel dat ik Latijn op het einde van de dag krijg, dat is wel wat minder..


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik heb nog 2,5 week vakantie ahahaha


    even a white rose has a black shadowx