• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Alvast maaiiinnn]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Alvast mijn topics]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    'Andere kant,' hoor ik achter me. Ik blijf zwijgend doorlopen. Waarom? Waarom moet ik terug naar die zaal? Ik heb toch de hele tijd geluisterd? Ik blijf doorlopen. Ik wil net zo lang doorlopen tot ik geen gevoel meer in mijn voeten heb maar wel in de rest van mijn lichaam. Dat ik emotie voel. Ik wil doorlopen tot het eind van de wereld. En daar dan nog steeds door


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb hem in t vorige topic ook gelezen XD Maar ik ga zo, geen zin om lang online te zijn]

    Marcell/Man
    "Andere kant" Zeg ik nu harder. Misschien dat ze me daarnet niet gehoord heeft. Misschien dat ze gewoon niet wil luisteren, dat er nog wat over is van haar koppigheid in de dode toestand. Misschien geen van beide. Maar het is mijn baan om haar terug te brengen naar de slaapzaal.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ach ja, ik kopieerde hem gewoon :Y) wat jij wilt girl ^^]

    Leslie Day
    'Andere kant,' hoor ik harder achter me. Een bevel? Geen idee. Aangezien hij nu net andere kant zij, en toen weer loop ik nu weer in de goede richting. Ik sla een keer rechtsaf. Verder weg van de slaapzalen. Ik wil gewoon lopen. Nu die pijn in mijn rug verdoofd is. Door een nnnnaald welliswaar. Maar de pijn is weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Leslie loopt even de goede kant op en dan weer niet. Ik blijf netjes emotieloos. "Je weet precies waar de slaapzaal is hè?" Zeg ik net zo doods als zij eruit ziet. Maar hoe doods dan ook, ik heb haar wel door. Ze loopt steeds weg van de slaapzaal. Vertelt me zwijgend -omdat ik niet luister naar haar woorden, of niet luisterde- dat ze er niet heen wil. Slim. Slim, en doods.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik haal mijn schouders op. Ik weet welke kant het op is. Maar ik wil niet. Ik wil naar het einde van de wereld lopen. Kijken wat er is. Of er iets is. Of leegte, zoals mijn binnenste. Bob weet dat ik het weet. Maar hij houdt me niet tegen. Slappeling.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Dat zie ik als een ja" Ik klink nu wat scherper. "Moet ik je gaan roepen als een hond? Dat meen je niet he?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik word hier ook gestraft als een hond, dus veel zal dat niet verschelen. Ik blijf gewoon doorlopen. Ik wil weg hier. Dit is niet om Bob tegen te werken, eerlijk waar niet. Het is om mezelf gevoel te geven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Oke ik kies. Ik ga je niet als een hond behandelen, maar als jij je gedeist houdt mag je van mij blijven lopen. Deal?" Ik weet het, ik stel automatisch voorwaarden. Een mengeling tussen wie ik moet zijn en wie ik ben.

    [Ik gqla, heb geen zin meer. SeeU2morrow! Xx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Baaibaaaiii slaaplekker]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik draai me met opgetrokken wenkbrauw om. Ik kijk hem aan en zeg dan zacht: 'Je spreekt jezelf tegen. Eerst zeg je dat je zelf kiest, en dan vraag je deal. Je vraagt of ik het ermee eens ben. Je spreekt jezelf tegen.' ik draai me om en loop verder. Ik heb niet ingestemd met de deal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.