• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140028

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 12:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (wat een stilte xd.)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Ga nu reageren)

    Andrew
    ik hou mijn ijsje net als hem van ons af. Ik geniet even van de kus en lik dan over zijn lip. Ik plaats mijnene hand op zijn tug en duw hem dichter tegen hem aan.

    Austin
    'Ik zit ook vol' zeg ik maar pak tovh een aardbei die ik in mijn mond zit. Ik ga liggen en plaats mijn handrn onder mijn hoofd zofat ik wat lekkerder lig. Ik draai me hoofd naar Isabella en glimlach.

    Danny

    Ik wor dichter tegen drew getrokken maar toch verbreek ik de kus. "Hm, lekkere combo.. Maar ons ijs smelt? het is warm weer remember?" grinnik ik en druk een snel kusje op zijn wang. Dan neem ik een likje van mijn ijsje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'was wel lekker hoor' zeg ik grijnzend en neem daarna een lik van mijn ijsje. Ik ga op een bankje zitten en trek Danny op mijn schoot. Ik lik rustig veder aan mijn ijsje en kijk om me heen.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 18:30 ]

    Isabella

    Ik grinnik even als hij toch nog een aardbei in zijn mond stopt. Dan richt ik me op de lucht boven mijn hoofd. Een kleine wolk is de enige in de verste verte te ontdekken. Na een tijdje merk ik dat Austin me aankijkt. Ik draai ook mijn hoofd en kijk hem ook aan. Eem glimlach vormt zich om mijn lippen en ik besef me dat ik me in tijden niet zo gelukkig heb gevoeld. Ik blijf hem met een gelukkige glimlach op mijn gezicht aankijken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik glimlach en steek mijn hand uit. Zachtjes streel ik over haar wang en glimlach. Ik haal een pluk haar uit haar gezicht en doe die achter haar oor.

    Isabella

    Ik sluit mijn ogen en geniet van zijn aanraking. Opeens besef ik me dat er nog slagroom op mijn andere wang zit. Ik veeg het van mijn wang en eet het op. Ik glimlach weer en laat me op mijn zij rollen. Ik sluit mijn ogen en geniet van alles om me heen. Ik geniet van her feit dat ik nu gelukkig ben.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 21:41 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grinnik even als ze het slagroom van der wang haalt en druk een zacht kusje op haar lippen. Ik steel weer zacht over haar wang met dezelfde glimlach op mijn gezicht.

    Isabella

    Ik open mijn ogen en kruip naar hem toe. Als ik zijn lichaam tegen de mijne aan voel glimlach ik tevreden. Ik kijk hem aan en druk mijn lippen op zijn wang, waardoor het slagroom aan mikn lippen zit. Ik grijns en lik mijn lippen weer schoon. Dan leg ik mijn hoofd weer rustig in het gras en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grijns en veeg met me vinger het overgebleven slagroom weg en lik het van me vinger. Ik leun met mijn voorhoofd tegen die van Isabella en sluit mijn ogen.

    Isabella

    Ik voel zijn voorhoofd tegen de mijne wat er voor zorgt dat ik mijn ogen open. Ik glimlach als ik hem zie liggen en sluit mijn ogen weer. Zijn ademhaling kriebelt in mijn gezicht, maar voelt tegelijkertijd ook wel fijn aan. 'ik denk dat we het eten beter op kinnen ruimen voordat er beesten op af komen,' zeg ik zachtjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik maak een ontevreden geluidje en knik dan. Ik ga recht zitten en sta daarna op. Ik begin alles op te ruimen en kijk ondertussen even naar Isabella.

    Danny

    I kkijk wat om me heen mijn blik blijft bij Drew hangen.
    "Drew weet je hoe geil het eruit ziet hoe jij aan je ijsje likt." zeg ik en kijk hem aan. Ik stop het topje van het ijsje in mijn mond en zuig eraan. Ik maak uitdagende zachte kreungeluidjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.