• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140028

[ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 12:33 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Danny

Ik kijk naar Drew zijn rug en sla mijn armen om Zijn hals waarna ik erop spring. "Boot toch?" glimlach ik en druk een kusje op zijn wang.

(Ik ga vanavond naar Night of Zeewolde dus denk dat ik niet echt reageer dan :3)

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    'Ja boot'zeg ik en begin te lopen. 'Waar zijn de sleutels van die boot dan?'vraag ik en loop ondertussen veder. Ik voelde zijn bobbel af en toe lichtjes in mijn rug en ik grinnik even.

[Geeft nie ik ga naar de stad xd

Isabella

Ik glimlach en open mijn ogen. Ik sla mijn armen ook om hem heen en zie het litteken dat door gister nog is gekomen weer.
    Waarom had ik dat ook gedaan? Ik beslis alles veel te snel. Het ging nog niet goed met me, dat besefte ik ook wel. Op moment als deze ging het goed, maar een tegenslag en je zag de waarheid... Ik glimlach even naar Austin en sluit dan weer mijn ogen.

Danny

Ik denk na. "Bij Austin?" zeg ik vragend. Ik weet het niet. Ik voel hoe mijn erectie tegen zijn rug gaat en een kreuntje kan ik niet binnenhouden. "Sorry." Zeg ik beschaamd.

Ich liebe dich 27.12.23

(Haha zit nu bij een cafetaria genaamd: Twilight Cafetaria. XD)

Ich liebe dich 27.12.23

Austin
    ik glimlach en geef der een kus. Ik open mijn ogen even en kijk er aan. Ik glimlach breed engeef er nog een korte kus. Ik haal een plukje haar uit haar gezicht.

Andrew
    Ik begin te lachen. 'is meneer toevallig een beetje opgewonden?'zeg ik lachend en loop door. 'Moet ik je der anders even vanaf helpen?' vraag ik, eigenlijk had ik helemaal niet zo zin, wr haaden het net gedaan maar als hij de hele tijd een stijve heeft is dat ook niet alles.

Danny

Ik schudt meteen mijn hoofd.
    "Neen het moet vanzelf weg gaan. Ik heb er nieteens zin in, dus snap ook niet hoe ik eraan kom." Zeg ik dan. Ik laat mijn hoofd op Drew zijn schouderblad rusten en slaak een zucht.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    'Beter heb er ook geen zin in' zeg ik en loop veder. 'misschien moet je Austin smsen straks is die er niet' zeg ik als we bijna bij de camping zijn. Ik loop de camping rustig op en loop richting de tenten.

Danny

"Ja is goed." Ik laat me van Drew zijn rug glijden en loop, moeilijk naar de tent van ons. Ik kruip erin en pak mijn mobiel. Alsnog vind ik het zonde van die kras.
    'Austin, mogen Drew en ik varen met de boot? Zo ja, heb jij de sleutels? Wij zijn bij de tenten. X Danny' ik druk op verzenden. "Kut..." mompel ik. Waarom deed ik er een 'X' bij, ach hij vat het wel gewoon op denk ik. Ik prop mijn mobiel in mijn zak en kruip naar buiten. "Gesmst." glimlach ik en druk een kusje op Drew zijn wang.

Ich liebe dich 27.12.23

Isbella

Ik kijk hem ook aan en glimlach terug. Deze vakantie had ik echt nodig. Ik had mijn oude vrienden nodig en ik weet bijna zeker dat na deze vakantie alles beter zou gaan. Ik zou me meer inzetten bij de psyloog. Voor mijn ouders, voor Alice en ook voor Austin. En tja ook voor mezelf want meer littekens hoef ik niet en ongelukkig zijn is ook niet geweldig. Al voel ik me nu alles behalve ongelukkig. Ik kijk naar Austin en rol me boven op hem. Ik glimlach en kijk hem aan. 'Ik houd van je.'

Austin
    'ik hou ook van jou' glimlach ik.ik krijg een sms en pak mijn mobiel uit mijn zqk. Ik lees het gauw door. Tuurlijk mag je gaan varen de sleutels liggen in de tent naast mijn bed x sms ik terug. Dat x deed ik maar omdat hij het ook deed en het maakt e niet echt uit. Ik dtuk op verzenden en stop mijn mobiel terug in mijn zak.

[ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 22:02 ]

Isabella

Ik glimlach en kijk even naar hem. Best wel nieuwsgierig naar wie hij smte. 'Van wie kreeg je een sms'je?' Ik kijk hem glimlachend aan en leg mijn hoofd weer op zijn borstkas. Ik staar naar het kleedje en wacht geduldig op antwoord. Al ging het mij niet aan wie smste. Op een 1 of andere manier wilde ik het wel weten. geen idee waarom.

Austin
    'naar en heel knap mrisje' grap ik en schud daarna gelijk mijn hoofd. 'Danny of hij de boot mog lenen' zeg ik en geef har een kus. Ik sla mijn armen om haar hen en plaats mijn lippen op de hare.

Danny

"Het mag!" roep ik naar Drew als ik het smsje lees en al richting de tent loop. 'Je bent de beste! Hvj!' sms ik dan terug. Omg ik begin echt gay te klinken. Ik lach en open de tent van Austin en Isabella. Ik moet even zoeken maar heb uiteindelijk de sleutels. Mijn stijve is ondertussen al minder geworden. Ik loop terug naar Drew en geef hem de sleutels. "We kunnen!" glimlach ik.

Ich liebe dich 27.12.23