• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140028

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 12:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [hee jongens ik ga over half uurtje me klaarmaken voor vakantie en dan ben ik 2 weken weg. Jullie mogen zelf bepalen wie nieuwe topics aanmaakt, maar ik spreek jullie dus niet meer voor twee weken ongeveer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (oke veel plezier!)

    (Niks want ik ga slapen :3 Truste hihi)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Ja veel plezier! :3)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Danny

    Ik kijk Drew aan, hij doet niets... Aah ik snap het al. "Mag ik zelf wat doen?" vraag ik grinnikend en leg mijn hand achter mijn rug op zijn erectie en streel hem. Ik hoop dat hij begrijpt wat ik wil doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik kreun een keer en kijk hem aan. Daarna ga ik ook zitten en pak zijn erectie vaast. Ik begin af te trekken en stop na een tijdje weer. 'nou wat wou je doen dan?' vraag ik en grinnik even.

    Danny

    Ik kreun als hij me even aftrekt.
    "Wat jij gister niet wilde doen bij mij." grijns ik. Ik duw hem terug liggend en ga iets omhoog met mijn lichaam. Ik pak zijn erectie zachtjes vast en laat me langzaam zakken. Een luide kreun ontsnapt wanneer ik hem in me voel gaan. Ik kijk Drew aan en streel zijn borstkas. Ik kreun even zijn naam en lach dan. Wanneer ik gewend ben ga ik op en neer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik grinnik even en kreun daarna. Ik duw me lichaam iets omhoog en kijk Danny aan. Ik kijk even lief naar Danny en kreun nog een keer. Ik streel langs zijn zij en kreun weer.

    Danny

    Drew duwt zijn lichaam omhoog en ik kreun.
    Ik voel zijn handen mijn zij strelen. Ik ga wat sneller op en neer. Dit voelt zo geweldig. Ik kreun luid en ga weer met mijn handen over zijn borstkas. "Drew.." kreun ik zacht en blijf dit tempo aanhouden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik kreun een keer en blijf op zijn zij strelen. Ik duw mezelf nog iets meer omhoog een keer. Mijn hand gaavan zijn zij naar zijn buik en ik streel daarover.

    Isabella

    Ik glimlach en sla mijn armen om hem heen. Zwijgend kijk ik voor me uit. Niemand zegt iets, maar dat is eigenlijk ook wel weer fijn. 'Heb jij eigenlijk nog Problemen gehad de afgelopen 2 jaar?' Ik stel de vraag voorzichtig en aarzelend. Ik kijk naar ze bomen en pak nog een aardbei die ik langzaam op eet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kreun als hij zijn lichaam weer omhoog duwt, ik voel helemaal in me wat me hard laat kreunen. Zijn hand over mijn buik voelt zo lekker. "Hmm." kreun ik en sluit mijn ogen, ik ga omhoog en iets sneller naar beneden waardoor hij hard in me stoot. Een luide kreun ontsnapt. Ik buig iets naar voor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'nee, ik ben natuutlijk wel veranderd door wat er gebeurd en ben erwel verdriet en zo van geworden maar niet speciale dingen. Ik kijk even naar haar en dan weer naar boven.

    Andrew
    ik kreun een paar keercluid en grijns. Ik kijk even naar Danny en voel dat het niet lang meer duurt voordat ik kom. 'Dan ik kom al bijna' zeg ik en streel weer langs zijn zij.

    Isabella

    Ik knik en besluit het weer naar een ander onderwerp te krijgen. 'Mond open,' beveel ik hem. Ik kijk om me heen en zie een slagroombus. Ik pak een aardbei en doe braaf een beetje op de aardbei. Dan stop ik die in Austin zijn mond. Ik grinnik en spuit zijn hele mond vol met slagroom. Ik grijns en spuit dan een hartje op zijn wang. Tevreden kijk ik ernaar


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne