• Dit jaar komt One Direction met maar liefst 2 Boeken. Volgends Britsche kranten gaat het om een autobiografie en een jaarverslag voor 2015.
    Het eerste boek komt warschijnlijk in september en de andere met kerst. Het eerste boek word 24 euro en het tweede boek 10 euro. Ik heb hieronder de link waar ik het vandaan heb. Ik hoop echt dat het waar is, want als het waar is ik koop ze de eerste dag nog zo gouw ze uit zijn. Weet iemand van jullie hier meer van?

    http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/one-direction-komt-met-twee-boeken

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 18:30 ]

    Ik heb het laatste boek van hen nog niet eens gekocht, lol.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik ook niet, maar las dit toevallig gisteren en dacht die wil ik hebben

    Ik wil die boeken!!!!


    Cute as a Button, every single one of you

    Pennybags schreef:
    Ik heb het laatste boek van hen nog niet eens gekocht, lol.


    Danmarks Dynamite.

    24 euro?! De biografie van Nelson Mandela is nog goedkoper.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Koop eens een goed boek, waar je echt wat van leert. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Thenn schreef:
    24 euro?! De biografie van Nelson Mandela is nog goedkoper.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Van de boeken die ze nu hebben, heb ik alleen Dare to Dream gelezen. En eerlijk gezegd vond ik het niet eens zo bijzonder. Dus kopen wordt het sowieso niet, dan lees ik ze wel op internet, áls ik ze zou lezen.


    Do what people say you can't.

    Ik heb er nog geen enkel gekocht van hen en ben het eigenlijk ook niet van plan. En ik weet ook niets meer. Volgens mij valt er ook niet veel meer te weten, aangezien het eerstvolgende pas in september uitkomt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Barnabas schreef:
    Koop eens een goed boek, waar je echt wat van leert. (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Barnabas schreef:
    Koop eens een goed boek, waar je echt wat van leert. (cat)

    Hebben ze weer geld tekort?


    Take me to wonderland

    Endorphin schreef:
    Hebben ze weer geld tekort?

    Wat dacht jij nou? Die vakantiehuisjes, jacuzzi's en dure kleding betalen zichzelf niet. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Wat dacht jij nou? Die vakantiehuisjes, jacuzzi's en dure kleding betalen zichzelf niet. (cat)

    Het geld komt anders wel vanzelf binnen. :/ Ik wou dat ik ook geld kon verdienen door mooi te staan wezen...


    Take me to wonderland

    Endorphin schreef:
    (...)
    Het geld komt anders wel vanzelf binnen. :/ Ik wou dat ik ook geld kon verdienen door mooi te staan wezen...


    Zeg maar gerust mooi proberen te wezen.

    Jesus H. Christ, vierentwintig euro voor een boek waar je niet eens twee weken aan bezig bent omdat je te weinig tijd hebt en hem zo graag uit wilt lezen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.