• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140028

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 12:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik glimlach en geef haar nog een kus. 'Ik ook van jou'zeg ik en lift haar omhoog. Ik draai een rondje en zet er dan weer neer. 'Nou dan ga ik nu dat lekkere taartje eten'zeg ik vrolijk en geef Isabella nog een kus. Ik neem een stukje van het taartje en kijk Isabella aan. 'Wil je ook een stukje?' vraag ik terwijl ik zelf een hap neem.

    Isabella

    'Ik heb er zelf een,' glimlac ik en houd ook Het taartje omhoog. Ik neem een hapje en kijk naar Austin. Naar hem kijken, daar kan je gewoon geen genoeg van krijgen. Ik glimlach en neem nog een hapje. Na dit taartje zou ik waarschijnlijk vol zitten, maar ja, misschien wilde Jayson en Jasmine nog picknicken?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik neem een paar grote happen en het taartje is alweer bijna op. Ik neem een slok cola en kijk even naar Isabella. Ik glimlach en eet weer veder.

    Isabella

    Ik grinnik als ik Austin het taartje naar binnen zie werken. Ik neem nog een hapje van mijn taartje en zet de fles Ice tea aan mijn lippen. Bij Austin ging het een stuk sneller als bij mij, wat ook best logisch was. Ik glimlach als ik eindelijk het taartje op heb en pak nog een aardbei. Dan ga ik op mijn rug liggen en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik voel zijn lippen in miejn hals, automatisch hol ik mijn rug. Ik laat mijn handen onder zijn shirt gaan en trek die in een snelle handeling uit. Ik streel zijn borstkas en pak zijn gezicht dan vast. Dan druk ik mijn lippen op de zijne.

    (Bew haha het blijft een leuke film :3)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik kijk even naar Isabella en neem een paar slokken cola. Ik pak nog een aardbei en ga daarna naast Isabella liggen. Ik sla mijn arm om haar heen en til haar hoofd op en leg hem op mijn borstkas.

    [ Haha okeey, maar Drew heeft geen shirt aan, tenzij die heeft gezwommen met shirt xd]

    Oach dan streelt hij alleen zijn borstkas hahaha)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik voel zijn handen over mijn borstkas gaan en ik kreun een keer. Langzaam trek ik zijn zwembroek een klein stukje omlaag en streel over de plek waar zijn zwembroek eerst zat.

    Danny
    Ik kreun als hij me streelt. Ik sluit mijn ogen en steel over zijn borstkas en dan naar zijn rug. "Hmm, ik wil je." kreun ik zacht en gooi mijn heupen omhoog. Mijn handen zakken naar zijn zwembroek die ik langzaam omlaag trek.

    (Sorry denk niet helder, ben slaapdronken haha. Lig in me tent die snik heet is en lig dubbel om alles haha èn er is vette harde muziek op jongerenveld aan de andere kant van de dijk... ahaha)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Ja dat had je al is gezegt' zeg ik en steek plagend mijn tong uit. Ik trek zijn zwembroek helemaal omlaag en druk kusjes vanaf zijn hals tot zijn boxer. Als laats druk ik een kusje op de stof en streel er daarna even over. Ik grijns even en speel met de rand van zijn boxer.

    Danny

    Ik kijk Drew grommend aan als hij zegt dat ik dat al zei. Zijn kusjes naar onder maken me gek, en vooral het strelen. "Drew..." kreun ik. "Kom op..." ik smeek het bijna. Ik laat mijn hand in zijn boxer gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik grinnik even en trek daarna heel langzaam zijn zwembroek uit. Ik druk een kusje op zijn erectie en streel er met mijn hand wat omheen. Ik kijk even grijnzend naar Danny en ga ondertussen door.

    Danny

    Ik kreun en bijt op mijn lip om de hardheid te smoren. Ik kijk Drew aan en ga recht zitten dan trek ik hem om zodat ik boven kom. Ik ga rechtop zitten op zijn buik en trek zonder te kijken zijn boxer uit. "You know I want ya." kreun ik en streel zijn borstkas terwijl ik recht blijf zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'I know you want me' zing ik erachter aan en grijns. Daarna kreun ik even en kijk Danny aan. ik besuult even niks te doen en wacht op wat hij gaat doen.