• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

-Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

-Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

-Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

-Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

-Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.

Rollentopic

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[Ja, zo kun je het idd oplossen ^^]

Sadistenman
    Breng ze terug naar de slaapzaal. Met zijn allen. Ze mogen jullie niet nog iets doen. De stem weerklinkt nog in mijn hoofd, net zoals wel vaker. Ook nu kan ik hem niks weigeren, hoewel de verleiding groot is, en loop terug naar het meisje met Collega. "Als je zegt welk nummer je bent mag je naar de slaapzaal" Zeg ik dwingend.

Marcell/Man
    "Dat zou ik ook niet doen" Mompel ik, waarna Collega naar binnen komt en knikt. "Je mag naar de slaapzaal" Zeg ik met een doodse stem, waarna ik naar haar benen loop en de riemen los maak. Collega doet de riemen bij haar bovenlichaam en vervolgens pakken we haar in de houtgreep vast, waarna ze als het goed is de verdoving nog een beetje voelt. Dan tillen we haar richting de slaapzaal om haar daar op een bed neer te laten vallen.

Julio Martinéz
    Zodra Eleadoras lippen de mijne raken beantwoord ik haar kus en laat mijn handen naar haar heupen zakken, waarna ik haar bij haar kont vast pak en half vraag haar benen om me heen te slaan, want ik til haar op zonder de kus te verbreken. We gaan zometeen wel..

[Vragen hoe ver de martelingen zijn en kijken wat ze nu moeten doen]

[ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 16:55 ]

Stop acting normal. It gets bored.

Leslie Day
    'Je mag naar de slaapzaal,' zegt Bob doods. Hij maakt mijn benen los. En de man maakt de riemen bij mijn bovenlixhaam los.
    Ik wil tegenstribbelen maar dat kan niets eens. Ik word gelijk in de houdgreep genomen en mijn rug doet ongelooflijke pijn. Ik slaak een zachte kreet van pijn. Ze tillen me op en laten me op een bed vallen: 'Au, fuck.' zeg ik. Dan zie ik dat het niet eens het goede bed is. 'is het dan een grote moeite om me op z'n minst op het goede bed te leggen?' zeg ik dan.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Marcell/Man
    "Ben blij dat je op een bed ligt" Zegt Collega even doods als ik daarnet dat ze naar de slaapzaal mocht. Daarna keurt hij Leslie geen blik meer weinig en richt zich op de mensen in de slaapzaal. "Leer van je straffen, dat zal ik je vertellen" Zegt hij doods. Dan draait hij zich om, loopt naar de deur en wacht daar op mij. Ik kijk nog één keer naar Leslie, één keer naar de zaal en dan loop ik achter hem aan.

[Dat is 1 iemand van wie ik af ben :P]

Sam Jason Night
    Ik ben weer op mijn bed gaan liggen, ze blijven een hele tijd dansen, denk ik. Maar dat heb ik zelf ook, je verliezen in het dansen. En heel de tijd vergeten. Ik vind het best, ik lig hier prima. Dan gaan de deuren weer open en ik kijk even vluchtig, mannen, niet boeiend. Dan realiseer ik het me dat ze Leslie tillen. Ze leggen haar op een bed neer, wat is er gebeurd? En dan lopen ze weg. Ik spring op en loop naar haar toe. Ik zie traansporen op haar wangen. Ze kijkt naar me. 'Wat is er gebeurd?' vraag ik zacht. Maar eerst vraagt ze me haar naar haar eigen bed te brengen. En ik help haar. Zodra ze op haar eigen bed ligt vertelt ze het hele verhaal, ik onderbreek haar geen enkele keer. En dan laat ze het verband om haar rug zien. Het kleurt nu al licht rood. Zij is niet de enige die mishandelt is, Ian, Alex en Naomi ook.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Eleadora Amora Alonso

Een klein geluidje verliet Eleadora haar mond toen Julio haar optilden. Ze klemden haar benen om hem heen en liet haar handen omhoog glijden waarna ze deze in zijn nek legden en mee op ging in de zoen. Zachtjes wreef ze door zijn haar en beet zachtjes in zijn onderlip waarna ze er plagend en zachtjes over likten met haar tong.

The expert in anything, was once a beginner.

Naomi Micheal

Ik heb nog steeds geen gevoel in mijn rug en kreun nog steeds van de pijn in mijn onderrug als de man weer terug komt samen met een andere en zegt dat ik min nummer moet zeggen en dan terug naar de kamer mag. '12' zeg ik dan kreunend en krijg weer tranen in mijn ogen.

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Julio Martinéz
    Zodra Eleadora haar benen om me heen klemt -mijn handen ondersteunen haar rug- loop ik vooruit zodat ze tegen de muur kan leunen, en zodat mijn handen naar haar nek en achterhoofd kunnen, die iets van de muur af zijn. Ik ga helemaal op in de zoen, en hoewel ik niet weet of Eleadora over mijn onderlip likt voor toestemming, open ik toch mijn mond.

Sadistenman
    "Goed. Je mag terug" Samen met mijn Collega maken we de riemen op een tactische manier los waarna we haar meteen in de houtgreep nemen, naar de slaapzaal tillen en haar op een willekeurig bed leggen. "Hopelijk heb je er iets van geleerd" Mompel ik, waarna ik samen met Collega de slaapzaal uitloop. De rest verbaasd achterlatend.

Naomi Micheal

Als ze me op een bed leggen haast gooien, ik weet niet eens of het mijn eigen bed is, en met mijn rug op het bed terecht kom schreeuw ik het bijna uit, vooral mijn onderrug deed nu zo'n pijn, ik had nog steeds geen gevoel in mijn rug en kon dus ook niet bewegen, ook mijn polsen doen pijn, omdat ze zo strak zaten en ze dus afgekneld zaten. En onder dat ik het wil lopen er een paar tranen over mijn wangen, het was vreselijk zoiets mee te maken als je helemaal bij bent en alles dus goed voelt.

[ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 17:21 ]

Ian Silvas

Ik open mijn ogen en zie hoe Naomi binnen komt en ze haar op een willekeurig bed smijten. Ik kijk even naar de afstand tussen haar bed en de waar ze nu ligt. Moet lukken toch? Ik sta voorzichtig op en heb het idee dat ik gelijk weer door mijn benen zak. Heel langzaam loop ik naar Naomi toe. Ik verzamel al mijn kracht en til haar op. Ik loop naar haar bed en leg haar voorzichtig neer. Ik trek haar schoenen uit en leg de dekens over haar heen. Ik laat me uitgeput naast haar op het bed vallen. Ik adem zwaar door de pijn.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Naomi Micheal

Ik kreun van de pijn als iemand me optilt en op een ander bed legt. Ik open langzaam mijn ogen en zie Ian, die er ook niet al te best uitziet. 'Dankje, maar Ian, je moet ook wat rusten.' zeg ik dan met een schorre stem. Nog steeds heb ik niet zo veel gevoel in mijn rug, maar het begint langzaam terug te komen en nu pas merk ik echt hoe hard en vaak hij heeft geslagen en hoevel pijn het eigenlijk doet. En weer verlaat een pijnlijke kreun mijn mond.

[ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 17:28 ]

[Nu heb ik alleen Julio nog ^^ :Y)]

Amor8 schreef:
    [Nu heb ik alleen Julio nog ^^ :Y)]

[Jeej, eindelijk zeker, haha!]

[Het was wel moeilijk om te spelen soms hoowr ;P Maar wel leuk ^^]

Eleadora Amora Alonso

Toch bracht Eleadora zachtjes haar tong naar binnen terwijl ze mee ging in de zoen. Zich liet meeslepen door zijn aanrakingen. Een zacht geluidje verliet haar mond waarna ze haar benen iets strakker rond hem heen klemden. Haar handen woelden iets wilder door zijn haar, terwijl ze voelden hoe de zoen zijn overgang van zacht naar vurig overnam.

The expert in anything, was once a beginner.