• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

-Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

-Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

-Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

-Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

-Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.

Rollentopic

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Sadistmannetje
    "Je nummer?!" Sis ik nogmaals.

Stop acting normal. It gets bored.

Eleadora Amora Alonso

Een vuurrode blos speelde op haar wangen terwijl Eleadora zich concentreerde op de zoen, Julio en zij en zij en Julio. Niets meer en niets minder. Eleadora liet haar handen de vrije loop gaan door Julio zijn haar terwijl ze plagend in zijn onderlip beet en hem dichter tegen haar aantrok. Waarna ze haar lippen weer op de zachte lippen van Julio drukten, en haar hand van zijn wang liet glijden en liet rusten op zijn borst.

The expert in anything, was once a beginner.

[Je bent wel er orgineel sadistmannetje, haha!]

Naomi Micheal

Nog steeds negeer ik zijn vraag en moet zelfs een beetje lachen als hij zo boos word. 'Waarom zou ik dat zeggen? Maar kan je me los maken, dit ligt niet lekker.' zeg ik dan rustig, ik wist dat dit het alleen maar erger zou maken, maar het boeide me niet, mijn vader heeft me geleerd in dit soort situaties rustig te blijven en niet toe te geven en geen pijn te tonen, pijn is een zwakte en die moet je uitzetten en dat zal ik dan ook doen.

[ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 13:39 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Julio Martinéz
    Eigenlijk doe ik niet zo veel; mijn handen liggen op haar onderrug en achterhoofd, mijn mond doet wat mijn gevoel hem verteld, en verder laat ik me makkelijk tegen Eleadora aan trekken. Het is veel makkelijker dat hele gedoe over Austin nu te vergeten, me te concentreren op Eleadora en die onderdrukte liefde weer helemaal naar boven te laten komen. Alle grenzen tussen voorgrond en achtergrond zijn weggevaagd, vormen nu één grote voorgrond. Want dat is het enige waar ik me nog maar op kan concentreren: Eleadora en mij, ik en Eleadora.

[Haha, sorry XD Ik zei toch dat ik weinig inspi had XD]

Sadistmannetje
    "Dan geen nummer" Zeg ik waarna ik haar armen gestrekt naar boven haar hoofd bind, zodat ik haar t-shirt over haar hoofd uit kan trekken. Die gooi ik ergens in een hoekje neer. Vervolgens draai ik haar op haar buik en gesp de riemen extra strak vast, haal een harde zweep en deel de eerste klap uit, maar nog lang niet met alle kracht.

Leslie Day
    De zweepslagen doen echt heel erg pijn. De man is kwaad op Bob en reageert dat af op mij. Telkens slaak ik weer een pijnlijke kreet. Ik kan me niet verzetten, de kreten worden steeds zachter, ik raak meer uitgeput. 'Heb je al genoeg gehad?' vraagt de man aan me. Als ik ja zeg vindt hij me brutaal. Als ik nee zeg gaat hij ook door. En als ik niets zeg vindt hij het onbeleefd. 'Collega,' roept de man dan. 'Let op haar, ik ga verband halen.' en ik slaak een kleine zucht. Geen zweepslagen meer? Wanneer de man weg is zeg ik: 'klootzakken, jullie allemaal.' mijn stem klinkt nog wel verzwakt. Heel mijn rug doet pijn.

[ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 13:44 ]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Marcell/Man
    "Succes" Mompel ik, waarna ik mijn hok weer uit kom en tegen de muur leun. Op Leslies rug zijn akelige strepen te zien, waarvan er een aantal toch wel bloeden. Een rilling komt van binnenuit en trekt door me heen, maar is niet te zien van buitenaf. "Zie je wel dat ik meeval.." Mompel ik zacht.

Naomi Micheal

Ik voel een helse pijn door mijn rug gaan maar laat geen geluid uit mijn mond komen en blijf met een strak gezicht voor me uitkijken. En probeer langzaam de gespjes om mijn handen los te maken, wat moeilijk gaat.

Eleadora Amora Alonso

Zachtjes bracht Eleadora allebei haar handen weer omhoog en streelde zachtjes over de huid in zijn nek. Het gevoel dat door haar lichaam raasden was niet te omschrijven, ze hield van hem, meer dan dat, het was niet te omschrijven wat ze voor hem voelden. Ze klemden zich meer tegen hem aan, voelend hoe de zoen heviger en vuriger werd, net zoals het moment. Echter haalde Eleadora haar lippen terug waarna ze haar hoofd tegen zijn borst aanplaatsten om op adem te komen. "Ik hou zo veel van je"

The expert in anything, was once a beginner.

Sadistenmannetje
    Mijn ogen zien dat het meisje zonder nummer de gespjes los wil maken met haar handen, en dus richt ik de zweep een keer van haar rug af. Met een harde knal beland de zweep op haar handen en gaat dan weer terug naar haar rug. "Dacht het niet" Sis ik.

Leslie Day
    'Zie je wel dat ik meeval...' zegt Bob zacht. En ik word er kwaad om. 'Helemaal niemand,' en ik moet weer moeite doen. 'Van jullie,' moeite,' valt mee.' ik heb nog steeds tranen in mijn ogen, ik kan ze niet eens wegvegen. Omdat ik vast zit. Ik kan mijn spieren wel weer bewegen. En ik spartel in de hoop dat ik los kom uit de riemen. 'Jullie zijn klootzakken, allemaal,' zeg ik kwaad. De gespen snijden in mijn arm.

Julio Martinéz
    Zonder dat ik er iets aan kan of wil doen ga ik helemaal op in de zoen, de aanrakingen van Eleadora en mij en volg ik mijn gevoel. Ook ik merk dat het steeds vuriger wordt, we steeds gretiger worden, en dat we bijna geen adem meer hebben. Dus als Eleadora heeft hoofd op mijn borst legt leg ik mijn hoofd een beetje hijgerig op die van haar en fluister een "ik ook van jou" terug, terwijl ik zo zacht mogelijk weer op adem probeer te komen.

Marcell/Man
    "Wat we doen is inderdaad klote. Daarom moet je niet protesteren, dat moeten we jullie leren.. en als je iedereen hier zo kut vindt, waarom doe je het dan niet met wat je hebt? Pas je aan, des te minder straf krijg je en des te eerder krijg je je danscarrière waar je van droomt. Besef dat goed. Ik vertel het je nu met woorden. Je hebt een voorsprong op de groep Leslie, want zij moeten het zelf bedenken door de martelingen. Dus pak die kans" Ik kijk haar doordringend aan en kijk dan weer naar de muur.

Naomi Micheal

Ik voel een harde klap op mijn handen wat verschrikkelijk veel pijn doet. 'Idioot! Moet ik jou soms ook eens meppen met zo'n ding.' zeg ik dan woedend en ga gewoon door, laat geen angst zien, blijf ik maar in mezelf herhalen wat dan ook lukt. 'Acorns! Se me ne sarò andato!' sis ik dan woedend en blijf nog steeds met de gespjes bezig, die langzaam wat losser gaan zitten.

Leslie Day
    Hij kijkt me doordringend aan. En daarna kijkt hij weer weg. Er zitten opgedroogde tranen op mijn wangen, en weer probeer ik mezelf los te krijgen. 'Dat is geen kans,' zeg ik dan. 'Dat is dwingen.' en ik knijp even met mijn ogen door de pijn. 'Ik wíl niet luisteren naar jullie.' ik open mijn ogen weer. 'Ik gá niet luisteren naar jullie.' ik snap niet waarom Bob, bij gebrek aan zkjn echte naam, het me verteld. 'Als de manier om een grootste danscarriere te krijgen is ja en amen zeggen omdat ik anders straf krijg, krijg ik nog liever straf.' maar eigenlijk wil ik die danscarriere. Ik kan heel hoog komen hiermee. 'Ik heb liever dat je me martelt, dan dat ik moet luisteren.' en dan komt de man binnen. Hij heeft gehoord wat ik heb gezegd, dat kan niet anders.