• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

-Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

-Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

-Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

-Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

-Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.

Rollentopic

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[Eleadora en Julio komen er zo aan :Y)]

Stop acting normal. It gets bored.

Eleadora Amora Alonso

Eleadora plaatste haar voorhoofd tegen die van Julio terwijl ze een kus op zijn lippen drukten. "Usted no lo sé. Porque no me lo puedo explicar." Eleadora keek Julio aan in zijn ogen terwijl ze zachtjes met het puntje van zijn neus tegen de zijne wreef. "No puedo explicarlo." Kleine blosjes verschenen op haar wangen terwijl een klein en verlegen glimlachje op haar lippen speelden. Eleadora drukten een zoen op zijn lippen waarna ze hem los liet en weer tegen over hem stond.

The expert in anything, was once a beginner.

Julio Martinéz
    Met een klein glimlachje kijk ik haar aan. "Eso también es cierto para mí" Rustig laat ik haar weer op haar eigen benen staan en druk nog snel een kusje op haar lippen. "Naar de groep dan maar?"

Eleadora Amora Alonso

De blosjes op Eleadora haar wangen werden roder, terwijl ze hem aankeek met een kleine glimlachje, waarna ze knikte. "Is goed." Eleadora drukten nog een kusje op zijn lippen waarna ze een hand door haar haren haalden, en met haar andere hand zijn hand vastpakten en hem nog even aankeek met een glimlachje. Eleadora vouwde haar hand om de klink van de deur waarna ze samen met Julio de badkamer verliet.

Ian Silvas

Ik glimlach en druk een kus op haar voorhoofd. Dan neem ik zelf ook een pijnstiller. Ik loop naar Leslie en Sam. 'Hier zijn pijnstillers. Denk ik wel handig voor Leslie,' zeg ik en werp even een blik op Leslie. Ik glimlach en ga weer terug naar Naomi. Ik ga weer naast haar liggen en trek haar dicht tegen me aan.

Julio Martinéz
    Met een bemoedigend glimlachje kijk ik Eleadora aan, waarna ik achter haar aan loop. Zij weet waarschijnlijk wel waar we nu ergens zitten, aangezien ze me hierheen gesleurd heeft.. en ik dus geen idee heb. En ook al probeer ik haar bemoedigend aan te kijken, ergens vind ik het redelijk eng. Wat zal de groep ervan vinden als er ineens een nieuw iemand is en die al bij iemand blijkt te horen?

Sam Jason Night
    Leslie heeft zichzelf opgekruld in een deken en praat niet meer. Ian komt pijnstillers brengen. 'Dankje,' zeg ik. En ik pak ze aan. Als Ian weer weg is kijk ik naar Leslie. 'Les, ik heb een pijnstiller voor je,' zeg ik dan. Ze draait zich om en pakt hem van me aan en kauwt hem dan op. Dan krult ze zich weer op. Ik zag dat er tranen in haar ogen stonden. Maar ik laat haar met rust. Ik sta op en zucht. Dan loop ik maar richting Ian en Naomi. 'Hoi, Les heeft me alles verteld. Gaat het met jullie?'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Naomi Micheal

'Ze werken goed.' zeg ik dan grijnzend en ga dicht tegen Ian aan zitten. 'Ik hou van jou.' zeg ik dan zacht en leg mijn hoofd in zijn nek, de pijn die er nog een beetje is negerend.

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

[Mijn topics]

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

[Heeee, Yara! Je komt precies op het goede moment :Y) Eleadora en Julio gaan net naar de groep/Austin toe ^^

Ik moet zo weer gaan peopletjes, wil ik straks nog terugkomen. Hopelijk zijn jullie er dan nog!]

[ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 20:47 ]

Eleadora Amora Alonso

Een klein en schamper glimlachje speelde op eleadora haar lippen terwijl ze met Julio door de gangen liep. Ergens was ze best wel zenuwachtig, ze had amper kennis gemaakt met mensen, behalve met Austin. Een kleine steen leek te valle op haar maag toen ze er aan dacht dat ze hem misschien wel zou kwetsen, en dat zat haar niet lekker. Eleadora stopte met lopen en ging voor Julio staan terwijl ze beide van zijn handen vastpakten. "Ik moet met Austin praten, zo snel mogelijk, het zit me niet lekker dat ik hem misschien wel kwets."

Ian Silvas

'Ja ze werken goed,' fluister ik. 'Ik ook van jouw Naomi.' Dan hoor ik een stem achter me en draai me om. Ik glimlach naar Sam. 'Met mij gaat het wel redelijk. Naomi en Leslie zijn er erger aan toe,' zeg ik. In mijn stem is een beetje woedde en bezorgdheid te horen. 'En met Leslie?' ik kijk hem vragend aan.

Julio Martinéz
    "Je hebt er nooit goed tegen gekund om mensen misschien te kwetsen.. en dat is iets waarom ik echt van je hou. Dus praat met hem, eventueel al als we dadelijk de zaal in lopen. Zeg maar precies hoe jij het wilt. Moet ik erbij zijn? Moet ik me gedeist houden? Raken we elkaar aan, maken we het zo al duidelijk? It's all yours" Ik glimlach en maak een yes-sir gebaar. "Ik sta tot uw dienst" Glimlach ik.

Sam Jason Night
    Ik luister naar Ian. En dan aarzel ik even. 'Ehm... Ik weet niet zo goed hoe het met haar gaat,' geef ik dan toe. 'Ze heeft verteld wat we is gebeurd en heeft zich daarna opgekruld in haar deken en geen woord meer gezegd. Ze heeft wel de pijnstiller aangenomen.' en ik kijk even naar het hoopje mens op Leslie haar bed.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Ik ga! Byebye! See U later! (voor wie er dan nog is, als ik dan nog niet te moe ben)..

Xxxx]