• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

-Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

-Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

-Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

-Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

-Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.

Rollentopic

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Naomi Micheal

'Waarom heb je dan ook deze baan genomen, als je dan ook nog word gedwongen ons pijn te doen!' sis ik dan toch weer boos. 'Of jullie zijn gewoon allemaal gek hier en genieten ervan om andere pijn te doen, gewoon ziek!' sis ik dan en leg mijn hoofd weer neer, wat had dit ook voor een zin....

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Sadistenman
    "Jij.Weet.Helemaal.Níks.Over.Ons.Leven" Sis ik. Wij ook niet over dat van elkaar.. Ik schud met mijn hoofd. "Maar genoeg gepraat. Nog één woord en ik straf je voor je grote mond"

Stop acting normal. It gets bored.

Naomi Micheal

'Doe het' sis ik dan ook woedend. 'Ik heb wel erger meegemaakt!' sis ik er dan achteraan. Ik had er echt genoeg van. Wie denkt hij wel niet dat hij is?! En begin dan weer aan de gespjes te trekken, ik krijg er nu wel genoeg van.

[ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 16:07 ]

Eleadora Amora Alonso

Eleadora sjokte naar haar kleren, deze bestonden uit een zwatr topje en een krt shortje, ookal vond ze de gympen best leuk. Ze legden de laatste knoop in haar feters en kwam weer omhoog waarna ze een hand door haar drogen haren haalden. Eleadora haalden haar schouders op, waarna er weer een blos op haar wangen verscheen en ze wat aan haar nagels frutten en hem weer aankeek. "Is goed, vroeg of laat komen ze er toch achter." Een klein verlegen glimlachje speelden rond haar lippen. Ze had nog niet echter kennis gemaakt, behalve met Austin...

The expert in anything, was once a beginner.

Sadistenman
    Ze vraagt er gewoon om. Ik pak de zweep en geef haar een harde klap op het verband, zo hard dat ze het gewoon móét voelen. "Blijf hier maar lekker liggen. Ik ga met mijn Collega's overleggen wat we met jullie aanmoeten" Nee, dat is niet waar. Ik ga het aan Baas vragen.

Julio Martinéz
    Met een glimlach reik ik haar mijn hand, net zoals ik voor Ballroom altijd doe, maar nu om haar hand vast te houden. "Niet te overdreven. Ze snappen het snel genoeg. En wat vertellen we ze? Jij mag het zeggen. Mij kennen ze toch nog niet" Ik grijns.

Eleadora Amora Alonso

Eleadora grinnikte om Julio zijn hand die ze aannnam en zachtjes met haar duim over de palm van zijn hand streelden, terwijl een blos haar wangen sierden. "Mij ook nog niet echt...en, het lijkt me al duidelijk genoeg dat we bij elkaar zijn als we hand in hand lopen, en op de manier hoe we naar elaar kijken." Eleadora glimlachte klein.

Julio Martinéz
    "Mij ook" Ik glimlach "Want ik kan namelijk niet heel erg objectief naar je kijken" Nu sla ik mijn ogen neer. Ik meen het, maar het is raar om te zeggen. Om zomaar je gevoelens te vertellen, ook al mag Eleadora die weten. Ze kent me toch al te goed om tegen haar te liegen. "Dus..?"

Naomi Micheal

Als hij me op het verband raakt schreeuw ik het uit. En loopt er een straan over mijn wang, maar stop al snel. Sterk blijven, Naomi, sterk blijven. Blijf ik maar in mezef te herhalen en als hij dan weg is, "met zijn collega's praten", begin ik weer aan de gespjes te trekken hopend dat ze opengaan, maar weet toch dat dat verloren hoop is en ik mijn polsen alleen maar meer afknel.

[ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 16:13 ]

[Ze zitten superstevig vast..]

Eleadora Amora Alonso

Een kleine giechel verliet haar mond waarna ze een kus op zijn wang drukten, en haar hoofd tegen zijn schouder plaatsten. "Ik denk wel dat het vanzelf spreekt dat we bij elkaar zijn, dus daar komen ze vanzelf wel achter." zei ze met een kleine glimlach op haar lippen terwijl ze hem aankeek. Eleadora drukten een kus op Julio zijn lippen en keek hem aan.

Amor8 schreef:
    [Ze zitten superstevig vast..]

[Ik heb het al verranderd]

Julio Martinéz
    Met een glimlach om mijn lippen kijk ik terug in Eleadoras gifgroene ogen, die nu toch heel zacht lijken te staan. Niet dat slangachtige zoals wanneer ze boos is.. maar.. iets heel anders, waar mijn onderbuikspieren van samentrekken en weer ontspannen. Zoveel.. liefde, denk ik. Ik glimlach nog steeds en druk dan een klein kusje op haar lippen. "En Austin?"

1DLovertje schreef:
    (...)

[Ik heb het al verranderd]

(Y)(Y)(Y)

Eleadora Amora Alonso

De blos die op haar wangen speelden werd iets heviger en ze drukten een kus op zijn neus. Maar meteen kwam er weer een misselijk gevoel in haar buik, met het idee dat ze Austin misschien zou kwetsen. Eleadora wende haar ogen af naar de grond en beet zachtjes op haar onderlip. "Hij, komt het toch wel te weten en...het is nu eenmaal zo..."

Leslie Day
    'Je weet wat er gebeurt als je in paniek raakt,' zegt hij dan. En ik weet wat dat betekent. Als ik beweeg met mijn rug voel ik er steken in. Hij maakt toch het verband af. Mijn rechterhand heeft hij ook strakker gegespt. 'Verdomme,' vloek ik. Ik blijf rustig liggen nu. 'Is die klote straf nou nog niet gedaan?' vraag ik dan. Ik doe een poging om mijn handen te kunnen bewegen maar ik doe mezelf alleen maar pijn. 'En ik ben niet in paniek,' bijt ik hem toe. 'Ik wil hier gewoon verdomme weg.' en ik bonk met mijn hoofd tegen de tafel.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.