• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein gelukzalig glimlachje speelde op haar lippen terwijl ze even haar ogen sloot en langzaam weer op adem kwam waarna een kleine giechel uit haar mond kwam. Eleadora drukten een ksuej in zijn hals waarna ze hem weer aankeek en een kusje op zijn lippen drukten. Eleadora druten haar voorhoofd tegen de zijne, terwijl ze hem aanstaarden in zijn ogen, zonde riets te zeggen. "Weet je, die plannen van jou als we hier uitkomen klinken nog helemaal niet verkeerd" zei ze zachtjes maar wel verstaanbaar terwijl een blos op haar wangen verscheen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Ik grinnik even zachtjes, waarna ik een kus heel kort op haar lippen druk. "Vond ik ook" Dan hou ik mijn voorhoofd weer tegen de hare aan, terwijl we elkaar alleen maar aankijken. Verder hoeven we ook niks te doen. "O, en trouwens, je zult het geloven of niet, maar je bent echt schattig als je bloost"

    Marcell/Man
    "Is dat zo?" Hoor ik Collega weer. Hij is dus binnen. Ik kijk Leslie nog één keer aan - mijn kans om haar te helpen is voorbij. Waarom ik haar dan ook zou willen helpen. En als ik haar wilde helpen. Uit mijn ooghoek zie ik hoe Collega de zweep weer oppakt om nog één fikse klap op haar rug te geven, waarna hij die in verband begint te wikkelen.

    Sadistenmannetje
    "Uitschelden hè?" Zeg ik, waarna ik nog een mep op haar handen uitdeel en de riempjes nóg strakker gesp, zo dat ze er niet eens meer bij kan, al zou ze het willen. Ik pak de zweep weer op en geef haar nog een klap op haar rug. "Daar staat straf op weet je"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    'Is dat zo?' zegt de man. En ik voel de zweep weer op mijn rug, er komen weer een paar tranen terwijl ik een pijnlijke kreet slaak. Ik denk dat er meer komt, maar dan voel ik verband. Het gaat niet echt, want ik kan mijn buik niet optillen, te vermoeid en ik lig vast gegespt. 'Nee,' zeg ik zacht. 'Dat is niet zo.' ik heb mijn ogen dicht, anders ziet hij misschien dat ik lieg. 'Als je me losmaakt kan je het verband erom doen,' stel ik voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    De blos op Eleadora werd echter roder, terwijl een verlegen uidrukking op haar gezicht speelden. "Dankje" zei ze zachtjes maar wel verstaanbaar. Eeladora drukten een kus op zijn lippen, waarna ze haar hoofd in zijn hals begroef, en haar ogen sloot terwijl ze genoot van het moment. "Misschien kunnen we wel samen een dansschool beginnen, misschien voor arme mensen, die geen kans en geld hebben voor een dansopleiding?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal

    Ik zucht. Nu kom ik er helemaal niet meer bij en begonnen mijn polsen pijn te doen en leg dan maar mijn hoofd neer op de tafel, inmiddels voelde ik niet veel meer van de klappen, mijn hele rug was er gevoelloos van geworden. Ik staar voor me uit met een blik waar je niks in kan zien, geen pijn, maar ook geen enkele emotie. 'Quello che tu compi con questo?' zeg ik dan zuchtend met nog steeds hetzelfde emotieloze gezicht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    "Als dat zou kunnen zou ik het doen.." Fluister ik. "Maar dan moeten we eerst geld hebben.. wat we natuurlijk verdienen met onze eigen danscarrière in de ballroomwereld" Een glimlach speelt ondertussen tegen mijn lippen, we schetsen echt het perfecte toekomstbeeld. Maar tegelijkertijd weten we allebei dat we het niet waar kunnen maken, tenminste, voorlopig niet.

    Marcell/Man
    Leslie speelt het verrekte slim. Zeggen dat ze toch maar liever luistert als dat ze gemarteld moet worden, dus dat er eigenlijk geen marteling meer nodig is omdat ze zal luisteren. En dan voorstellen dat ze los gemaakt kan worden. Slim.. Maar Collega trapt er niet in. "Goed idee" Zegt hij met een overduidelijk gemaakte lach, waarna hij de riem op haar rug los maakt, maar de rest van alle riempjes gewoon vast laat zitten. Dan begint hij het verband verder rondom haar middel te wikkelen.

    Sadistenman
    "Alleen Nederlands" Zeg ik, waarna ik haar nog een klap uitdeel voor buitenlands praten. Haar toon klinkt als een 'hoelang duurt het nog' of een 'wanneer ben je klaar,' maar ik antwoord niet voor ik weet wat het betekent. Niet serieus tenminste.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Ik grinnik, nou werd het leuk. 'Waarom zou ik zeggen wat het betekent, wie weet wat ik zeg. Ik kan gewoon alles over je zeggen zonder dat je weet wat het betekend.' zeg ik dan grijnzend en zover het kan kijk ik hem aan met nog steeds die gemene grijns op mijn gezicht. 'Questo è noioso.' zeg ik dan weer zuchtend en leg mijn hoofd weer terug.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    'Goed idee,' zegt hij dan. Hij heeft een hele grote neppe glimlachen. Hij maakt de riem op mijn rug los. En even denk ik dat hij ook de andere los zal maken. Maar dat doet hij niet. Hij wikkelt het verband om mijn middel. En ik hoop huiverig dat hij niet verder naar boven gaat of wat dan ook. Ik wil zijn handig niet om mijn lichaam voelen. Als hij klaar is met het verband zeg ik: 'Dan kan je me nu toch wel losmaken?' die tafel is verrekte hard. 'Je bent klaar.' de man kijkt me aan. 'Ik ben klaar met het verband ja. Maar niet zo commanderend.' en ik kijk hem ongelovig aan. 'Dat was niet eens commanderen!' zeg ik verontwaardigd. 'Houd gewoon je mond,' zegt de man. Ik kijk even naar Bob. Moet ik echt mijn mond houden? Ik doe het. 'Goed zo, je begint het te leren,' zegt hij dan. 'Wat is je nummer?' ik kijk de man aan. Kwaad. 'Ik ben geen hond,' sis ik. 'En net zeg je nog dat ik niet mag praten en dan vraag je iets? Beetje tegenstrijd hè?'

    [Ik ga douchen. Adios]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora knikte langzaam. "Dat is waar" zei ze zachtjes en hier en daar iet wat teleurgesteld. Want ze wist niet hoe ze aan het geld zouden moeten koemn, de enige oplossing zou dan mee doen aan wedstrijden. Eleadora streelden even met haar hand over zijn wang en drukten een kus op zijn lippen waarna ze hem aankeek. "Wat...wat heb je eigenlijk gedaan in de tijd dat ik er niet was?" Dit was echter de enige vraag die op Eleadora haar tong branden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Wat ik gedaan heb?" Fluister ik. "Niet zoveel speciaals.." Twijfelend vertel ik verder. "Vooral geprobeerd jou te vergeten, door de armeren te laten dansen. Je weet wel. Zoals ik altijd deed wanneer ik niet bij jou kon zijn. Proberen door te gaan met mijn leven, omdat ik dacht dat jij me vergeten was en ik geen adres van je wist.. Maar het lukte niet echt. Je bleef maar terugkomen in mijn hoofd, en het bleef maar aan me knagen dat ik niet wist waarom je zolang weg bleef. Waarom je dacht dat ik je had laten zitten, na de ruzies. Het was niks voor jou om dat zomaar te denken.. maar ik wist echt geen reden. Dus probeerde ik je tevergeefs te vergeten. En.. dat was het. Ik was langzaam gek aan het worden, laat ik maar zeggen"

    Marcell/Man
    Als Leslie me vragend aankijkt of ze moet protesteren, schud ik zacht met mijn hoofd. Opgelucht dat ze me al om hulp begint te vragen. Nee, ik zoek er niks achter, dat zou absurt zijn, maar het is wel slim van haar, en daar ben ik blij om. Daardoor hoeft ze niet nogmaals een klap óp het verband te verdragen. Ik hou er niet van om te zien hoe mensen hier gemarteld worden. Maar net op dat moment geeft Leslie weer een grote mond - drijft ze Collega weer tot het slechte deel. "Ik bedoel dat je je bek houdt als ik je niks vraag, en dat je antwoord geeft als ik je wél iets vraag. Duidelijk genoeg?" Sist hij. Ik weet zeker dat als ze nu nog één ding verkeerd zegt hij de zweep gewoon weer pakt.

    Sadistenmannetje
    "Maar als je iets vraagt is het wel handig als ik je ook kan verstaan" Zeg ik sluw. Dan til ik de zweep weer op om nog een mep uit te delen op haar rug, opnieuw voor buitenlands praten. Als ze haar mond houdt straf ik haar niet meer, die straf is inmiddels voorbij, maar als ze praat -buitenlands- krijgt ze het zwaar. "Want je vroeg net iets, zo ver was ik al"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    'Ik bedoel dat je je bek houdt als ik je niks vraag, en dat je antwoord geeft als ik je wél iets vraag. Duidelijk genoeg?' sist hij. Ik sluit even mijn linkeroog, er kwam speeksel in van hem. 'Dat is duidelijk,' zeg ik dan. En aangezien hij me iets gevraagd heeft, mag ik praten. 'Zou je me kunnen losmaken?' zeg ik dan. En ik ga even met mijn polsen en enkels heen en weer. 'Het is niet comfortabel om zo te liggen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Wil je weten wat ik zij oke dan, eerst zei ik, "wat is het nut hiervan?" en daarna zei ik dat dit saai begint word.' sis ik dan naar de man. 'Jullie zijn gewoon zielig hier.' sis ik dan en probeer mijn handen los te krijgen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 15:09 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell/Man
    Collega vindt Leslies antwoord niet leuk. Hij wenst duidelijk dat hij gezegd had dat ze haar mond moest houden. "Je snapt het nog steeds niet" Hij pakt de zweep en verkoopt haar een -voor zijn doen- lichte klap. "Ik zei dat je mag praten als IK je iets vraag, om antwoord te geven. En daarna zwijg je weer. Dus nogmaals: Wat is je nummer?" Vraagt hij ongeduldig.

    Sadistenmannetje
    "Wáág dat eens" Ik pak de zweep en geef een tik op haar handen, gewoon, zonder iets open te halen, maar wel flink pijnlijk. "En het nut hiervan is dat je leert dat je geen grote mond hier moet geven, geen buitenlands spreekt en geen Collega's pijn doet" Opnieuw geef ik een tik op haar rug.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora keek hem aan en grinnikte zachtjes. "Dan ben je vast weer blij dat je me terug hebt gevonden?" grinnikte ze waarna ze een kusje op zijn neus drukten. "Weet je...ik vind het echt lief dat je de armen ook een kans geeft om te kunnen dansen." Een klein en verlegen glimlachje speelde op Eleadora haar lippen, terwijl ze haar handen in zijn nek plaatste, ergens voelde Eleadora zich schuldig, terwijl het niet haar schuld was. "Nogsteeds heb ik het idee dat het mijn schuld is..." zei ze zachtjes maar wel verstaanbaar.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal

    Nog steeds geef ik geen kik. 'En het nut van mijn grote mond en buitenlands praten en je o zo lieve collega's pijn doen is dat jullie eens moeten inzien wat jullie doen!' sis ik dan ook woedend, maar eigenwijs terug. Ik voel de tikken niet meer, maar gelukkig heeft hij me nog niet geraakt op mijn wond op mijn onderrug, deze was wel nog steeds gevoelig.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 15:18 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp