• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopichttp://www.bg-propeties.info/wp-content/uploads/2012/02/flower-garden-ideas-pictures.jpg
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik trek haar weg van de clown en lach dan zachtjes. 'Nee, zie je dat licht daar?' vraag ik en wijs naar een lichtje recht voor ons. 'Dat is de uitgang.' Ik kijk even of ze rustig zal reageren of rennend naar haar vrijheid loopt.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:22 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amare Eastwood.

    Ik hoor het welbekende plop geluidje van mijn Iphone en haal die uit mijn zak. Hoi Amare, ik ga een taxi bellen en weg. Naar Daniël. Niet morgenochtend, maar nu. Ik bel je als ik daar ben. X Sky. Ik glimlach even. Lieve Skytje van me, goodluck in Italië en don't forget to send my little message to Nathan. Goodluck and have fun. Let me know when u arrive ! xx Amare. Ik kijk Timo aan, tot ik niks zeker wist als Nathan terug zou komen zou ik nog niks tegen Timo zeggen, anders zou hij dalijk over de rooie gaan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Eigenlijk wil ik het liefst erheen rennen, maar om nog een beetje trots te kennen loop ik rustig. Ik ben heel erg opgelucht als ik buiten ben. 'Doe me dat nooit meer aan,' zeg ik tegen Jake. Ik kijk hem niet aan, dit wil ik dus nooit meer meemaken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Oke.' grijns ik en kus haar. Het liefst zoen ik haar de hele dag door want haar zoenen zijn verslavend. Maar dat gaat niet anders sta je de hele tijd stil en kom je niet vooruit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij kust me weer en ik bijt even zachtjes op zijn onderlip. 'Het was echt gemeen om me erheen te tillen,' zeg ik dan. En ik kijk glimlachend weg. Ik plaag hem weer, expres door weg te kijken zodat hij me niet kan kussen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Sorry daarvoor dan.' zeg ik en druk dan een paar kusjes in haar nek waar ik wel aankan nu. 'Ik zal het niet meer doen. Zullen we terugkeren?' vraag ik en druk nog een zacht kusje in haar nek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Vlak voordat ik mijn mobiel uit zet krijg ik nog een berichtje van Amare terug. En ik glimlach erom. Ik zet mijn mobiel uit. Ik zit aan de raamkant. Ik kijk uit het raampje, we gaan opstijgen. Ik heb allemaal zenuwen en gemixte gevoelens in mijn buik. Verdriet, enthousiasme, gekwetst, verheugend. Het vliegtuig is een hele tijd onderweg en ik val in slaap. Na een hele tijd word ik wakker, en op dat moment zegt de piloot dat we gaan landen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij drukt kusjes in mijn nek en het is moeilijk om hem te weerstaan. 'Zullen we terugkeren?' vraagt hij en drukt weer zacht zijn lippen in mijn nek. 'Is goed,' zeg ik. En met heel veel moeite weet ik gewoon alleen zijn hand beet te pakken en hem mee te trekken naar mijn auto. En hem niet te bespringen of weet ik veel wat. Ik start de auto en rijd dan weg. Maar na iets van 5 minuten stop ik aan de kant en draai me naar Jake toe. 'Kuspauze,' zeg ik lachend. En druk dan mijn lippen op die van Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach en kus haar terug. Ik trek haar naar me toe, zodat ze plots op mijn schoot zit en veeg een lok uit haar gezicht. 'Ik hou van kuspauzes' prevel ik lachend tegen haar lippen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij trekt me naar zich toe waardoor ik op zijn schoot beland. Hij veegt een lok uit mijn gezicht. 'Ik hou van kuspauzes,' zegt hij lachend tegen mijn lippen. Ik kus hem zachtjes en zeg dan. 'Die kan ik altijd wel houden,' en kus hem dan verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik teken rondjes op haar blote armen en zoen haar zo teder mogelijk.

    [ff gn ideen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik moet eten ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan

    Als Alex en Alice besluiten naar Rome te gaan om te schoppen (Alsof dietwee nog niet genoeg kleding hadden) besluit ik Daniël op te zoeken en vind hem buiten tegen de muur van het huis en hij lijkt te slapen. Dat was begrijpelijk als je zag hoe hij de laatste dagen doorbracht, ik tilde hem op om hem vervolgen over mijn schouder het huis in te dragen en lag hem op zijn bed in zijn kamer neer om vervolgens naar beneden te gaan om te kijken of er nog iets was te eten.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    [bye :)]
    Alexi Parker
    Daar heeft hij wel een punt. Ik kan me hier gewoon geen zorgen maken, er zijn te veel vrolijke herinneringen. Ik zie oma terug komen met koekjes en thee. 'Nou, lieverd wat wilde je me zeggen gisteren?' vraagt ze me. Oke ik kan me dus wel zorgen maken hier. Ik bijt op mijn lip en kijk even naar Axton voor wat hulp.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ben er weer :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.