• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopichttp://www.bg-propeties.info/wp-content/uploads/2012/02/flower-garden-ideas-pictures.jpg
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake heeft mijn hand stevig beet en hij Fluistert wat in mijn oor. Ik glimlach en wil net antwoorden als Jake ineens gilt. Een man met een kettingzaag. Ik trek Jake lachend mee verder. 'Het is niets om bang voor te zijn,' zeg ik sussend. En neem hem mee verder de hoek om. 'Hij is weg. Jake, weg.' en ik kijk hem met een glimlach aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Alowaaaa :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Eeelllieee ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Jaaimmyyy ^-^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi Parker
    Mijn oma kijkt Axton even fronsend aan maar glimlacht al weer snel. 'Dank je, Axton.' zegt ze en duid aan dat we kunnen zitten in de zetel. Ik laat me in de zetel vallen. En trek glimlachend Axton mee. 'Dus hoe gaat het op school?' vraagt ze me en ik glimlach. 'Redelijk goed.' 'O wacht even, ik ga de thee halen.' zegt ze en staat recht om naar de keuken te lopen. Ik kijk Axton bezorgt aan. 'Wees toch niet zo nerveus.' zeg ik met een kleine glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik ril en pruil. 'Er was een kettingzaag! Je zei dat er geen kettingzaag was!' mopper ik. Ok ze heeft dat niet gezegd. Ik ril weer en omhels haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {moet gaan, tot vanavond!}
    Axton
    "Jij hebt makkelijk praten. Het is jouw oma." Ik speel met haar vingers en besluit me gewoon daarop te concentreren. Dan kan er niets mis gaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik ga even Douchen.. Blijkbaar moet ik vandaag weer naar de tandarts om iets van 3 uur -.-''}


    Don't be like the rest of them, darling

    [bye :)]
    Alexi Parker
    Daar heeft hij wel een punt. Ik kan me hier gewoon geen zorgen maken, er zijn te veel vrolijke herinneringen. Ik zie oma terug komen met koekjes en thee. 'Nou, lieverd wat wilde je me zeggen gisteren?' vraagt ze me. Oke ik kan me dus wel zorgen maken hier. Ik bijt op mijn lip en kijk even naar Axton voor wat hulp.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We weten beiden dat ik dat niet gezegd heb. Hij omhelst me, en ik sla gelijk mijn armen om hem heen. Ik voel hem rillen. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan. 'Jakey, er komen nu geen kettingzagen meer, beloofd.' ik hoop zo erg dat er geen kettingzagen meer komen. 'En anders sla ik diegene neer.' en ik druk even zacht mijn lippen op die van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach scheef naar haar. 'Oke, laten we verder gaan dan.' mompel ik en loop verder hand in hand met Leslie. 'Ben jij echt van niets bang?' fluister ik op mijn hoede voor als er weer een kettingzaag komt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We lopen hand in hand weer verder. Ja, ik ben bang voor mijn verleden. 'Nee, niet echt eigenlijk. Behalve om jou kwijt te raken,' zeg ik dan. Jake is op zijn hoede voor kettingzagen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Dat is echt niet eerlijk.' zeg ik en stamp als een klein kind op de grond. 'Want je geraakt me niet kwijt zelfs als je dat zou willen.' voeg ik er nu weer normaal aan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Poeh schreef:
    Timo.
    Tima haalde onschuldig zijn schouders op en ging rechtstaan. "Dat was echt heel mooi, Amare." zei hij gemeend en liep het podium op. "Ik laat jullie wel even alleen," zei Sky en liep de zaal uit. Timo grinnikte.


    Amare Eastwood.

    Ik keek hem aan en grinnikte. 'Bedankt.' zei ik toen met een lichte blos. Ik liep een stukje naar hem toe en gaf hem een kus op zijn wang.
    Hopelijk kon Sky de jongens mee terug nemen. Anders was ik er echt geweest.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Ik moet er om glimlachen. 'Ik zou je nooit kwijt willen,' zeg ik eerlijk. 'En aangezien wij toch niet makkelijk dood te krijgen zijn.. Zijn we nog een hele tijd bij elkaar.' en ik lach even. 'misschien dat er wel dingen zijn die ik eng vind, maar die weet ik dan zo 1. 2, 3 niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.