• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopichttp://www.bg-propeties.info/wp-content/uploads/2012/02/flower-garden-ideas-pictures.jpg
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    Alexi
    Mijn oma knikt goedkeurend en ik glimlach naar Axton. 'Weten je ouders al dat je zwanger bent, Lexi?' vraagt mijn oma me. Ik schud mijn hoofd. 'Wil jij het hen niet zeggen? Ze zijn er toch niet in geïnteresseerd maar zullen gewoon van het feit gebruik maken om me zwart te maken.' Ze knikt. 'En jongeman, ik vertrouw je mijn kleindochter toe, zorg nu maar dat dat vertrouwen niet geschaad word of ik weet je te vinden.' zegt ze nu streng tegen Axton.

    Axton
    Ik knikte serieus.
    "Uw kleindochter is in veilige handen." verzekerde ik haar. En toen kreeg ik een idee... zij kon deel uit maken van plan B...
    Als ik even tijd zou hebben om haar alleen te spreken...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik glimlach dankbaar naar haar en pak haar handen vast. Ik wrijf zachtjes met mijn duim over haar handpalm en begin te tekenen. Een hartje, rondjes, ...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan

    'Mag ik binnenkomen?' Vraagt ze, 'Oja, ik moet je slaan namens Amare, maar ik sla liever niet.' Vervolgd ze waarna er 2 auto's de oprit oprijden en Alex uitstapt met een grijns op haar gezicht als ze Sky opmerkt. 'Eén woord en je mag gezellig op zolder slapen' Waarschuw ik haar waarna ik de deur verder openduw en Sky binnenlaad. 'Is Amare erg boos?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ El, krijg ik nog een reactie van Bradley? Sorry ben echt verveeld..home alone dus het spijt me als ik jank XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Nee maakt niet uit XD Ik ben net bezig met reageren}


    Don't be like the rest of them, darling

    ( Thank uu a.)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi
    'Ik ga even naar het toilet.' zeg ik en geef Axton een kusje. Ik sta recht en loop naar de gang, de trap op. Niets is verandert hier. Alles is nog hetzelfde. ik voel me hier nog steeds het kleine meisje die zo graag een huisdier wilde en koekjes stal.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn glimlach verandert in een grijns. 'Hebben we nu niet kuspauze?' zeg ik dan. En ik buig me voorover en zoen hem dan zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik kijk hoe ze wegloopt en wend me dan met zachte stem naar haar oma.
    "Ik zou iets serieus met u willen bespreken. Iets belangrijks... voor Alexi's veiligheid."

    {speel jij anders even haar oma?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ok]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela |Alexi's oma|
    Ik kijk hem vragend aan. 'Gaat er misschien iets gebeuren?' vraag ik hem en zet mijn kopje thee neer. 'Je weet dat de geboorte Alexi's dood kan betekenen he?' zeg ik hem dan er nog bij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik kijk achterom en zie een meisje staan. Ik glimlach een beetje verlegen naar haar. Zij is waarschijnlijk ook engel. Ik loop achter Nathan aan. 'Eerst was ze boos, en toen enigszins verdrietig,' zeg ik dan. Ik kijk even naar hem. 'Het is bijna mijn verjaardag, en die zou ik doorbrengen in Italië.' zeg ik dan mrt een glimlaxh. Hij had waarschijnlijk niet verwacht dat ik zou komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach tegen haar lippen aan. 'Inderdaad.' Ik schuif wat op zodat ik haar naast me kan trekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sirens schreef:
    Rae Lemmons.

    Ik pakte mijn spullen uit de taxi en keek hoe die wegreed. Toen hij helemaal uit het zicht was liep ik de school naar binnen en liep ik naar de concierges voor wat informatie. Ze gaven me mijn kamer nummer en ik keek ze aan. 'Bedankt.' kwam er toonloos uit en liep naar boven met mijn koffers. Toen ik voor de deur stond maakte ik die open en ik liep naar binnen. Ik schrok toe ik een jongen zag en fronste. 'Wat doe je in mijn kamer?' vroeg ik toen verbaasd, maar stopte die emotie al gauw weer weg.


    Bradley || Demon

    'Tenzij je niet gezien had dat ik hier sta hoor ik dat eigelijk aan jouw te vragen' Andwoord ik luchtig, 'En als je hier wel hoord dan zou ik zeggen dat dat betekend dat ik een kamergenoot heb'


    Don't be like the rest of them, darling

    Nathan

    'Hmm..' Mompel ik waarna ik haar voorga naar de eetkamer, 'Morgen toch?' Vraag ik haar en hoop dat ik me niet vergist. 'Dan heeft Daniël in iedergeval de meest beroerde timing ooit aangezien hij in slaap is gevallen' Zeg ik met een lichte grijns waarna ik Alice en Alex binnen zie komen en zichzelf vervolgens aan Sky voorstellen en vervolgens naar boven lopen.


    Don't be like the rest of them, darling