• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopichttp://www.bg-propeties.info/wp-content/uploads/2012/02/flower-garden-ideas-pictures.jpg
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ Of ze wordt even zijn nieuwe kamer genoot? xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky Leslie White
    Ik glimlach als ik haar stem hoor. 'Amare! Ik ben aangekomen, en zoals beloofd, ben ik eerst jou gaan bellen. Ik sta voor het huis... Tenminste, aan het begin van de oprit. Hun huis is zo groot en mooi!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik keek haar oprecht aan.
    "Ik ben van plan van haar te houden en haar te beschermen, net zoals ik van plan ben met ons kind. Niemand zal hen pijn kunnen doen... daar heb ik alles voor over." en ik moest plots weer aan het ritueel denken. Als ik het maar overleefde... Maar dan zou ik nog steeds voor een plan B zorgen... Het kwam allemaal goed. Met of zonder mij, ze zouden veilig zijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sirens schreef:
    [ Of ze wordt even zijn nieuwe kamer genoot? xd ]


    {Haha, Dat word gezellig XD Hij zit toch alleen op een kamer}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ Hahah is goed hier komt de post ;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Ik lach om Jake. 'Ik heb die enge kamergenoot,' zeg ik dan. 'En ik denk niet dat Sky op de kamer is. Dus laten we maar naar die van jou gaan. New girl en Axton zijn nog bij haar oma.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rae Lemmons.

    Ik pakte mijn spullen uit de taxi en keek hoe die wegreed. Toen hij helemaal uit het zicht was liep ik de school naar binnen en liep ik naar de concierges voor wat informatie. Ze gaven me mijn kamer nummer en ik keek ze aan. 'Bedankt.' kwam er toonloos uit en liep naar boven met mijn koffers. Toen ik voor de deur stond maakte ik die open en ik liep naar binnen. Ik schrok toe ik een jongen zag en fronste. 'Wat doe je in mijn kamer?' vroeg ik toen verbaasd, maar stopte die emotie al gauw weer weg.

    Amare Eastwood.

    Ik was blij om haar stem te horen. 'Amare! Ik ben aangekomen, en zoals beloofd, ben ik eerst jou gaan bellen. Ik sta voor het huis... Tenminste, aan het begin van de oprit. Hun huis is zo groot en mooi!' Ik grijnsde automatisch. 'Ik ben blij dat je goed bent aangekomen.' zei ik toen en keek even naar Timo. 'Ga je gelijk naar binnen?' vroeg ik toen en glimlachte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky Leslie White
    Ik knik maar besef dat ze dat niet kan zien. 'Ja, ik ga nu. Ik spreek je snel ja.' en ik zeg haar nog een paar keer gedag. Dam hang ik op en loop met trillende benen naar de voordeur. Ik verzamel al mijn moed. Na vier dagen ga ik hem weer zien.. En dan druk ik op de bel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    Axton
    Ik keek haar oprecht aan.
    "Ik ben van plan van haar te houden en haar te beschermen, net zoals ik van plan ben met ons kind. Niemand zal hen pijn kunnen doen... daar heb ik alles voor over." en ik moest plots weer aan het ritueel denken. Als ik het maar overleefde... Maar dan zou ik nog steeds voor een plan B zorgen... Het kwam allemaal goed. Met of zonder mij, ze zouden veilig zijn.


    Alexi
    Mijn oma knikt goedkeurend en ik glimlach naar Axton. 'Weten je ouders al dat je zwanger bent, Lexi?' vraagt mijn oma me. Ik schud mijn hoofd. 'Wil jij het hen niet zeggen? Ze zijn er toch niet in geïnteresseerd maar zullen gewoon van het feit gebruik maken om me zwart te maken.' Ze knikt. 'En jongeman, ik vertrouw je mijn kleindochter toe, zorg nu maar dat dat vertrouwen niet geschaad word of ik weet je te vinden.' zegt ze nu streng tegen Axton.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik moet even gaan. Ga even gezellig langs me broer :3 ben er ove een uurtje denk ok weer, wellicht eerder (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik verstrengel mijn vingers met de hare en loop zo hand in hand naar mijn kamer. Als we binnen zijn, doe ik de deur dicht en laat me op mijn bed vallen. 'Nog eens sorry dat ik je niet achterna gegaan ben.' zeg ik gemeend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ Veel plezier :3 ]

    Amare Eastwood.

    'Is goed lief, vertel me hoe het was ja!' zei ik toen en grinnikte nog even en hing op waarna ik weer plaats nam naast Timo.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan

    Aangezien ik een auto hoorde nam ik in eerste instansie aan dat Alice en Alex weer terug waren gekomen, toen er iemand aanbelde nam ik in iedergeval direct aan dat het hun niet waren en liep ik naar de deur. Toen ik die opendeed zag ik Sky staan, ik wist dat Daniël haar vliegtuig ticket achtergelaten had maar ik had eerlijkgezecht niet gedacht dat ze zou komen. 'Hoi' Begroete ik haar met een glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik kan af en toe reageren ^^]

    Leslie Day
    Ik blijf staan en kijk even naar Jake. 'Je was er uiteindelijk,' zeg ik dan. 'En het is allang goed.' en ik glimlach. Ik loop naar hem toe en ga op de rand zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Mijn hart gaat echt als een razende tekeer. Dan gaat de deur open en eigenlijk weet ik niet wie ik kan verwachten. Dan zie ik Nathan. 'Hoi,' zegt hij met een glimlach. 'Hee,' antwoord ik met een kleine glimlach. 'Mag ik binnenkomen?' vraag ik dan. Ik heb mijn koffer neer gezet en mijn rugzak nog om. Het is geen grote koffer. 'Oja, ik moet je slaan namens Amare, maar ik sla liever niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.