• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopichttp://www.bg-propeties.info/wp-content/uploads/2012/02/flower-garden-ideas-pictures.jpg
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rae Lemmons | Demon

    'Hmm, aangenaam dan.' zei ik toen en liep de kamer in. 'Blijkbaar ben ik je nieuwe kamergenoot.' zei ik toen vlakjes en dropte mijn spullen waarna ik op het bed ging zitten. 'Rae Lemmons.' zei ik toen en keek hem aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky Leslie White
    Ook een tweeling, denk ik glimlachend. Dat is wel bijzonder, alleen lijken zij elkaars tegenpolen. Ik kijk verbaasd op van wat hij zegt. 'Slapen? Daniël zei dat engelen niet kunnen slapen?' en ik kijk hem vragend aan. 'En ja, ik ben morgen jarig.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan

    'Ze kunnen het wel.. Maar het gebeurt alleen als je echt helemaal uitgeput bent of iets al je energie heeft gekost' Leg ik uit, 'Nathan? Wil je zometeen naar mijn auto kijken?' Vroeg Alice met haar zangerige stem terwijl ze de kamer binnen loopt. 'Alweer? Waar heb je hem heengebracht toen ik er niet was?' Vraag ik haar fronsend, 'Daar heb je automonteurs voor' andwoord ze grijnzend terwijl ze weer wegloopt. 'Arme automonteur' Mompel ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik keek haar gepijnigd aan.
    "Dat weet ik, maar ze wilt het kind graag houden... En ja... er gaat iets gebeuren... Mijn pa is niet zo blij met het feit dat ik met een mens ben... Hij heeft al een poging gedaan om haar te vermoorden en toen heb ik hem weggestuurd... Omdat ik wist dat het niet genoeg zou zijn om hem tegen te houden, heb ik een afspraak met hem gemaakt... Ik zal een ritueel doorstaan en als ik slaag... dan is Alexi veilig. Dan laat hij haar met rust." Ik keek triest naar mijn handen. "Jammer genoeg is er veel kans dat ik zal sterven... En daarom heb ik een plan B nodig... Iets waardoor ik zeker ben dat Alexi veilig is. Zonder mij." Ik sloot even mijn ogen en sprak toen weer verder. "Ik ken iemand die haar zou kunnen beschermen. Als ik het hem zou vragen, zou hij het waarschijnlijk wel doen, maar... Het is en blijft een demon. Hij drinkt eens te veel en dan kan hij niet voor haar zorgen... Hij kan niet eeuwig serieus blijven. Daarom zou ik u ook willen vragen om... als het ritueel niet lukt... voor haar te zorgen." ik kreeg het best moeilijk om haar niet te laten horen hoe moeilijk ik het ermee had.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Leslie White
    Ik luister naar zijn woorden. Volledig uitgeput? 'Hoe is dat gekomen?' vraag ik zacht. Ik vraag me af wat hij allemaal gedaan heeft. 'Ach, ik wil het niet weten,' zeg ik zacht en ik kijk naar beneden. Waarom ben ik hier in hemels naam? Voor Daniël.. Die volledig uitgeput is. Alice komt binnen. 'Ga maar kijken bij haar auto,' zeg ik dan met een glimlach. 'Ze zal je nodig hebben.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    -

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan

    'Ze kan wel even zonder, Alex heeft ook wel een beetje verstand van auto's en anders leent ze die van mij maar' Andwoord ik, ik was in iedergeval niet vanplan haar hier achter te laten. 'Zal ik je het huis laten zien of wil je eerst liever je kamer zien?' vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Angela |Alexi's Oma|
    'Natuurlijk, Axton. Het is en blijft mijn kleindochter.' zeg ik. 'Maar ik heb toch liever dat je het overleeft, ze zal er kapot van zijn en ik vrees dat ze stomme dingen ga doen die zelf ik niet ga kunnen voorkomen.' Ik glimlach 'Ik zou een amulet of zo voor je kunnen maken maar ik weet niet of je in wicca gelooft.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlaxh tegen zijn lippen als hij me naast zich trekt. Ik ga met mijn tong langs zijn onderlip. Voorspel voor nummer drie vandaag? Ik weet het niet, ik zie het vanzelf wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Als u dat zou willen doen." glimlachte ik. Ik geloofde niet zozeer in wicca, maar het leek me fijn om welke steun dan ook te hebben.
    "Het ritueel is overmorgen... Ik zal haar anders naar u toe brengen en... ja... u zult wel zien... als ik niet meer terug kom." grimaste ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Leslie White
    Ik glimlach kleintjes. 'Als je me het huis laat zien zie ik vanzelf waar ik slaap,' zeg ik dan. Ik knap dadelijk nog van zenuwen. Wanneer zou ik Daniël zien?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik open mijn mond een stukje en laat onze tongen samensmelten. Ik trek haar nog dichter tegen me aan en kus haar een beetje ruwer dan anders. Ik pruts een beetje met de onderkant van haar shirt en weet niet of ik hem uit zal doen of aan laat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sirens schreef:
    Rae Lemmons | Demon

    'Hmm, aangenaam dan.' zei ik toen en liep de kamer in. 'Blijkbaar ben ik je nieuwe kamergenoot.' zei ik toen vlakjes en dropte mijn spullen waarna ik op het bed ging zitten. 'Rae Lemmons.' zei ik toen en keek hem aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Angela
    Ik knik en wil nog iets zeggen als net op dat moment Alexi weer binnenkomt. 'Heb ik iets gemist?' glimlacht ze en gaat weer in de zetel zitten terwijl ze zich tegen Axton aanvleit. 'Nee hoor, lieverd.' glimlach ik. 'Ik en Axton zaten gewoon een beetje te kletsen over hoe schattig je wel niet was vroeger.' Ik zie Alexi rood worden. 'Moest dat nu echt? Ik was niet schattig!' murwelt ze.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik druk snel een kus op Alexi's rode wang. "Je bent nog steeds schattig, hoor." grinnik ik. Ik glimlach nog even dankbaar naar Angela en laat vanaf die moment niets meer zien. Geen pijn, geen verdriet en geen herinneringen aan een of ander gesprek. Alexi zou niets te weten komen uit mijn uitdrukking.


    “To live will be an awfully big adventure.”