• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopichttp://www.bg-propeties.info/wp-content/uploads/2012/02/flower-garden-ideas-pictures.jpg
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aragog schreef:
    [Rondleiding toch? :3 Hoe kan Cathy zich bij jullie voegen? ;a]


    [Hmmm.. Die is net afgelopen :Y) voeg je erbij als het kan. En anders lees ik nu net dat Arleigh er ook nog is]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aragog schreef:
    (...)
    [Je kan op z'n minst een reden geven.]

    [te veel RPGs. Ik krijg het dit jaar drukker en mag minder op Q. Ik vind het erg jammer en ik loop ook erg achter.]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik glimlach oprecht als hij mijn aanbod aanneemt. 'Laten we dan maar meteen beginnen,' zeg ik glimlachend. 'Hier om de hoek zit een theaterzaal.' en ik laat die als eerste zien. Dan vervolg ik de weg door heel de school. Ik vind het leuk om te doen, ik heb Alexi ook wegwijs gemaakt de eerste dag. Als we klaar zijn zeg ik: 'Tada. De school.'


    Bradley || Demon

    'Bedankt' Andwoorde ik met een glimlach, ik zou zometeen in iedergeval mijn kamer op gaan zoeken en dan keek ik wel verder. Deze school leek teminste op bijna alle andere scholen waar ik heen was geweest slaapwekkend en saai.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Bedankt,' zegt Bradley glimlached. Volgens mij ligt hij nog alleen. 'Ik weet dat een jongen nog alleen ligt. 'Nou, ik zal je niet langer lastig vallen.' en ik glimlaxh naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Timo.
    Tima haalde onschuldig zijn schouders op en ging rechtstaan. "Dat was echt heel mooi, Amare." zei hij gemeend en liep het podium op. "Ik laat jullie wel even alleen," zei Sky en liep de zaal uit. Timo grinnikte.


    kindness is never a burden.

    [Femke is er weer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik knik en wacht tot hij de oprit oprijd. Ik stap dan uit en verstrengel mijn vingers met de zijne. Samen lopen we naar de voordeur en ik bel aan. 'Lexitje!' zegt mijn oma glimlachend als ze de deur opent en trekt me in een omhelzing. 'En wie is deze jongeman?' vraagt ze. ze heeft het nog niet door anders zou ze een beetje op haar hoede zijn. 'Oma, dit is Axton. Mijn vriendje.' zeg ik en ze glimlacht Axton warm toe. 'Ik ben Angela, leuk je te ontmoeten.' zegt ze.


    [@Jaimyhoi: kga even Leslie aar laatste reactie zoeken :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dankje Lize :P

    Ergens heb ik hem opnieuw gequoteerd en anders op pagina 3 ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'We're going to hell, people.' zeg ik droog. Misschien als we met dit ding door de aardkorst gaan komen we inderdaad in de hel. ik schud even mijn hoofd. Niet denken, plezier maken. Ik wieg een beetje met mijn hoofd waardoor ik er waarschijnlijk als zo'n dobbelhoofdje uitzie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De attractie is wel leuk, en geeft veel adrenaline. Ik vergeet wat er is voorgevallen tussen Jake en mij. En denk alleen maar aan het nu, met Jake, hier. Zodra de attractie is afgelopen pak ik Jake zijn hand en neem hem mee naar de volgende attractie. Het spookhuis. 'Ik wed dat wij enger zijn dan het spookhuis,' zeg ik met een grijns.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Jep.' mompel ik niet echt zeker van mijn stuk. 'Als er kettingzagen zijn, ben ik weg.' zeg ik nu met een pruillipje. Ik weet niet waarom maar ik heb dus blijkbaar een angst ontwikkeld voor kettingzagen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar Jake, is hij bang voor een kettingzaag? 'Oke, is goed, als die er zijn,' zeg ik dan met een glimlach. Ik druk een klein
    lief kusje op zijn lippen en dan gaan we het spookhuis in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik houd haar hand stevig vast. Spoken, vampiers, zombies. 'Was dit de bedoeling om ons te laten schrikken?' fluister ik zachtjes tegen Leslie als er een Weerwolf uit de muur komt. Ik snuif even om niet te beginnen lachen. Plots staat er een man met een kettingzaag voor ons neus en ik begin te gillen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lol Jakey gilt xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ook fijn om u te ontmoeten, mevrouw." glimlachte ik warm.
    "Mag ik u complimenteren met u prachtige huis? Het ziet er erg warm en gezellig uit." Oeps... Ik was zo zenuwachtig dat ik gewoon helemaal te beleefd werd en sprak alsof ik enkele jaren terug leefde.
    Mijn ogen schoten even zenuwachtig naar Alexi, maar ik keek haar oma snel weer aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”