• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopichttp://www.bg-propeties.info/wp-content/uploads/2012/02/flower-garden-ideas-pictures.jpg
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach om wat hij zegt. 'Ik wist al dat je perfect was, en bent,' zeg ik dan. En ik kijk hem aan. Hij had zich omgedraaid. Ik schrijf het erbij op het lijstje van Jake zijn talenten. 'Ja, je bent perfect.' en ik glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kus haar op de lippen en houd haar stevig vast. 'Geen spookhuizen meer oke?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach tegen zijn lippen. Hij houdt me stevig vast en mijn armen liggen km zijn nek. 'Goede deal.' zeg ik dan. En ik kus hem weer zachtjes. Ik bijt even zachtjes op zijn onderlip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Kom.' glimlach ik en til haar op zodat ik haar weer kan dragen. Ik loop naar de volgende attractie. 'Waar durf je niet in?' vraag ik met gevaarlijke schittering in mijn ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Ik hoop dat deze dag sneeeeelll om is! ^^ want dan is Sky weer bij Daniël :Y)]


    {And they lived a happely ever after

    Ik heb om een of andere reden altijd al een hekel gehad aan die zin XD}

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 16:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake tilt me weer op. En ik glimlach. 'Er is geen enkele attractie die ik eng vind,' zeg ik dan lachend. Die is er wel degelijk. 'Oke, het clownshouse,' zeg ik dan toegevend. 'Die clowns die overal vandaan komen zijn eng.' en ik kijk weg van Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lize, vindt je het goed als het al even de volgende dag is bij Sky en Daniël? C: maar dat ze die dag wel wachten tot jullie ook klaar zijn met die dag? Eerlijk zeggen als je het niet goed vindt ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zorg dat ze me weer aankijkt en grijns. 'Ok daar gaan we dus naar toe. Jij hebt me horen gillen nu doen we eens iets waar jij bang van bent.' Het is wel schattig dat ze bang van clowns is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk hem weer aan en zie hem grijnzen. 'Je bent gemeen,' zeg ik met een pruillip. En dan moet ik toch lachen en probeer mezelf los te maken uit zijn armen. Nu snap ik waarom hij me ging dragen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach als ze haar probeert los te murwen. 'Nee nee, jij gaat mee. Ik bescherm je wel.' Ik draag haar naar het clownshouse en koop 2 kaartjes. 'Zo nu moet je wel mee.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Nee nee, jij gaat mee. Ik bescherm je wel,' zegt Jake. Hij draagt me naar het clownshouse en koopt de kaartjes. Ik zie de man in het loket even raar kijken maar trek me er niets van aan. 'Zo nu moet je wel mee,' glimlacht Jake. Ik draai mijn hoofd naar zijn borstkas en knijp mijn ogen dicht. 'Ik kijk gewoon niet!' maar ik weet toch wel dat ik zal kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik laat haar weer los zodat ze kan staan en sla mijn arm om haar schouders. Ik lach zachtjes, druk een kus op haar kruin en leid haar naar binnen. 'Alles komt goed, ik ben bij je.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij laat me los en ik sta weer. Hij slaat zijn arm om me heen en ik hoor hem zachtjes lachen. Hij drukt een kus op mijn kruin en leidt mij naar binnen. 'Alles komt goed, ik ben bij je,' fluistert hij. En ik lach eventjes bij een gedachte, 'Ik mag toch hopen dat er ook een clown met een kettingzaag tevoorschijn komt,' zeg ik lachend. Ik loop dicht naast Jake en dan komt de eerste clown tevoorschijn. Ik slaak een klein kreetje en knijp mijn ogen dicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    We passeren steeds meer clowns en ik trek Leslie steviger tegen me aan. 'Blijf ademhalen, wil je?' vraag ik scheef glimlachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Elke keer weer slaak ik een klein kreetje als er een clown komt. Jake trekt me steviger tegen zich aan waar ik blij om ben. 'Blijf ademhalen, wil je?' vraagt hij scheef glimlachend. Mijn favoriete glimlach. 'Ik doe mijn best,' mompel ik. Er lijkt serieus geen einde aan te komen. 'Zijn we verdwaald ofzo?' en op dat moment komt er een clown tevoorschijn en ik gil het uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.