• Op vakantie in Zwitserland, ga ik soms bij een plaatselijke VVV langs om te computeren, maar die toetsenborden zijn anders. Zo zijn de letters z en y omgedraait, ^zodat ik heel vaak een y plaatse i.p.v. een z, de leestekens zitten ergens anders en hebben andere combinaties met wie ze hun plaatsje eventueel delen. Nou moe, ik telkens berichten bewerken als ik wat typte of gewoon geen ene reet meer snappen ervan door de tekens die iets heel anders nu zijn. Dus jongens, moraal van het verhaal: neem je eigen laptop mee en zorg dat je verbinding hebt.

    Nog meer mensen met zulke toetsenborden-issues? Oke lachertje: ik vond bij vrienden die in hetzelfde dorp als wij op vakantie waren een boek met de titel: Hoe smst een Chinees? Ik weet niet meer precies hoe, maar het was erg handig. (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Laat maar :'D

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:04 ]


    Olive

    Oh, dat toetsenbord had ik ook in Oostenrijk :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Authors schreef:
    Eigenlijk zijn de Nederlandse toetsenborden anders. De Engelse zijn de normale en worden overal gebruikt (:.


    Zijn Macbook toetsenborden dan niet ook anders of maken ze speciale toetsenborden voor de NL`ers?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nah, nog geen ervaring mee gehad, mag op vakantie nooit op pc van me ouders. -_-


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik kan ook niet omgaan met Nederlandse toetsenbord instellingen xD Zet hm altijd op de Engelse manier^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Authors schreef:
    Eigenlijk zijn de Nederlandse toetsenborden anders. De Engelse zijn de normale en worden overal gebruikt (:.


    Bullshit, in Nederland wordt gewoon US-International gebruikt.

    Melonpan schreef:
    (...)

    Bullshit, in Nederland wordt gewoon US-International gebruikt.


    Bij de meeste comps wel tegenwoordig, niet als je een of ander oud ding op je kamer hebt staan, dat je dat iedere keer moet veranderen als je iets wilt typen ofzo -___- Heb t geprobeerd standaard te krijgen, maar lukt niet echt xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dat wat jij had is een QWERTZ toetsenbord wat standaard is voor Duitsland en Oostenrijk, misschien nog wel meer landen waarin duits word gesproken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Was me eigenlijk nog nooit opgevallen, denk dat ik nog nooit op een computer in het buitenland heb gezeten :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb heeel lang zo'n toetsenbord gehad, dus ik kan zowel op een nederlands als ook zo'n toetsenbord typen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    dance4ever schreef:
    (...)

    Bij de meeste comps wel tegenwoordig, niet als je een of ander oud ding op je kamer hebt staan, dat je dat iedere keer moet veranderen als je iets wilt typen ofzo -___- Heb t geprobeerd standaard te krijgen, maar lukt niet echt xD


    Bij mij ook! Moet nu telkens ctrl + shift intypen voor ik leestekens kan gebruiken. Super irritant, maar heb ook geen oplossing kunnen vinden lol


    As travars

    Melonpan schreef:
    (...)

    Bullshit, in Nederland wordt gewoon US-International gebruikt.


    Weet ik veel, ik ben een Belg, maar ik zeg altijd Nederlands. Ik dacht dat jullie ook een Azerty toetsenbord hadden?


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Weet ik veel, ik ben een Belg, maar ik zeg altijd Nederlands. Ik dacht dat jullie ook een Azerty toetsenbord hadden?

    Nee, wij hebben QWERTY


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Belarus schreef:
    Was me eigenlijk nog nooit opgevallen, denk dat ik nog nooit op een computer in het buitenland heb gezeten :')


    26 - 02 - '16

    Caulfield schreef:
    (...)

    Bij mij ook! Moet nu telkens ctrl + shift intypen voor ik leestekens kan gebruiken. Super irritant, maar heb ook geen oplossing kunnen vinden lol


    Ik heb t dat ik t onderin kan veranderen^^ Daar staat zo'n toetsenbordje vaak^^ Alleen als ik t dan verander naar de Engelse instellingen is je spellingscontrole ook gelijk Engels^^ iig bij mij xD
    Idd super irritant


    "Your life. Your choice. Think about what you want."