• Op vakantie in Zwitserland, ga ik soms bij een plaatselijke VVV langs om te computeren, maar die toetsenborden zijn anders. Zo zijn de letters z en y omgedraait, ^zodat ik heel vaak een y plaatse i.p.v. een z, de leestekens zitten ergens anders en hebben andere combinaties met wie ze hun plaatsje eventueel delen. Nou moe, ik telkens berichten bewerken als ik wat typte of gewoon geen ene reet meer snappen ervan door de tekens die iets heel anders nu zijn. Dus jongens, moraal van het verhaal: neem je eigen laptop mee en zorg dat je verbinding hebt.

    Nog meer mensen met zulke toetsenborden-issues? Oke lachertje: ik vond bij vrienden die in hetzelfde dorp als wij op vakantie waren een boek met de titel: Hoe smst een Chinees? Ik weet niet meer precies hoe, maar het was erg handig. (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat hadden we in Frankrijk in zo'n internetcafé. Sindsdien heb ik altijd mijn laptop of mijn ipod bij me.


    Take risks and conquer your fears.

    Toen ik vorig jaar in Londen was, ging ik twee keer heel even naar een internetcafé binnen.
    Beiden internetcafé's hadden bijna hetzelfde toetsenbord; alleen het het uitroepteken en het vraagteken waren omgedraaid, of zo.
    Weet het niet meer precies, maar het was best vervelend.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 15:55 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Toen ik op uitwisseling was in Spanje zat ik ook te ruzieën met het toetsenbord van mijn gastgezin. Ik kon het apenstaartje steeds niet vinden, geloof ik. :'D
    En op de oude Duitse typemachine van mijn moeder zitten ook wat tekens ergens anders dan ik gewend ben, maar dat typt sowieso heel anders.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan